Oudot asiat muissa ihmisissä jotka ärsyttää
Kertokaa onko teillä yhtä kummia asioita kuin mulla, jotka ärsyttää toisissa ihmisissä.
Mua ärsyttää se kun yksi tuttu kävelee niin jäykästi. Normaalipainoinen, jopa hoikka ja täysin terve nainen, jolla leveä lantio ja kapea vyötärö. Ja kävelee niin jäykästi suorin askelin että lantio ei liiku yh-tään! Jos lantio on leveä niin silloinhan askeleen pitäisi keinua ihan luonnostaan.
Kommentit (247)
Noista leffateatterirapistelijoista tuli mieleen, että mua ärsyttää leffateatterissa tollot tyhjännaurajat. Heillä on ilmeisesti päässään jokin skeema siitä, että elokuvateatterissa kuuluu nauraa "hassuille" jutuille. Esim. jollekin tuhat kertaa nähdylle mukahauskalle mainokselle nauretaan sellaista "sosiaalista naurua" kun ajatellaan että kun tuossa on nyt tuollainen huumorijuttu tuossa mainoksessa niin nyt kuuluu nauraa.
Sitten esim. Black Swan -leffa nauratti aluksi joitakin tyyppejä kauheasti. Välittyi vahvasti se kuva tästä "leffoissa on hauskoja kohtia joille kuuluu nauraa" -skeemasta, kun muutama tyyppi hörötti jossain AIVAN ihmeellisissä kohdissa, joiden kohdalla kai itse tekivät tulkinnan "tämä on nyt se huumorikohta". Ne jotka ovat kyseisen leffan nähneet, varmaan muistavat ettei se varsinaisesti mikään komedia ole.
Ja HYI toi kynsisieni :D
t. 31
tuttavuuksien kans. Ärsyttää kirjoitusvirheet textaillessa ja meilatessa. Tekstistä huomaa heti, käyttääkö mies työssään sähköpostia ja hallitseeko kirjoitus etiketin. Ärsyttää väärinkirjoitetut engl.kieliset sanat, liiallinen hymiöiden käyttö ja tylsä kieli. Oikein huono tekstintuotto vie miehen "älä vastaa" osastoon
Vai ovatko keskenkasvuisten kielenkäyttöä jäljittelevä tyylisi ja tekstissäsi vilisevät kirjoitusvirheet humoristinen tyylikeino? Itseäni inhottavat yhdys sana virheet sekä ihmiset, jotka arvostelevat toisia alueilla, joilla heillä itsellään olisi vielä paljon kehitettävää.
Haha, tämä oli niin naulan kantaan! "siis mä niin inhoon niiqu niit jotka textaa teksti viestejä". :D
Noista leffateatterirapistelijoista tuli mieleen, että mua ärsyttää leffateatterissa tollot tyhjännaurajat. Heillä on ilmeisesti päässään jokin skeema siitä, että elokuvateatterissa kuuluu nauraa "hassuille" jutuille. Esim. jollekin tuhat kertaa nähdylle mukahauskalle mainokselle nauretaan sellaista "sosiaalista naurua" kun ajatellaan että kun tuossa on nyt tuollainen huumorijuttu tuossa mainoksessa niin nyt kuuluu nauraa. Sitten esim. Black Swan -leffa nauratti aluksi joitakin tyyppejä kauheasti. Välittyi vahvasti se kuva tästä "leffoissa on hauskoja kohtia joille kuuluu nauraa" -skeemasta, kun muutama tyyppi hörötti jossain AIVAN ihmeellisissä kohdissa, joiden kohdalla kai itse tekivät tulkinnan "tämä on nyt se huumorikohta". Ne jotka ovat kyseisen leffan nähneet, varmaan muistavat ettei se varsinaisesti mikään komedia ole. Ja HYI toi kynsisieni :D t. 31
sillä onhan neuroottinen perfektionisti nyt aika koominen hahmo. Jalatkin meni balleriinalla mielikuvituksesta ihan viksin vonksin.
Sama kaikki jotka ajaa just nopeusrajoituksen mukaan tai (vielä pahempi) sen ALLE, eikä käytä vilkkua kun kääntyy tai vaihtaa kaistaa.
Oletko ihan pöljä?
ihmiset, jotka puhuvat liian avoimesti ruumiintoiminnoistaan. Esim. tulvet kahvipöytään selittäen "Sori vähän kesti. Maha on ihan kuralla. Tuli sellasta vaaleenruskeeta ripulia ja siinä oli jotain sulamatonta ruokaa. Mikähän on kun taas vääntää".
Ihan oikeasti. Ainoastaan lääkärin/hoitajan on oleellista tietää noin yksityiskohtaista tietoa. Muita vain lähinnä oksettaa. Ja nuo tyypit ovat vielä ylpeitä siitä, kuinka rohkeita, avoimia ja häpeilemättömiä ovat.
viehtymys psykologiaan ja psykiatriaan, ihan sama vaikka kyse olisi ammattilaisesta. Se tarve analysoida, diagnosoida ja lokeroida... Liekö kohtalon ivaa, että tämä sortin porukkaa pyörii nurkissa.
Noista leffateatterirapistelijoista tuli mieleen, että mua ärsyttää leffateatterissa tollot tyhjännaurajat. Heillä on ilmeisesti päässään jokin skeema siitä, että elokuvateatterissa kuuluu nauraa "hassuille" jutuille. Esim. jollekin tuhat kertaa nähdylle mukahauskalle mainokselle nauretaan sellaista "sosiaalista naurua" kun ajatellaan että kun tuossa on nyt tuollainen huumorijuttu tuossa mainoksessa niin nyt kuuluu nauraa. Sitten esim. Black Swan -leffa nauratti aluksi joitakin tyyppejä kauheasti. Välittyi vahvasti se kuva tästä "leffoissa on hauskoja kohtia joille kuuluu nauraa" -skeemasta, kun muutama tyyppi hörötti jossain AIVAN ihmeellisissä kohdissa, joiden kohdalla kai itse tekivät tulkinnan "tämä on nyt se huumorikohta". Ne jotka ovat kyseisen leffan nähneet, varmaan muistavat ettei se varsinaisesti mikään komedia ole. Ja HYI toi kynsisieni :D t. 31
sillä onhan neuroottinen perfektionisti nyt aika koominen hahmo. Jalatkin meni balleriinalla mielikuvituksesta ihan viksin vonksin.
Ne kohtaukset, joille nuo tyypit nauroivat, eivät liittyneet niinkään siihen päähenkilöön vaan olivat jotain yleisempiä tapahtumia leffassa. En valitettavasti kyllä muista ihan tarkalleen, mitä kohtauksia olivat.
ja ihmiset, jotka eivät ymmärrä yhdyssanoja (KIRJOITUSETIKETTI).
jos puhun jonkun kanssa puhelimessa ja tämä puhuja maiskuttelee purkkaa suussaan. HYI!
Tai niistää puhelimessa.
Ja tietenkin ne kanssamatkustajat bussissa ja metrossa jotka pakkokuunteluttavat meillä muilla musiikkiansa. Muka kuuntelevat korvakuulokkeilla ja niin lujaa että me muutkin saamme "nauttia".
Uhraisi kuulokkeiden hintaan muutaman lisäeuron niin saisi laadukkaat joista ääni ei kuulu. Vai onko tarkoituskin opettaa meille junteille mikä on hyvää musiikkia?
ihmiset, jotka puhuvat liian avoimesti ruumiintoiminnoistaan. Esim. tulvet kahvipöytään selittäen "Sori vähän kesti. Maha on ihan kuralla. Tuli sellasta vaaleenruskeeta ripulia ja siinä oli jotain sulamatonta ruokaa. Mikähän on kun taas vääntää".
Ihan oikeasti. Ainoastaan lääkärin/hoitajan on oleellista tietää noin yksityiskohtaista tietoa. Muita vain lähinnä oksettaa. Ja nuo tyypit ovat vielä ylpeitä siitä, kuinka rohkeita, avoimia ja häpeilemättömiä ovat.
Yksi työkaveri ilmoittaa koko yhteisölle aina kun "käy kusasee" ja "en kerenny vessaan, paskat tuli housuun".
Tuosta tuli mieleen, että mä en kestä kun aikuiset ihmiset sanoo "mä meen käymään pissalla". Usein s-kirjainta vielä korostetaan. PiSSalla. Eikö voi vaan sanoa "vessassa"? Miksi se ihminen haluaa tuoda oman piSSansa välttämättä muiden tietoisuuteen? Tekis mieli joskus vastata kyseiseen kommenttiin "joo, mäkin tuun, mä käyn kaKKalla".
Ja mitä noihin ylpeästi yliavoimiin "ripuli oli ruskeaa" -ihmisiin tulee, niin monet sellaiset pitävät hyveenä myös sitä, että tuulettaa tunteitaan ihan estoitta missä vaan. Saatetaan räjähdellä ja räyhätä ja riehua. "Kun mä oon niin sellanen AITO ja tunteellinen, mä näytän aina miltä musta tuntuu". Jos kaikki kokisivat oikeudekseen päästellä kaikki ulos ilman suodatinta, niin tässä maailmassa olisi todella raskasta toimia.
t. 31
oonko mä jotenkin ärsyyntyvä tyyppi?:O
Mua naurattaa ihan hirveästi nää sun viestit kun kuvittelen sut ihan hiilenä kaikenmaailman piSSaajien ja laumanaurajien keskelle. :D
Yskiminen niin ettei laita kättä suun eteen. Arrrrrrrrrgh!
Eilen linja-autossa joku teini yski minua silmään >:( Käänsin tietysti heti katseeni eri suuntaan kun alkoi yskimään, mutta ensimmäinen yskäisynsä ehti osua.
Yksi työkaveri ilmoittaa koko yhteisölle aina kun "käy kusasee" ja "en kerenny vessaan, paskat tuli housuun".
kun eivät itse saa mitään aikaseksi.
roskatuotannossa kuten Salkkarit) se, että kuppiin kaadetaan muka esim. kahvia, ja oikeasti sinne menee noin lusikallinen. Pieni, mutta tärkeä asia kokonaisuuden kannalta, joka toistuu myös näennäisen laadukkaissakin ohjelmissa.
Samoin useissa kotimaisissa sarjoissa ärsyttää se teennäinen sössöttävä puhetapa, missä puheääni nousee lähes kysyvästi lauseen loppuun vaikka kyseessä ei ole kysymys.
(Onneksi sen töllön saa kiinni tai voi vaihtaa huonetta jos muut katsovat. Ja anteeksi vaan, onhan Salkkareissa joitain ihan päteviäkin oikeita näyttelijöitä, kai nuo ovat ohjaajan mokia.)
Äänekkäästi ja niin että leuat louskuu. Myös ryystäminen, ruoan ronkkiminen ja närppiminen,kohti piereskely,jaarittelu ja oman kannan esittäminen,vaikka ei asiasta tietäisi mitään ärsyttävät suunnattomasti. Tupakantumpit maassa ja tupakoijat bussikatoksessa.
Mitä jäykillä jaloilla jaloilla kävelyyn tulee,on sellaisia sairauksia,joissa jalat eivät taivu kunnolla.
kun joillakin ihmisillä on tapana laittaa välillä silmät kiinni, kun he selittävät jotain juttujaan. He ikäänkuin räpsyttävät nopeasti silmiään niin että luomet on puoliksi kiinni.. you know?
ärsyttää että yskitään toisia päin tai laittamatta käsivartta eteen.
sellainen "mymmym" ilme päällä, leuka työntyy eteen. Jotkut sedät tuota harrastaa.
Toisen jalan etureisi letkeästi lurpallaan ja sievä give me dollar hymy vasemman suunpielen alalaidassa?
Sehän olen minä!
T: 11cm mies
Tuosta tuli mieleen, että mä en kestä kun aikuiset ihmiset sanoo "mä meen käymään pissalla". Usein s-kirjainta vielä korostetaan. PiSSalla. Eikö voi vaan sanoa "vessassa"? Miksi se ihminen haluaa tuoda oman piSSansa välttämättä muiden tietoisuuteen? Tekis mieli joskus vastata kyseiseen kommenttiin "joo, mäkin tuun, mä käyn kaKKalla".
Ja mitä noihin ylpeästi yliavoimiin "ripuli oli ruskeaa" -ihmisiin tulee, niin monet sellaiset pitävät hyveenä myös sitä, että tuulettaa tunteitaan ihan estoitta missä vaan. Saatetaan räjähdellä ja räyhätä ja riehua. "Kun mä oon niin sellanen AITO ja tunteellinen, mä näytän aina miltä musta tuntuu". Jos kaikki kokisivat oikeudekseen päästellä kaikki ulos ilman suodatinta, niin tässä maailmassa olisi todella raskasta toimia.
t. 31
oonko mä jotenkin ärsyyntyvä tyyppi?:O
Luepas oma tekstisi uudelleen ja huutele sitten "kirjotusvirheilystä". Aargh