Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudot asiat muissa ihmisissä jotka ärsyttää

Vierailija
10.02.2012 |

Kertokaa onko teillä yhtä kummia asioita kuin mulla, jotka ärsyttää toisissa ihmisissä.

Mua ärsyttää se kun yksi tuttu kävelee niin jäykästi. Normaalipainoinen, jopa hoikka ja täysin terve nainen, jolla leveä lantio ja kapea vyötärö. Ja kävelee niin jäykästi suorin askelin että lantio ei liiku yh-tään! Jos lantio on leveä niin silloinhan askeleen pitäisi keinua ihan luonnostaan.

Kommentit (247)

Vierailija
101/247 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää myös yhden kaverin tapa kirjoittaa aina ja iankaikkisesti lauantai "lauVantai" ja toisen kaverin tapa kirjoittaa enää "enääN", sekä se, ettei hän taida tietää että pisteen jälkeen tulee välilyönti, ennen seuraavaa lausetta.Siis kirjoittaa kaiken putkeen.Tällä tavalla.Kai se sitten säästää tilaa.Ihan vaan tilapäivityksissäänkin ja sähköposteissa.

Ja kolmas kaveri taas laittaa välilyönnin ennen pistettä ja muita välimerkkejä . Voiko näyttää yhtään typerämmältä ? En tajua , ja nämä mua siis ärsyttävät !

:D

LisäksiÄrsyttääTällainenKirjoitustyyliEttäEiKäytetäVälilyöntiäVaanSanatErotetaanIsollaAlkukirjaimella.

Tai siTteN mUuTEn vAan tungEtaAn isojA kirjaImiA sinnE täNne. Mäkkärissä oli joskus tällaista tekstiä hinnastossa, en tiedä onko enää. Sitten ihmetellään, kun nykynuoriso ei osaa käyttää isoja alkukirjaimia oikein...

Entinen mies (n. 35v)oli työssään esimiesasemassa, ja kirjoitteli paljon sähköposteja, ja osa ihan sellaisia virallisia viestejä esim. asiakkaille. Joskus halusi mielipiteeni jostain tekstistä, ja täytyy sanoa, että minun oli vaikea keskittyä siihen viestin sisältöön, kun näin, että isoja alkukirjaimia ei ollut vissiin yhdenkään lauseen alussa. Erisnimet oli just ja just oikein. Yhdyssanat oli enimmäkseen väärin, ja ylipäätään lauseiden rakenteet jotenkin yksinkertaisia ja osin myös vääriä. Oli kuin olisin jonkun alakoululaisen tekstiä lukenut. Hävetti miehen puolesta, kun tajusin, etttä sellaista tekstiä tekee päivästä toiseen. Itse yritän kaikki pilkut ym. laittaa paikoilleen.

Vierailija
102/247 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä housuun paskovasta ja kynsisientä rapsuttelevista kollegoista.

Lisänaurut vielä siitä halusta ampua virnistelevä "ehdinpäs" tyyppi bussissa - hee,mua alkaa aina naurattaa tai hymyilyttää kun näen sellaisen.

Mua ärsyttää se kun illanvietto menee pilalle kun jollain on epämukavat kengät - grrrr, mitä iloa on laittaa jalkaan makeet kengät ja sitten ei voi kävellä metriäkään, ne kengät vois ajaa sisään kotosalla niin ei tuu ikäviä yllätyksiä.

Toinen ärsytyksen aihe on kun joku pikkuasia pilaa koko päivän tyyliin tahra vaatteissa, katkennut kynsi, rikkinäiset sukkahousut, sateessa kastunut tukka jne.

Lisäksi tuo jo mainittu "voi kauheeta miten tarkenet noissa vaatteissa" -päivittely jos olen varta vasten juhlapukeissa, tulee heti mieleen et kommentoijan mielestä olen pukeutunut liian paljastavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/247 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä koskaan relaa ja nauti ruoasta.

Vierailija
104/247 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset, jotka tietävät aina vähän paremmin, kuin sinä itse. Olen 25v. ja yleensä nämä paremmin tietävät ovat keski-ikäisiä naisia.

