Oudot asiat muissa ihmisissä jotka ärsyttää
Kertokaa onko teillä yhtä kummia asioita kuin mulla, jotka ärsyttää toisissa ihmisissä.
Mua ärsyttää se kun yksi tuttu kävelee niin jäykästi. Normaalipainoinen, jopa hoikka ja täysin terve nainen, jolla leveä lantio ja kapea vyötärö. Ja kävelee niin jäykästi suorin askelin että lantio ei liiku yh-tään! Jos lantio on leveä niin silloinhan askeleen pitäisi keinua ihan luonnostaan.
Kommentit (247)
tuttavuuksien kans. Ärsyttää kirjoitusvirheet textaillessa ja meilatessa. Tekstistä huomaa heti, käyttääkö mies työssään sähköpostia ja hallitseeko kirjoitus etiketin.
Ärsyttää väärinkirjoitetut engl.kieliset sanat, liiallinen hymiöiden käyttö ja tylsä kieli. Oikein huono tekstintuotto vie miehen "älä vastaa" osastoon
Ruups ryyps :-D
Ihminen, joka ei kiitä kahvi- tai ruokapöydästä noustessa, täällä päin suurin osa.
Ihminen, joka maiskuttaa syödessään ja samalla tuijottaa vastapäätä istujaa silmiin. Ei kuitenkaan ala keskustella mistään. "Ruokapöydässä syödään, keskustele vaan yksikses jos haluat."
juuri tällä hetkellä eniten ärsyttää ne tyypit, jotka kertovat maailman yleisimpiä ärsytyksenaiheita ketjuun, jossa kysytään oudoimpia.
No mutta muuten ärsyttää rauhalliset ihmiset. Sellaiset verkkaiset, jotka eivät lähde kotoa ennen kuin tiskit on tiskattu, ja sitten kuivaavat vielä tiskipöydän jne. Kun jos minä keksin, että johonkin pitää nyt mennä, niin hyvä jos housut ehdin vetää jalkaan kun olen jo matkalla.
Vastaavasti olen täysin varma, että rauhallista ihmistä raivostuttaa minun kaltaiseni sähköjänis:)
ja luulevat ettei kukaan nää. Ja sitten kun toinen henkilö kääntää katseensa tähän kaivelijaan päin, niin vedetään sormi salamannopeasti pois sieraimesta.
Ja varsinkin tunnen monia keski-ikäisiä miehiä, jotka kaivelevat nenäänsä pikkusormella. Olisiko sitten heidän mielestään jotenkin hienompaa kuin etusormella kaivelu... mene ja tiedä. (Tuokin on muuten ärsyttävä sanonta)
Mun mielestä on todella outoa, kun aikuiset ihmiset selostavat omia uniaan tyyliin: "sit sä ja Matti olitte kans siinä unessa ja teillä oli niinku suhde ja mä sitte menin kertomaan siitä sun miehelle jne..." Kuinka tälläseen pitäis edes reagoida? Ja kuinka on mahdollista, että jotkut muistavat uniaan niin yksityiskohtaisesti? Tulee kyllä usein mieleen, että nyt kyllä vähän värität tuota untas.
Yksi opiskelutoveri, joka on ihastunut toiseen opiskelutoveriin ja kiehnää tämän kyljessä koko ajan. Mun mielestä se on lapsellista käytöstä ja kuuluisi vapaa-aikaan. Vaikka olisi kuinka ihastunut, niin julkisilla paikoilla ja varsinkin opiskelupaikoilla halaukset ja poskisuukot olis mun mielestä riittäviä.
T: Puutteessa oleva tiukkapipo
Työpaikkaruokailusta päivittäin bongattua: piimän juominen ryystöäänen kera. Keiton syöminen ryystämällä, ryyps ryyyps. Sen lusikan todella voi vaan kallistaa sinne suuhun, ja se neste valuu suuhun ilman imuefektiäkin, koittakaapas. Yleensäkin mäyssääminen ja ruoka suussa puhuminen. Erityisesti ärsyttää "huomaamaton" ruoka suussa puhuminen niin että se safka on piilossa posken puolella. To del la yököttävää. Yksi työkaveri tekee tätä joka päivä ja mä olen ihan siinä rajoilla että sanonko jotain tai vaihdanko joku kerta vaan pöytää, kun en enää kestä.
Mä vihaan kanssa ruoka suussa puhumista, suu auki syömistä ja kaikkea maiskuttamista. Mut sorrun itsekin tuohon, että siirrän ruoan poskeen piiloon, jos on pakko vastata jollekin just silloin kun syön. Sillä tavalla ei kuulosta ihan niin pahalta, vaikka joutuukin puhumaan ruoka suussa.
Sekään ei aina onnistu, että pureskelee ja nielee ruokansa ensin ja vasta sitten vastaa. Pahimmillaan toinen voi luulla epäkohteliaaksi kun ei vastausta tule tai luulla, etten kuullut.
että ruoka piilotetaan poskeen, jos keskustelun kulku sitä edellyttää ;-)
Muutenhan joko keskustelu tai syöminen muuttuu pahimmillaan äärimmäisen piinalliseksi, eikä se kyllä varmasti ole aterian tarkoitus.
Suomalaisia ei ehkä pitkä tauko keskustelussa (ai missä?) haittaa, mutta muualla sellainen koettaisiin kovin kiusalliseksi. Ja hyvän ruuan (ai minkä?) pakottaminen pikavauhtia kurkusta alas olisi suoranainen rikos.
- sitä kun ihminen laittaa kännykän kovaääniselle mulle puhuessaan. Joo, et arvosta mun sanomisia pätkääkään, ymmärrän, kirjottelet mieluummin nettiin.
- kaikenlaiset itsensä tutkijat ja pohdiskelijat, jotka vatvovat asioita/tilanteita
- ne jotka piiloutuvat kännykkäänsä sosiaalisessa tilanteessa, surffaavat netissä.
- juhlissa ne jotka räpsivät kuvia aivan koko ajan. Heille ei voi puhuakaan, heidän lause voi katketa kun he yhtäkkiä näkevät jonkun kuvauskohteen. Ja vaikea on yrittääkään puhua, heillä on kamera naaman edessä kokoajan.
Niitä on tosin aina hauska kiusata, kun tosikkoina ja yleensä vielä "työpaikkakiusattuina" menevät siitä niin kivasti sekaisin.
Mua ärsyttää yli kaiken empatiakyvyttömät ja ylimieliset ihmiset, joiden mielestä kiusaaminen on jotenkin hienoa.
- naiset, jotka kävelevät korkokengissä polvet koukussa takapuoli hieman kenossa. Miksi käyttää korkokenkiä jos ei opettele kävelemään niiden kanssa?
-ihmiset, jotka pyytävät anteeksi satunnaisen röyhtäyksen takia. Sille ei mitään voi, niin miksi korostaa sitä pytämällä anteeksi. Tiedän, että se on toisista kohteliasta mutta minä en ymmärrä miksi se olisi tarpeellista.
Niitä on tosin aina hauska kiusata, kun tosikkoina ja yleensä vielä "työpaikkakiusattuina" menevät siitä niin kivasti sekaisin.
Mua ärsyttää yli kaiken empatiakyvyttömät ja ylimieliset ihmiset, joiden mielestä kiusaaminen on jotenkin hienoa.
Mutta suhun ja sun kaltaisiisi en energiaani tuhlaa, muuta kuin sen verran, että saan teidät pillastumaan, ja sitten pitää taas hakea tohtorilta pilleriä, kun on NIIIIN vaikeaa.
Mitäs jos vaan vähän relaisit? Ei olisi niin saatanan hankalaa elämä joka paikassa.
Mutta suhun ja sun kaltaisiisi en energiaani tuhlaa, muuta kuin sen verran, että saan teidät pillastumaan, ja sitten pitää taas hakea tohtorilta pilleriä, kun on NIIIIN vaikeaa.
Mitäs jos vaan vähän relaisit? Ei olisi niin saatanan hankalaa elämä joka paikassa.
Mun kaltaisiini? Sellaisiin jotka erehtyy kritisoimaan sua vai? Oletko niin sekaisin että kuvittelet tietäväni millainen mä olen, ihan vaan sen perusteella että kritisoin toimintaasi?
syljeskelee niitä pitkin. Anoppi ja mies tekee sitä, ja hyi saatana että se ärsyttää!
Yksi kaverini taasen aina kynsii itseään ja raapii ja nyppii kynnenvierustojaan tai pahimmassa tapauksessa varpaitaan, ja se on vaan niin hyi saatanan yök, että mä en pysty keskittymään mihinkään silloin kun se tekee sitä.
Ja muuten mua ärsyttää sellaiset pikkusievät nyrpistelijät, jotka ei siis KESTÄ mitään lapsellista tai NOLOO tai sitä ja tätä. Just sellaiset, jotka ei kestä työpaikan ryhmäytymisessä yhteisiä leikkejä, tai sitä että joku sanoo menevänsä KaKKAlle tai PiSSalle. Niitä on tosin aina hauska kiusata, kun tosikkoina ja yleensä vielä "työpaikkakiusattuina" menevät siitä niin kivasti sekaisin.
Ootko sä se joka sanoo "piSSalle" koska muu on teennäistä? Kun noin otat pulttia tästä... Ei ehkä kannata tulla tällaisiin ketjuihin jos pää ei kestä sitä että jotakuta saattaa ärsyttää jokin mitä sä teet.
Helpon esikoisen tuoreet vanhemmat, jotka ovat täysin varmoja, että ovat yksinkertaisesti täydellisiä vanhempia, minkä vuoksi lapsi ei itke ikinä ja toki pyörittelevät silmiänsä kaikkien muiden lasten käyttäytymiselle. Ja esim. sille, miten minun lapseni eivät oikeasti ole moniallergisia, koska eihän kukaan ole allerginen sille ja tälle...
Sitten minua ärsyttävät ihmiset, jotka eivät tiedä mistään mitään. Etenkin miehet, joilla ei ole yleistietoa tai muuta erityistietämystä... En pidä sellaisia miehiä missään arvossa, joskus jopa hävettää, kun huomaan, etten arvosta jotain sen vuoksi. Tässä vaan ei ole kysymys edes synnynnäisestä tyhmyydestä, jolle ei voisi mitään vaan kiinnostuksen puutteesta kakkea kohtaan, koska tämä ko ihminen ei ole ottanut selvää mistään asioista.
Ja vielä, ihmiset, jotka ovat liian naiveja tajutakseen kaksimielisyyksiä.
Eli sellaiset katkerat, keski-ikää lähestyvät 30+ miehet jotka niputtavat kaikki naiset yhteen lokeroon ja karkoittavat ihmissuhteensa tökeryydellään ja yleistyksillään. He odottavat saavansa parikymppisen mallin petikumppanikseen ilman mitään kunnioitusta ketään naista kohtaan ja vailla alkeellisimpia sosiaalisia taitoja jotka olisivat edellytyksiä edes kuten toimivaan suhteeseen.
En keksi vastenmielisempää miestyyppiä kuin itsekritiikittömät henrylaasastelijat.
- naiset, jotka kävelevät korkokengissä polvet koukussa takapuoli hieman kenossa. Miksi käyttää korkokenkiä jos ei opettele kävelemään niiden kanssa?
Mua myös ärsyttää sama asia. Käyttäköön kenkiä millä osaavat kävellä tai opettelisivat kotonaan kävelemään korkkareilla ennen julkisille paikoille menoa. Jotkut vielä oikein saapastelevat korkokengillä polvet koukussa ja jalkaterät hieman ulospäin. Yäk!
jotka koko ajan miettivät mitä muut heistä ajattelevat, ja ovat sitä mieltä että kaikkien muidenkin pitäisi koko ajan ajatella mitä toiset ajattelevat.
Toinen: pikkuilkeät ihmiset. Ei sellaiset, jotka tiedetään vittumaisiksi, vaan sellaiset jotka ovat kehittäneet selkäänpuukotuksen ja vihjailun taiteeksi niin etteivät jää koskaan siitä kiinni. Hukattu elämä on semmoinen.