Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudot asiat muissa ihmisissä jotka ärsyttää

Vierailija
10.02.2012 |

Kertokaa onko teillä yhtä kummia asioita kuin mulla, jotka ärsyttää toisissa ihmisissä.

Mua ärsyttää se kun yksi tuttu kävelee niin jäykästi. Normaalipainoinen, jopa hoikka ja täysin terve nainen, jolla leveä lantio ja kapea vyötärö. Ja kävelee niin jäykästi suorin askelin että lantio ei liiku yh-tään! Jos lantio on leveä niin silloinhan askeleen pitäisi keinua ihan luonnostaan.

Kommentit (247)

Vierailija
141/247 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ajatellut olevani aika lunki tyyppi, mutta yhden vähän erikoisemman ärsytyksen olen itsestäni löytänyt: kimeä-ääniset naiset.

Mun kavereissa on kaiken näköisiä, kokosia ja ikäisiä naisia, mutta ei yhtäkään, jolla olisi korkea, kimittävä ääni. Luulen, että olen alitajuisesti valikoinutkin näin. En vain voi sietää sellaista kimittävää, korviin sattuvaa, pikkutyttömäistä vikinää. Verenpaine nousee kun vain ajatteleekin.

En voi ottaa korkealla äänellä puhuvia naisia vakavasti. Vasta jälkikäteen tajusin, että en voinut sietää esim. muutamia opettajiani sen takia, että he kimittivät. Jos olisin pomo, en todennäköisesti palkkaisi kimittäjää, en haluaisi uskoa lapsiani kimittäjän hoitoon, kimittäjillä kun ei mielestäni ole ammattitaitoa eikä pätevyyttä yhtään mihinkään.

Taidan olla aika paha ihminen....

Vierailija
142/247 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihmiset, jotka esim. ruuasta jotain ylimääräistä löydettyään ottavat ekana yhteyttä iltapäivälehteen tyyliin "pitsasta löytyi muovia". Inhottavaahan se on, muttei mitenkään erityistä. Reklamoisivat suoraan valmistajalle.

Lentokoneessa on rasittavaa, kun kuulutetaan esim. että "matkustajat riveiltä 15-30 saavat mennä ensin koneeseen" ja sitten siinä edessä parveilee niitä rivin 1-14 matkustajia. Ei se kone ketään jätä, odottakaa rauhassa vuoroa. Matkatavarakarusellin viereen pitää änkeä koko perheen/seurueen voimin, tämäkin on ihan käsittämätöntä.

Tiivistetysti voisin sanoa, että eniten ärsyttää kun ei osata odottaa vuoroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/247 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli höylää juustosta aina päällimmäisen kerroksen roskiin. Vaikka joku muu olisi ottanut samaa juustoa pari minuuttia aikaisemmin, että kuivumisesta ei voi johtua. Muuten piheistä pihin mies.

Vierailija
144/247 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää ihmiset, jotka eivät koskaan voi tehdä mitään uutta. Juhlapöydässä on aina voileipäkakkua, karjalanpiirakoita ja munavoita sekä mansikkakakku. Koti näyttää aina samalta. Käydään aina samassa kaupassa, samassa ravintolassa syömässä sama ateria ja luetaan aina vain samat lehdet. Nämä ihmiset ovat usein myös sellaisia "ei se haittaa" - ihmisiä. Ei se haittaa, että on tätä taas. Ei se haittaa, jos matto on puhkikulunut. Ei se haittaa, että ei osata jotain kun ei ennenkään osattu. Ei se haittaa, että ei tiedä jotain mutta mitäpä sitä ottamaan selvääkään.

Aarg. Tällaisia ihmisiä on vielä niin paljon, että kovasti ihmettelen miten maailmassa mikään on ikinä mennyt eteenpäin.

Vierailija
145/247 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenne:

- ne jotka köröttelevät 80-alueella 70km/h, ja sitten kun tulee ohituskaista niin on satanen heti lasissa. Sitten pääsee vain pari ohi ja taas ohituskaistan jälkeen tippuu nopeus sinne seitsemäänkymppiin.... AAAARARRARARRARARARAGGGGHHH!

- jalkakäytävillä keskellä tietä kulkevat, tai vielä pahempaa, laidasta toiseen seilaavat. Yritäpä sieltä takaa sitten pyörällä tullessa arpoa että kummasta menet ohi! Prkl opetelkaa kävelemään siinä laidassa, niin ei kukaan aja päälle.

Vierailija
146/247 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ärsyttää jos jollain on pillu

Vierailija
147/247 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes ärsytä vaan mä VIHAAN sitä, kun suurin osa ihmisistä puhuu sä-passiivissa ja joissain lehdissä jopa käännetään englannin kielinen haastattelu sä-passiiviin. Oikeasti joskus olen joutunut kysymään, että oletatko minun käyvän sellaisessa paikassa tms., koska puhuja on kertonut tarinaa "kun sä meet sinne ja..."