Asia josta tietävät paremmin voi olla esimerkiksi se, että mitkä vaatteet minun päälläni tuntuvat hyvältä tai se, että tietävät paremmin jonkun asian johon minä olen saanut koulutuksen eikä kyse ole mielipideasiasta.

siitä, että todellakin tietävät paremmin. Ovathan he eläneet maapallolla jo paljon kauemmin kuin sinä. Todennäköisesti ovat myös älykkäämpiä kuin sinä.

Vierailija
105/247 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoen myös mmh, mmh -ääntä, se osoittaa että kuuntelen. Mitä kiinnostavampi juttu sitä enemmän ääntelen. Sori.

Toinen tuttu taas hokee "joo, joo" koko ajan, samaan aikaan kun toinen puhuu. Sanoo joo noin ehkä joka kolmannen sanan kohdalla, eli oikeasti hokee sitä paljon.

Minä hoen joota! En toki joka kolmannen sanan kohdalla, mutta aika paljon. Tyhmä tapa, tiedän, mut haluun sillä vain osoittaa, että kuuntelen ja oon kiinnostunut. Mitä kiinnostavampaa, sitä enemmän hoen joota. Mut oon kyllä kuullut myös sellaista, että joidenkin mielestä tuolla "joolla" on just päinvastainen viesti, siis että ei kiinnostaisikaan, tyyliin: "Joo joo, tiedän, kuultu on". Siks oon yrittänyt vähentää, mut se on pinttynyt tapa. Toisaalta, olis tosi outoa olla myös täysin hiljaa kun toinen selostaa.

Juuri tuo "ymph, ymph koko ajan! Ja mikä paskinta, se tarttuu! Koko kahvipöytä hokee samaa, minä mukaanluettuna! Ja huomaan, että hoen sitä jo muuallakin.

Vierailija
106/247 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset, jotka tietävät aina vähän paremmin, kuin sinä itse. Olen 25v. ja yleensä nämä paremmin tietävät ovat keski-ikäisiä naisia. Asia josta tietävät paremmin voi olla esimerkiksi se, että mitkä vaatteet minun päälläni tuntuvat hyvältä tai se, että tietävät paremmin jonkun asian johon minä olen saanut koulutuksen eikä kyse ole mielipideasiasta.

siitä, että todellakin tietävät paremmin. Ovathan he eläneet maapallolla jo paljon kauemmin kuin sinä. Todennäköisesti ovat myös älykkäämpiä kuin sinä.

Ei tieto lisäänny pelkästään sillä että on olemassa, syö ja hengittää :)

Itse olen nelikymppinen, enkä silti tiedä mikä vaate tuntuu herkkäihoisen kuopukseni päällä hyvältä ja mikä ei. Semmoisista tietysti tiedän joita hän on jo käyttänyt, mutta kaupan hyllyllä olevista vaattesta on lähes mahdoton sanoa mitä hän pystyy pitämään.

Äitini taas tiesi hyvin jo kolmekymppisenä aivan kaiken. Myös muiden ihmisten ajatukset, mielipiteet ja tunteet ja osasi myös huomauttaa jos jonkun ajatukset tai tunteet olivatkin vääränlaisia. Myös sen tietää millaiset vaatteet tuntuu kivalta muiden ihmisten päällä :)

Ehkä meistä jotkut vaan on tietäväisempiä kuin toiset :D

Vierailija
107/247 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liukuportaista astuttuaan siihen eteen taivastelemaan että mihinkäs sitten.

jäävät mielellään oviaukkoon seisoskelemaan ja pitämään torikokousta.

Pyöräteiden risteysalueet ovat myös oikein mukavia paikkoja jäädä keskelle tietä rupattelemaan tuttavan tai ystävän kanssa. Yleensä nämä tientukkuijat ovat vanhempia naisia. Toivottavasti en itse muutu sellaiseksi.

Kerran olen onnistunut näkemään varhaiskypsän nuoren naisen.

Hänellä puhelin sattui soimaan kesken pyörällä ajamisen. Nuori nainen parkkeerasi pyöränsä näppärästi poikittain keskelle pyörätietä ja alkoi juttelemaan. Eihän siitä ohi päässyt kun oli vielä semmoisessa paikassa että oli korkea aita molemmin puolin pyörätietä.

Oli oikein närkästynyt siitä että joutui siirtämään pyöräänsä pois tieltä.

Olen tullut siihen tulokseen, että nämä ihmiset ovat jotenkin taantuneita tai vajaaälyisiä.

