Oudot asiat muissa ihmisissä jotka ärsyttää
Kertokaa onko teillä yhtä kummia asioita kuin mulla, jotka ärsyttää toisissa ihmisissä.
Mua ärsyttää se kun yksi tuttu kävelee niin jäykästi. Normaalipainoinen, jopa hoikka ja täysin terve nainen, jolla leveä lantio ja kapea vyötärö. Ja kävelee niin jäykästi suorin askelin että lantio ei liiku yh-tään! Jos lantio on leveä niin silloinhan askeleen pitäisi keinua ihan luonnostaan.
Kommentit (247)
Jos kauppakeskuksessa on paljon porukkaa ja sitten joku kävelee etanan vauhtia siinä keskellä tietä eikä tajua päästää ohi. Itse en edes osaa kävellä hitaasti:)
Samoten jos liukuportaissa jäädään siihen keskelle seisomaan ja itellä on kiire ja ohi ei pääse! Miks ei voida seistä siinä oikeassa reunassa että kiireisimmät pääsevät siitä menemään!
Sitten mua ärsyttää ihmiset jotka puhuvat päälle tai jos niille selittää jotain juttua niin tekevät samalla jotain eikä edes katso puhujaan! Tulee sellainen olo ettei ne edes kuuntele tai niitä ei kiinnosta koko asia!
Jos puhun jollekin ihmiselle ja selitän pitkästi, eikä toinen lopuksi vastaa siihen mitään. Pahimmassa tapauksessa ei edes katso minuun päin kun puhun. Tulee tunne, ettei toista kiinnosta tai toinen ei edes kuuntele. Jos ei ole muuta sanottavaa asiaan, niin voisi sanoa edes "joo" tai ynähtää sen merkiksi, että on kuullut.
Mun pikkuveli harrasti tätä usein, kunnes kerran avauduin hänelle ja valitin, että voisit edes sanoa jotain, vai eikö sinua kiinnosta? Sain rehellisen vastauksen: "Ei minua kyllä oikein kiinnosta sinun jutut". :D Siinä taas yksi käytöstavoilla ja tunneälyllä varustettu tyyppi.
Tosin mua ärsyttää joskus sekin, jos oon ensin pitkään selostanut ja toinen vain ynähtää vastaukseksi eikä ota mitään muuta kantaa aiheeseen. :D Ilmeisesti mua on vaikea miellyttää.
Mun mielestä on todella outoa, kun aikuiset ihmiset selostavat omia uniaan tyyliin: "sit sä ja Matti olitte kans siinä unessa ja teillä oli niinku suhde ja mä sitte menin kertomaan siitä sun miehelle jne..." Kuinka tälläseen pitäis edes reagoida? Ja kuinka on mahdollista, että jotkut muistavat uniaan niin yksityiskohtaisesti? Tulee kyllä usein mieleen, että nyt kyllä vähän värität tuota untas.
Voisinko olla enempää samaa mieltä? Mulla on yksi kaveri, jonka mielipuuhaa on selostaa uniaan. Tämä kaveri muistaa pienetkin yksityiskohdat ja näkee monesti unia yhteisistä tutuista. Lisäksi hänen unensa menevät lähes aina samalla kaavalla. Mulla lähtee aina ajatus harhailemaan jonnekin ihan muualle, kun olen viitisen minuuttia kuunnellut hänen loputonta selostustaan.
Tosin viitaten tämän ketjun aloitukseen, niin lieneekö tuo nyt kovin outo asia, joka ärsyttää toisessa ihmisessä. Mielestäni olisi ennemminkin outoa, jos joku tykkäisi kuunnella pitkäveteisiä selostuksia toisen unista. ;)
Onko kyseessä yksinhuoltaja nainen, jonka aviomies on karannut vastuitaan ja eronnut liitosta. Näin yh-nainen joutuu köyhtyneenä syömään roskaruokaa, jolloin hänen lantionsa kehittyy suhteettomasti verrattuna muuhun kehoon. Siis lantio ei enää keinu luonnollisen aistikkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Eniten ärsyttää ruoka suussa puhujat ja sotkuisesti syövät.
Kaiken maailman juntit töröttäjät, jotka seisovat tukkeena bussissa, kaupassa tms julkisilla paikoilla hidastaen muiden etenemistä.
Ymmärrän törötyksen jos on joku vamma, vanhuus tms este kyseessä, mutta muuten en voi käsittää.
Onko se jotain itsekeskeisyyttä vai mitä??Juntit töröttäjät ovat sitä mieltä, että Heillä On Oikeus töröttää tukkeena. Vähän luulen, että salaa nauttivat töröttämisestä. Kiusa se on pienikin kiusa ja siitä otetaan kaikki irti!
Se, kun otetaan pilkkavideoita ja laitetaan nettiin. Uskon, että jossain vaiheessa pilkka osuu omaan nilkkaan näillä kuvaajilla.
ärsyttää