Ärsyttää myös ruokasuussa puhuminen siten, että ne mössöt näkyvät. Jälkiruoan/jugurtin tms. kaapiminen lusikalla sillä tavalla nopeasti ja reunaa kilkattaen, vaikka mitään ei enää tartu lusikkaan. Silti sitä kaavitaan. Ja miksi sitä pitää sillä tavoin nopeasti kuopsuttaen? Ärsyttää myös purkan litsaaminen ja syöminen äänekkäästi, hampaiden puhdistus hammastikulla (joskus äänekkäästi) ravintolapöydässä sekä välinpitämättömyys muista kohtaan. Sillä saadaan jo aika paljon kuitattua aiemmin mainittuja.

Vierailija
148/247 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tai jotkut urpot kirjoittavat täällä palstalla lauseiden loppuun "nih". Mitä vittua?! Yritetäänkö olla just sellanen ylisöpö lapsen äänellä puhuva pelle? Voinkun joku sellainen tulisi kommentoimaan "kirjoitan just miten haluan, nih".

aaargh :D

Vierailija
149/247 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näkee ruokaravintolassa ihmisiä, jotka jotenkin "ylisyö", eli koko kasvot liikkuvat puraisujen mukana jotenkin liioitellusti. 

Eniten siinä ehkä ärsyttää se, että kun sen huomaa niin sitten sitä jää itse häiriintymään aiheesta. Eli tulee vilaistua silloin tällöin ja kyllä! Edelleen se sama tyyppi syö samalla tavalla liioitellun näköisesti. Ja taas ärsyttää. 

On tää raskasta ;)

Vierailija
150/247 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tässä ketjussa mainittu asia ärsyttää, mutta tässä uusin ärsytyksenaiheeni: Päästän usein kaupan kassalla ohitseni tyypin, jolla on vain muutama ostos, ja itselläni 5 hengen perheen isohko satsi ruokaa. Samoin päästän ohitseni seuraavan pankkiautomaatilla jos itse en heti löydä pankkikorttiani. Sanon yleensä " mee vaan mun ohi kun sulla on noin vähän ostoksia" tai "mee sä vaan ensin". Ärsyttää kun suuri osa ihmisistä ei osaa kiittää vaan menee vaan tuppisuuna ohi. En mä mitään suurta kiitollisuutta odota, mutta kyllä alkeellisiin kiäytöstapoihin kuuluu kiittää yhdellä sanalla.

Vierailija
151/247 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2012 klo 06:39"]

varsinkin töissä tämä on jokapäivästä - 'tuu avaa ovi, mun avain on laukun pohjalla', 'en mä nyt jaksa -sille- puhua, sano että soitan takaisin'

Sama kaikki jotka ajaa just nopeusrajoituksen mukaan tai (vielä pahempi) sen ALLE, eikä käytä vilkkua kun kääntyy tai vaihtaa kaistaa.

[/quote]

Mitä vittua, ärsyttää että ajetaan rajoitusten mukaan??? :D

Tästä tuli mieleen itselle, että vihasn ihmisiä jotka ajaa ihan perseessä kiinni. Kerran on joku idiootti ajanut perseeseen kun olen joutunut äkkijarrutuksen tekemään, enkä ole edes laskenut kuinka monta vaaratilannetta on osunut kohdalle. Itse en kuvittele olevani "keskivertoa parempi kuski", joten ajan rajoitusten mukaan turvaväliä pitäen.

Vierailija
152/247 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2012 klo 06:39"]

varsinkin töissä tämä on jokapäivästä - 'tuu avaa ovi, mun avain on laukun pohjalla', 'en mä nyt jaksa -sille- puhua, sano että soitan takaisin'

Sama kaikki jotka ajaa just nopeusrajoituksen mukaan tai (vielä pahempi) sen ALLE, eikä käytä vilkkua kun kääntyy tai vaihtaa kaistaa.

[/quote]

Mitä vittua, ärsyttää että ajetaan rajoitusten mukaan??? :D

Tästä tuli mieleen itselle, että vihasn ihmisiä jotka ajaa ihan perseessä kiinni. Kerran on joku idiootti ajanut perseeseen kun olen joutunut äkkijarrutuksen tekemään, enkä ole edes laskenut kuinka monta vaaratilannetta on osunut kohdalle. Itse en kuvittele olevani "keskivertoa parempi kuski", joten ajan rajoitusten mukaan turvaväliä pitäen.

[/quote]

Toivottavasti et ole niitä törppöjä, jotka lähtee kiihdyttämään aina kun joku ohittaa tai tulisi hyvä paikka ohittaa. Toivottavasti et myöskään ohituskaistalla hurjastele, jotta muut pääsevät ohitsesi sujuvasti.