Vierailija
108/247 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enään", "lihoaa", "isonpi", "lähdempä", "yhdys sana", "3-vuotta"... Näitähän valitettavasti riittää.

Vierailija
109/247 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on tosin aina hauska kiusata, kun tosikkoina ja yleensä vielä "työpaikkakiusattuina" menevät siitä niin kivasti sekaisin.

Minua taas ärsyttää ne tyypit, jotka leimaavat huumorintajuttomiksi kaikki joilla on erilainen huumorintaju kuin itsellään.

Appiukkoni on tällainen. Todella rasittava ihminen.

Vierailija
110/247 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypit, jotka eivät laita Seuraava asiakas -palikkaa omien ostostensa perään.

Vierailija
111/247 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaan kirjoitustaitoon. Tässäkin tekstissä on kaksi yhdyssanavirhettä. En kelpuuttaisi sinua.

tuttavuuksien kans. Ärsyttää kirjoitusvirheet textaillessa ja meilatessa. Tekstistä huomaa heti, käyttääkö mies työssään sähköpostia ja hallitseeko kirjoitus etiketin.

Ärsyttää väärinkirjoitetut engl.kieliset sanat, liiallinen hymiöiden käyttö ja tylsä kieli. Oikein huono tekstintuotto vie miehen "älä vastaa" osastoon

Vierailija
112/247 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävät suunnattomasti ihmiset, jotka kaikessa rauhassa seisoskelevat bussipysäkillä odottaen bussia ja sitten, kun se bussi viimein tulee, tungetaan ensimmäisenä sisään ja vasta siinä ryhdytään etsimään lippua jostain laukun pohjalta.

Miksi ihmeessä odotusaikaa ei voida käyttää lipun etsimiseen, vaan se tehdään silloin, kun muut odottavat tämän pölkyn takana päästääksen bussiin.

Yleensä tätä tekevät nuoret.

Vierailija
113/247 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun niillä kosketellaan kaikkea mahdollista :X

Vierailija
114/247 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavuuksien kans. Ärsyttää kirjoitusvirheet textaillessa ja meilatessa. Tekstistä huomaa heti, käyttääkö mies työssään sähköpostia ja hallitseeko kirjoitus etiketin.

Ärsyttää väärinkirjoitetut engl.kieliset sanat, liiallinen hymiöiden käyttö ja tylsä kieli. Oikein huono tekstintuotto vie miehen "älä vastaa" osastoon

Vierailija
115/247 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ryhmäliikuntatunneilla kavereiden kanssa hölisevät tai selkeän laiskasti treenaavat tai ennen aikojaan tunnilta lähtijät

- kaikki omat ja sukunsa vaivat ja asiat raportoivatt, esim. yksi työkaverini, joka kertoo meille samassa huoneessa olijoille "jaahas, jospas sitä hakisi kupin kahvia", "jaahas, pitää käydä pissalla", kertoo myös anoppinsa suolentoiminnasta yms.

- sivistyksen puute, joka johtuu mm. siitä, ettei lue lehteä tai seuraa aikaansa ja jonka sivistys perustuu johonkin 4D-dokumenttiin tai mitä ne nyt ovat

- hokee jotain kulloisenkin tv-sarjan hokemaa Putouksesta tms.

- käyttää sivistyssanoja väärin

- kielivirheet eiroten ihmisellä, jonka työssä pitäisi käyttää sekä virheetöntä suomea että englantia

- ihmiset, jotka alkavat käyttää toisilta oppimaansa sanontaa, vaikka evät tiedä sen alkuperää

- ihmiset, jotka valittavat poikkeuksetta kaikesta ja joille kaikki (selkeästi järjesteltävissä olevat) asiat ovat niiiiin vaikeita: kaupassakäynti, kotityöt, auton tankkaaminen, pitkä työmatka jne.

- krooniset myöhästelijät

- ruoalle nyrpistelijät (pitäköön rajoittuneisuutensa omana tietonaan!)

Siinä nyt muutamia. :-)

Vierailija
116/247 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku telkkarihahmo vai? Mulla ei ole ollut telkkaria 6 vuoteen :) Mutta yksi tuttu on tosiaan tuollainen.

ai herppeenluoma on sun tuttu :D

Yhdellä tutulla on ihan äärettömän rasittava tapa toistaa iso osa siitä mitä toinen sanoo, ja hokea "aivan, aivan". Keskustelu menee siis tähän tyyliin

Minä: Varattiin lennot Barcelonaan hiihtolomaksi

Tuttu: ... Barcelonaan hiihtolomaksi.

Minä: Olen kuullut että se on hieno kaupunki ja onhan se kiva päästä keskellä talvea edes vähän lämpimämpään.

Tuttu: keskellä talvea edes vähän lämpimämpään. Aivan, aivan.

Toinen tuttu taas hokee "joo, joo" koko ajan, samaan aikaan kun toinen puhuu. Sanoo joo noin ehkä joka kolmannen sanan kohdalla, eli oikeasti hokee sitä paljon.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=bsVqURpE54k" alt="http://www.youtube.com/watch?v=bsVqURpE54k">http://www.youtube.com/watch?v=bsVqURpE54k</a&gt;

Mulla ei oo just nyt äänet päällä koneessa joten en tiedä mitä toi klippi sisältää tarkalleen, mutta eiköhän siitä kuvan saa.

Olin ihan varma, että vitsillä vaan kirjoitit kuvauksen joka sopii just tuohon hahmoon :D

Vierailija
117/247 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulemma aina ollut. Jo ennen kännyköitä teki kuulemma niin, että jos oli esim. lastaamassa pyykkikonetta ja puhelin soi, niin teki sen pyykkkijutun loppuun eikä suinkaan keskeyttänyt puhelun ajaksi.

Mistä tulikin mieleen yksi iso ärsytyksen aihe: tyypit jotka kaupassa pakkaavat ensin ostoksensa loppuun, ja vasta sitten maksavat! Ja en nyt tarkoita niitä joilla on vaan joku suklaapatukka, vaan niitä jotka ostavat 2-3 kassillista ruokaa, menevät heti pakkaamaan mutta eivät keskeytä maksaakseen vaan todella pakkaavat ne kaikki kassinsa loppuun ennen kuin menevät kassalle. En tajua minkä takia kukaan tekee noin, ettei yhtään ota huomioon muita asiakkaita vaan jumittaa koko jonon.

juuri tällä hetkellä eniten ärsyttää ne tyypit, jotka kertovat maailman yleisimpiä ärsytyksenaiheita ketjuun, jossa kysytään oudoimpia.

No mutta muuten ärsyttää rauhalliset ihmiset. Sellaiset verkkaiset, jotka eivät lähde kotoa ennen kuin tiskit on tiskattu, ja sitten kuivaavat vielä tiskipöydän jne. Kun jos minä keksin, että johonkin pitää nyt mennä, niin hyvä jos housut ehdin vetää jalkaan kun olen jo matkalla.

Vastaavasti olen täysin varma, että rauhallista ihmistä raivostuttaa minun kaltaiseni sähköjänis:)

Vierailija
118/247 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka levittävät huulirasvaa vimmalla huulten rajojen ulkopuolelle niin, että nenänaluskin kiiltää. En tajua. Saattavat esim. törröttää huulensa ja sitten nopealla pyörityksellä levittää huulirasvaa suunnilleen akselille leuka-nenänalus. Onko se niin vaikeaa laittaa sitä rasvaa vaan huuliin vai?

Vierailija
119/247 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun puhutaan irc-galleriasta irkkinä.

Vierailija
120/247 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavuuksien kans. Ärsyttää kirjoitusvirheet textaillessa ja meilatessa. Tekstistä huomaa heti, käyttääkö mies työssään sähköpostia ja hallitseeko kirjoitus etiketin. Ärsyttää väärinkirjoitetut engl.kieliset sanat, liiallinen hymiöiden käyttö ja tylsä kieli. Oikein huono tekstintuotto vie miehen "älä vastaa" osastoon

-tekstaillessa

-kirjoitusetiketti on yhdyssana

-"älä vastaa" -osasto

-"väärinkirjoitetut englanninkieliset sanat ärsyttävät"

Minua ärsyttävät kielipoliisit, jotka eivät kuitenkaan itse osaa käyttää kieltä oikein. Heitä on valitettavan paljon.

* "älä vastaa"-osasto.

Lainausmerkkien jälkeen ei tule väliä. Vrt. älä vastaa -osasto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä