Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudot asiat muissa ihmisissä jotka ärsyttää

Vierailija
10.02.2012 |

Kertokaa onko teillä yhtä kummia asioita kuin mulla, jotka ärsyttää toisissa ihmisissä.

Mua ärsyttää se kun yksi tuttu kävelee niin jäykästi. Normaalipainoinen, jopa hoikka ja täysin terve nainen, jolla leveä lantio ja kapea vyötärö. Ja kävelee niin jäykästi suorin askelin että lantio ei liiku yh-tään! Jos lantio on leveä niin silloinhan askeleen pitäisi keinua ihan luonnostaan.

Kommentit (247)

Vierailija
81/247 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö aikuiset ihmiset osaa muodostaa selvää jonoa bussii?

Sitten minua ärsyttää se että rautatieasemalla ihmisillä ei ole selvää väylää. Väylää poistumiselle ja väylää tulolle. Kaikki vain tunkee jokaisesta suunnasta.

Luulisi armeijan opettaneen miehiä, mutta ei.

Vierailija
82/247 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts. niillä on paita, jossa jätti kaula-aukko niin että vahintään puolet tisseistä näkyy.

Älyttömän lyhyt hame aikuisella ihmisellä

Yleisimmät kielioppivirheet, kuten esim.:

-alkaa tekemään

-tehdä jotakin jonkun toimesta

-margariiniä, appelsiiniä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/247 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos olen vaikkapa kahvilassa (tai jossain muualla väkijoukossa, mutta ollaan siellä kuitenkin kahdestaan) jonkun tällaisen tutun kanssa, istutaan lähekkäin pöydässä, ja tyyppi keskustelee muuten ihan normaalilla äänellä mutta sitten voimistaa huomattavasti ääntään, kun alkaa keroa jotain mielestään tosi hauskaa/jännää/kadehdittavaa juttuaan. Siis selkeästi vaan varmistaakseen huomion, että muutkin ympärillä olevat kuulevat, "muka vahingossa". Vilkuilee samalla ympäristöönsä salaa silmäkulmastaan, että reagoiko joku :D Tekis aina silloin mieli sanoa että "älä huuda, mä kuulen kyllä edelleen".

Ärsyttää myös yhden kaverin tilapäivitykset ja tekstiviestit, kirjoittaa ne niin tyhmästi ja tönkösti tähän tapaan: "Olin tänään lapsen kanssa ulkona. Lapsi laski kelkalla mäkeä. Ulkona oli kylmä. Sitten mentiin syömään. Leivoin piirakkaakin. Piirakkavuoka ei ollut hyvä. Tein sitten toisenlaiseen vuokaan."

Ärsyttää myös yhden kaverin tapa kirjoittaa aina ja iankaikkisesti lauantai "lauVantai" ja toisen kaverin tapa kirjoittaa enää "enääN", sekä se, ettei hän taida tietää että pisteen jälkeen tulee välilyönti, ennen seuraavaa lausetta.Siis kirjoittaa kaiken putkeen.Tällä tavalla.Kai se sitten säästää tilaa.Ihan vaan tilapäivityksissäänkin ja sähköposteissa.

Ja kolmas kaveri taas laittaa välilyönnin ennen pistettä ja muita välimerkkejä . Voiko näyttää yhtään typerämmältä ? En tajua , ja nämä mua siis ärsyttävät !

:D

Vierailija
84/247 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä se, ettei hän taida tietää että pisteen jälkeen tulee välilyönti, ennen seuraavaa lausetta.Siis kirjoittaa kaiken putkeen.Tällä tavalla.Kai se sitten säästää tilaa.Ihan vaan tilapäivityksissäänkin ja sähköposteissa.

Ja kolmas kaveri taas laittaa välilyönnin ennen pistettä ja muita välimerkkejä . Voiko näyttää yhtään typerämmältä ? En tajua , ja nämä mua siis ärsyttävät !

:D

Muaki ärsyttäis! :D

Vierailija
85/247 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ykkösenä äänekkäät syöjät: rouskuttajat, ryystäjät, lurpsuttelijat, maiskuttelijat. YÖKYÖKYÖK!

- ihmiset, jotka eivät vaivaudu vastaamaan (esim. mieheni) lauseisiin, jotka pitäisi kuitata sanomalla joo tai ei.

- ihmiset, jotka jauhavat ummet ja lammet omista asioistaan, mutta eivät jaksa kuunnella puolta minuuttia muiden kuulumisia vaan silmät lähtevät harhailemaan tai yhtäkkiä kesken lauseen jatkavat omasta asiastaan vaikka oltaisiin puhuttu jo jostain ihan muusta.

- työpaikan aikasyöpöt: etenkin äidit, jotka tulevat jaarittelemaan omien lastensa edesottamuksia. En todella ole koskaan edes tavannut näitä lapsia eli en voi sanoa että hirveästi kiinnostaisi PLUS minulla on paljon töitä, voidaanko sopia lounastreffit ja saatte sitten kertoa janipetterin jutuista sen ajan jotta saan hommani tehtyä ja kotiin!

- nää tissivakomimmit ei ehkä ärsytä vaan säälittää. Itselläkin pari tällaista kaveria, myös pukeutuvat kolmikymppisinä yhä kuin pahimmatkin teinit. No vähän ärsyttää kun omakin katse harhautuu koko ajan toisen tisseihin :D

- Hitaat kävelijät, poukkoilijat, äkkipysähtelijät. Helvetti irti kesäisin Aleksilla ja Espalla kun molemmat kadut täynnä turisteja ja muuten vaan tolloja. Yritä siinä nyt sitten reippaasti edetä töihin ja kotiin kun saa koko ajan varoa ettei kävele jonkun hidastelijan tai pysähtelijän niskaan. Epäilen, että nämä ihmiset ovat suurin syy siihen miksi helsinkiläiset ovat niin tylyjä.

Vierailija
86/247 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä tutulla on ihan äärettömän rasittava tapa toistaa iso osa siitä mitä toinen sanoo, ja hokea "aivan, aivan". Keskustelu menee siis tähän tyyliin

Minä: Varattiin lennot Barcelonaan hiihtolomaksi

Tuttu: ... Barcelonaan hiihtolomaksi.

Minä: Olen kuullut että se on hieno kaupunki ja onhan se kiva päästä keskellä talvea edes vähän lämpimämpään.

Tuttu: keskellä talvea edes vähän lämpimämpään. Aivan, aivan.

Toinen tuttu taas hokee "joo, joo" koko ajan, samaan aikaan kun toinen puhuu. Sanoo joo noin ehkä joka kolmannen sanan kohdalla, eli oikeasti hokee sitä paljon.

Vierailija
87/247 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä tutulla on ihan äärettömän rasittava tapa toistaa iso osa siitä mitä toinen sanoo, ja hokea "aivan, aivan". Keskustelu menee siis tähän tyyliin

Minä: Olen kuullut että se on hieno kaupunki ja onhan se kiva päästä keskellä talvea edes vähän lämpimämpään.

Toinen tuttu taas hokee "joo, joo" koko ajan, samaan aikaan kun toinen puhuu. Sanoo joo noin ehkä joka kolmannen sanan kohdalla, eli oikeasti hokee sitä paljon.

Vierailija
88/247 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on todella outoa, kun aikuiset ihmiset selostavat omia uniaan tyyliin: "sit sä ja Matti olitte kans siinä unessa ja teillä oli niinku suhde ja mä sitte menin kertomaan siitä sun miehelle jne..." Kuinka tälläseen pitäis edes reagoida? Ja kuinka on mahdollista, että jotkut muistavat uniaan niin yksityiskohtaisesti? Tulee kyllä usein mieleen, että nyt kyllä vähän värität tuota untas.