Vierailija
153/247 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 15:10"]

Liikenne:

- ne jotka köröttelevät 80-alueella 70km/h, ja sitten kun tulee ohituskaista niin on satanen heti lasissa. Sitten pääsee vain pari ohi ja taas ohituskaistan jälkeen tippuu nopeus sinne seitsemäänkymppiin.... AAAARARRARARRARARARAGGGGHHH!

- jalkakäytävillä keskellä tietä kulkevat, tai vielä pahempaa, laidasta toiseen seilaavat. Yritäpä sieltä takaa sitten pyörällä tullessa arpoa että kummasta menet ohi! Prkl opetelkaa kävelemään siinä laidassa, niin ei kukaan aja päälle.

[/quote]

Miksi h*lvetissä sä pyöräilet jalkakäytävällä?! Kehtaat vielä myöntää! Häpeäisit.

Vierailija
154/247 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 19:39"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 15:10"]

Liikenne:

[/quote]

Miksi h*lvetissä sä pyöräilet jalkakäytävällä?! Kehtaat vielä myöntää! Häpeäisit.

[/quote]

No sori, tarkoitin kyllä PYÖRÄtietä, kirjoitin epähuomiossa jalkatie.

Jalkakäytävillä en poljekaan, vaan autojen seassa sitten esim. keskusta-aluilla.

Vierailija
155/247 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää alkeellisten käytöstapojen puute.

Jos ihminen vahingossa tönäisee toista, tai haluaa esim. ratikassa ohitse, voisi sanoa simppelisti ja kohteliaasti "anteeksi" ja se toinen osaa silloin väistää. Olisi kaikin puolin sujuvampaa.

Mutta kun pitää tiukkaa ja runnoa. Hyvin suomalaista tietysti.

Ja se ihmetyttää erityisesti että vanhemmat eivät opeta lapsiaan sanomaan "kiitos". Vaikkapa tarjoilijalle ravintolalle. Tietysti jos itsellä ei ole käytöstapoja, ei tule mieleen niitä opettaakaan. Jälleen hyvin suomalaista tietysti.

Vierailija
156/247 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää jo tässäkin ketjussa mainitut ihmisryhmät: koko ajan kuvaavat, joiden seurassa ei voi rentoutua kun koko ajan salamavalo laulaa.

Lisäksi ne, jotka räpläävät puhelinta, päivittävät facebookia tai katsovat telkkaa, vaikka kaverin kanssa olisi livenäkin juttu kesken.

Vierailija
157/247 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 20:10"]

Minua ärsyttää jo tässäkin ketjussa mainitut ihmisryhmät: koko ajan kuvaavat, joiden seurassa ei voi rentoutua kun koko ajan salamavalo laulaa.

Lisäksi ne, jotka räpläävät puhelinta, päivittävät facebookia tai katsovat telkkaa, vaikka kaverin kanssa olisi livenäkin juttu kesken.

[/quote]

mun aviomies 

joskus ruokapöydässä menee hermot, laita se puhelin nyt pois.

Vierailija
158/247 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri puhuu puhelimessa aina sellaisella laiskalla äänellä, ihan kun ois herätetty kesken unien. Luulin pitkään, että oon sattunut soittamaan hänelle vaan kun hän on ollut väsynyt tms. Kerran sitten oltiin kaupungilla, kaveri oli ihan pirteä ja jutteli normaali äänellä, sitten joku soitti hänelle ja samantien alkoi laaaiiiska-kun-mä-oon-niin-väsynyt-äänellä puhumaan puhelimeen. Ärsyttävää!:D

Vierailija
159/247 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhditön olemus erityisesti keski-ikäisillä naisilla, jotka laahustavat kuin mummot järkevissä jalkineissaan. Yleensä vaatetuskin on beigenruskeaa ja koko yleisilme väsähtänyt. Harrastavat liikuntaa tekemällä ryhdittömän kahden kilometrin mittaisen lenkin ja valittavat koko ajan selkä- ja hartiakolotuksiaan.

Vierailija
160/247 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää hidastelijat kassalla!

-maksun jälkeen kortti/rahat/kuitti lompakkoon ja menoksi! Ihan väärä aika ja paikka ruveta järjestelemään lompakon sisältöä ja tsekkaamaan vanhoja kuitteja

-Maksamisen jälkeen voisi siirtyä ostosvaunujen kanssa eteenpäin pakkaamaan jotta seuraavakin asiakas pääsee pakkaamaan ja maksamaan ostoksensa

- vaunuja ei tarvitse jättää koko pakkauspisteen leveydelle jolloin seuraava ei mahdu pakkaamaan omia ostoksia

-Täyttäessä useampaa kassia, voi toisen/toiset kassit nostaa lattialle tai ostosvaunuihin eikä viedä koko pakkaustasoa