Kyllä sellaisia ihmisiä on ihan oikeasti olemassa, jotka muistavat unensa tarkkaan. Allekirjoittanut muun muassa. Se että sinä et kuulu tähän joukkoon ei tarkoita että ne jotka muistaa unensa on automaattisesti valehtelijoita/liioittelijoita.

En tiedä mikä siinä unien kertomisessa niin voi ärsyttää. Tai ehkä jos sitä joka päivä tekee niin voi käydä rasittavaksi... Itse kerron aina silloin tällöin äidilleni unistani, jos niissä oli jotain hassua/niillä on jokin yhtymäkohta häneen.

Harmitonta huviahan tuo unista kertominen on. Tuskin kukaan niitä tuntikaupalla selostaa puolitutuille jossain työpaikallaan...?

Vierailija
89/247 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautasen nyrppiminen ravintolassa ja pienten murusten maistelu, ilmeiden tekeminen ja "pahojen" ruokien siirtely lautasen reunalle.

(Syö se ruoka normaalisti, ota viiniä päällle, juttele seuralaisellesi ja kiitä, kun olet valmis. Ei vaikeaa.)

Vierailija
90/247 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ne jotka kätellessä iskevät sellaisen kokonaan velton käsimassan toisen käteen. Kuin olisi tosiaan sellainen kuollut kala tai joku taikinaklöntti, YÖK!

En tajua mikä siinä kättelyssä on niin vaikeaa.

Vierailija
91/247 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joka paikassa ylistetään näitä puheliaita ja reippaita ihmisiä ja hiljaisuutta ja ujoutta pidetään vikana.

Mun kokemuksen mukaan liika puheliaisuuskaan ei ole hyvästä. Se on todella rasitavaa, jos kuuntelee toisen puhetta, haluaisi kommentoida johonkin väliin, mutta se ei yksinkertaisesti onnistu, kun toiselta tulvii juttua. Sit juttu onkin jo vaihtunut, kun viimein toinen lopettaa, eikä sitä omaa kommenttiaan enää muista.

Puheliaisuus on ihan hyvä asia, mutta liika on aina liikaa. Pitäisi muistaa antaa toisellekin suunvuoro.

Vierailija
92/247 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoen joota! En toki joka kolmannen sanan kohdalla, mutta aika paljon. Tyhmä tapa, tiedän, mut haluun sillä vain osoittaa, että kuuntelen ja oon kiinnostunut. Mitä kiinnostavampaa, sitä enemmän hoen joota. Mut oon kyllä kuullut myös sellaista, että joidenkin mielestä tuolla "joolla" on just päinvastainen viesti, siis että ei kiinnostaisikaan, tyyliin: "Joo joo, tiedän, kuultu on". Siks oon yrittänyt vähentää, mut se on pinttynyt tapa. Toisaalta, olis tosi outoa olla myös täysin hiljaa kun toinen selostaa.

Vierailija
93/247 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten mua ärsyttää sellaiset pikkusievät nyrpistelijät, jotka ei siis KESTÄ mitään lapsellista tai NOLOO tai sitä ja tätä. Just sellaiset, jotka ei kestä työpaikan ryhmäytymisessä yhteisiä leikkejä, tai sitä että joku sanoo menevänsä KaKKAlle tai PiSSalle. Niitä on tosin aina hauska kiusata, kun tosikkoina ja yleensä vielä "työpaikkakiusattuina" menevät siitä niin kivasti sekaisin.

Työpaikkakiusaaminenhan on ihan OK, kun se kiusattu on niin ÄRSYTTÄVÄ.

Ja takaisin alkupisteeseen... saisiko työpaikollekin jonkun KiVa-projektin, kiitos.

Vierailija
94/247 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä siinä unien kertomisessa niin voi ärsyttää. Tai ehkä jos sitä joka päivä tekee niin voi käydä rasittavaksi... Itse kerron aina silloin tällöin äidilleni unistani, jos niissä oli jotain hassua/niillä on jokin yhtymäkohta häneen.

Harmitonta huviahan tuo unista kertominen on. Tuskin kukaan niitä tuntikaupalla selostaa puolitutuille jossain työpaikallaan...?

Mun tutun unet on niin TYLSIÄ ja hän kertoo niitä niin usein, ettei niitä jaksa kuunnella. Jos ne unet olisivat edes mielenkiintoisia, hauskoja tai jännittäviä, niin sit niitä kuuntelis mielellään. Mutta niissä on aina sama kaava!

Vierailija
95/247 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori tulevat virheeni,olen tosi huono kirjoittamaan ja en hahmota aina tekstiä vaan se "häviää" aina valillä.Tiedän vaikuttavani juntilta ja aivan varmasti ´sellainen olenkin :D No, kuitenkin tässä sitä tulisi:

Ärsyttävät/outoudet:

- H-i-t-a-a-s-t-i puhuvat ihmiset. Heillä myös tapana puhua hiljaa ja asian kuulemiseen joutuu keskittymään 110%, vaikka puhuttaisiin tyyliin säästä.

- Hitaat ihmiset ylipäätään. Olen myös tälläinen ADHD ja en vaan voi ymmärtää miten jotkut kävelee hitaasti. Yleensä nämä ovat tientukkona kaupassa ja eivätkä ymmärrä väistää milliäkään että pääsisi kärryjen kanssa ohi.

- Nämä nelikymppiset puumanaiset ärsyttää myös. Heillä usein blondatut tai tummanruskeat,puolipitkät värjätyt hiukset. Heidät tunnistaa tekorusketuksesta ja paljastelevista vaatteista. Jos ovat lihavia niin heillä yleensä legginsit,pitkä tunika mikä paljastaa tissit kaikkine herkkuineen.Jos ovat hoikkia niin kulkevat vartaloa nuolevissa vaatteissa,kesäisin capreissa ja valkoisessa topissa.Heillä myös kynnet ja ripset laitettu.He ovat yleensä yltiö positiviisia mutta luulen että se on hankittu Laatukirurgiassa tallinnassa.

- Vanhemmat +60v naiset jotka luulee tietävänsä mutta eivät oikeasti tiedä mitään. Käyttäyvät usein julkisilla paikoilla töykeästi. Tönivät ja huutelevat typeriä kommentteja. Heillä ei ole tahdikkuutta.

- Moottoritielle liittyvät autoilijat. Hermo palaa heti kun näen että joku kauppakassi tahtoisi päästä motarille. Ajan 110 km/h ja silti kiilaavat eteen vaikka pätkä motarille liittymiseen on joskus jopa 1,5km...silti pitää tulla ajamaan 80 km/h eteeni. En ymmärrä.

- Ihmiset jotka luulee että kun heille joku sopii, niin sopii muillekkin. Jos joku on vaikka käyttänyt saippuaa koko ikänsä ihonsa kaunistamiseen, niin sen pitäisi sitten muillekkin sopia ja muu kosmetiikka onkin sitten ihan humpuukia. Julistavat tätä typeryyttä yleensä todella hanakasti.

No,tässä näitä näin aluksi.

Vierailija
96/247 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten mua ärsyttää sellaiset pikkusievät nyrpistelijät, jotka ei siis KESTÄ mitään lapsellista tai NOLOO tai sitä ja tätä. Just sellaiset, jotka ei kestä työpaikan ryhmäytymisessä yhteisiä leikkejä, tai sitä että joku sanoo menevänsä KaKKAlle tai PiSSalle. Niitä on tosin aina hauska kiusata, kun tosikkoina ja yleensä vielä "työpaikkakiusattuina" menevät siitä niin kivasti sekaisin.

Työpaikkakiusaaminenhan on ihan OK, kun se kiusattu on niin ÄRSYTTÄVÄ.

Ja takaisin alkupisteeseen... saisiko työpaikollekin jonkun KiVa-projektin, kiitos.

Toi on varmaan se joka flippas tosta piSSajutusta jostain syystä. Ei varmaan ollut koskaan tullut ajatelleeksi, että hänen tapansa voi ketään ärsyttää. Ja meni sitten vähän pasmat sekaisin siitä. "Vähän".

tervesin se jota piSSaaminen ärsyttää :D

Vierailija
97/247 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku telkkarihahmo vai? Mulla ei ole ollut telkkaria 6 vuoteen :) Mutta yksi tuttu on tosiaan tuollainen.

ai herppeenluoma on sun tuttu :D

Vierailija
98/247 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitkät jaaritukset unista ovat toooodella ikävystyttäviä. Yksi tuttuni aina jauhaa unistaan, hänellä on olevinaan tosi mielenkiintoinen unimaailma - ihan tavallista settiä mielestäni. Jotkut top10 unista olen kuullut jo muutamaan kertaan *haukotus* Yhdestä unesta kertominen saattaa kestää noin 10 minuuttia, se on aika paljon. Päivittää niitä myös FB:iin, aika vähissä on tykkäykset.

Nyt-liitteessä oli ainakin aikaisemmin pieni palsta Näitä unia Suomi katsoo tms. ja se oli mielestäni tajuttoman ikävystyttävä palsta. Otti aina oikein päähän sitä lukea, ja silti oli pakko lukea ;D

Mun mielestä on todella outoa, kun aikuiset ihmiset selostavat omia uniaan tyyliin: "sit sä ja Matti olitte kans siinä unessa ja teillä oli niinku suhde ja mä sitte menin kertomaan siitä sun miehelle jne..." Kuinka tälläseen pitäis edes reagoida? Ja kuinka on mahdollista, että jotkut muistavat uniaan niin yksityiskohtaisesti? Tulee kyllä usein mieleen, että nyt kyllä vähän värität tuota untas.

Kyllä sellaisia ihmisiä on ihan oikeasti olemassa, jotka muistavat unensa tarkkaan. Allekirjoittanut muun muassa. Se että sinä et kuulu tähän joukkoon ei tarkoita että ne jotka muistaa unensa on automaattisesti valehtelijoita/liioittelijoita. En tiedä mikä siinä unien kertomisessa niin voi ärsyttää. Tai ehkä jos sitä joka päivä tekee niin voi käydä rasittavaksi... Itse kerron aina silloin tällöin äidilleni unistani, jos niissä oli jotain hassua/niillä on jokin yhtymäkohta häneen. Harmitonta huviahan tuo unista kertominen on. Tuskin kukaan niitä tuntikaupalla selostaa puolitutuille jossain työpaikallaan...?

Vierailija
99/247 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoen myös mmh, mmh -ääntä, se osoittaa että kuuntelen. Mitä kiinnostavampi juttu sitä enemmän ääntelen. Sori.

Minä hoen joota! En toki joka kolmannen sanan kohdalla, mutta aika paljon. Tyhmä tapa, tiedän, mut haluun sillä vain osoittaa, että kuuntelen ja oon kiinnostunut. Mitä kiinnostavampaa, sitä enemmän hoen joota. Mut oon kyllä kuullut myös sellaista, että joidenkin mielestä tuolla "joolla" on just päinvastainen viesti, siis että ei kiinnostaisikaan, tyyliin: "Joo joo, tiedän, kuultu on". Siks oon yrittänyt vähentää, mut se on pinttynyt tapa. Toisaalta, olis tosi outoa olla myös täysin hiljaa kun toinen selostaa.

Vierailija
100/247 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku telkkarihahmo vai? Mulla ei ole ollut telkkaria 6 vuoteen :) Mutta yksi tuttu on tosiaan tuollainen.

ai herppeenluoma on sun tuttu :D

Mulla ei oo just nyt äänet päällä koneessa joten en tiedä mitä toi klippi sisältää tarkalleen, mutta eiköhän siitä kuvan saa.

Olin ihan varma, että vitsillä vaan kirjoitit kuvauksen joka sopii just tuohon hahmoon :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi