Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudot asiat muissa ihmisissä jotka ärsyttää

Vierailija
10.02.2012 |

Kertokaa onko teillä yhtä kummia asioita kuin mulla, jotka ärsyttää toisissa ihmisissä.

Mua ärsyttää se kun yksi tuttu kävelee niin jäykästi. Normaalipainoinen, jopa hoikka ja täysin terve nainen, jolla leveä lantio ja kapea vyötärö. Ja kävelee niin jäykästi suorin askelin että lantio ei liiku yh-tään! Jos lantio on leveä niin silloinhan askeleen pitäisi keinua ihan luonnostaan.

Kommentit (247)

Vierailija
201/247 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään jos ei oikeasti ole rahaa, mutta se pistää ärsyttämään, kun oikeasti hyvätuloiset ihmiset jemmaa sukanvarteen ja sitte kuljetaan esim. rikkinäisissä sukissa ja valitetaan kun ei ole varaa ostaa uusia.

Toinen ärsytyksen aihe on naisten ihme touhut kahvipöydässä. Esim. jos työpaikan kahvipöydällä on jäljellä enää yksi pulla, niin kukaan ei uskalla syödä sitä, ettei vaan anna muille mitään ahmatti kuvaa itsestään. Sitten se viimeinen pienen pieni pullakäntty pitää leikellä noin kuuteen osaan, kun "kun en mä ainakaan jaksa syödä noin isoa pullaa yksin". Aaaaargh! Mä oon meidän naisvaltasella työpaikalla ainoa, joka uskaltaa syödä ihan kokonaisen pullan jakhvin kanssa ja uskallan jopa syödä sen viimeisen ihan yksin. Hassuinta on, että yleensä nää "en jaksa syödä noin isoa yksin"-valittajat on niitä työporukan lihavimpia naisia, joiden vartalon muodosta jo näkee, että menis muuten paljon isompikin pulla ilman vaikeuksia.

Vierailija
202/247 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikenlainen naisten harrastama "onpas tässä rasvaa"- ja "en vaan pysty syömään kaikkea"-neitimäisyys.

Sitten närpitään sitä salaattia nätisti haarukalla ja murretaan pienenpieniä palasia patongista.

Samat ämmät kuljettaa mukanaan sitä kolmen litran vesipulloa, jonka tyhjentävät vaivattomasti useita kertoja päivässä. Sun mahas siis vetää vaan nestettä, ei kiinteää.

Muuta:

- hitaasti lönköttävät terveet nuoret ihmiset

- litran mehupöniköistä juominen kaupungilla ja kujilla

- laihduttajat, jotka viime viikolla entisessä elämässään vetivät Fazerin sinisen ääntäkin nopeammin, ja nyt laihduttaessaan yhtäkkiä jaksavat joka päivä julistaa, että "siis mä ostin eilen suklaapatukan ja voi yök että oli imelää, emmä pystynyt syömään siitä kuin kaks palaa, enpä ois uskonu, olipa ihana tunne jne jne lässyn lää". No, sitten kun se laihkari on syystä tai toisesta loppunut, alkaa se suklaakin ihme kyllä taas maistua ihan levykaupalla.

- sorry, mua ärsyttää lyhyet ihmiset, sekä miehet että naiset

- keski-iän tuolla puolen olevat laihaläskit. Sellaiset naiset, joilla on lonkkupolvet ja lattaperse, joista ei farkuillakaan saa mitenkään pyöreää. Näkee, ettei ikinä olla liikuttu.

- murre"taiteilijat". Onko tosi vaikeaa tehdä Aku Ankasta savolaisversio?

- kaiken maailman ruokavammaiset, joille "ei sitten vehnä sovi millään, ihan menee masu kovaksi, ja voi voi onko tässä hylaa vai laktoositonta, masu on niin herkkä, ja entäs tämä pikkelssi, eihän siinä vaan ole kurkumaa tai sokeria tai vittu vettä, mulla on vähän ruoansulatus sekaisin...." EI KIINNOSTA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/247 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon aina meneväni KUSELLE.

Toi ärsyttää mua vähemmän kuin piSSalle meneminen. "Meen kuselle" on vaan sellainen luonteva heitto. PiSSaajat aina korostaa sitä piSSa-sanaa erityisesti, sanovat sen sellaisella tyttömäisen korkealla äänellä ja suhauttavat s:n.

Vierailija
204/247 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin junttia ja luokatonta.

Minä käyn vessassa, en eritttele mitä sinne menen tekemään..

Vierailija
205/247 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin junttia ja luokatonta.

Minä käyn vessassa, en eritttele mitä sinne menen tekemään..

On se munkin mielestä, ainakin jos sen jossain työpaikalla tms sanoo. (läheisten kanssa eri juttu). Mutta silti särähtää vähemmän kuin piSSa.

Vierailija
206/247 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suorastaan allerginen "suuäänille".

Ruuan hotkiminen, ryystäminen, maiskutus, ruokailuvälineen kirskuminen hampaita vasten ja kaikki muut tarpeettoman korostetut syömiseen liittyvät äänet.

Ihminen joka syö hotkimalla niin, että istutaan etukumarassa, leuka lähes lautasen reunalla ja lapioidaan ruokaa suuhun niin, että hengästyy.

Viheltäminen ärsyttää suunnattomasti. Ihan sama osaako oikeasti viheltää vai kuuluuko vaan pelkkä suhinaa.

Ärsyttää myös ihmiset jotka eivät osaa vastata kutsuihin ovatko tulossa juhliin vai eivät.

Vierailija
207/247 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin myös THS:n Kuninkaan paluun lopussa olevalle hobittien jälleennäkemiselle. Se oli jotenkin niin homoeroottiseksi tehty että repeilin tahtomattani, vaikka suurin osa porukasta itki.

Nauroin aivan mielettömän kovaa just siinä kohdassa ihan täydessä leffateatterissa! :D

Se oli NIIN KOOMINEN!!!

Vierailija
208/247 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten mikä tahansa juttu kyseessä, niin siihen on työnnettävä niitä saatanan sydämiä

Vierailija
209/247 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka kipeinä käyvät kaupassa, baareissa ym!!! Kipeenä olis parempi olla vällyjen alla niin paranis äkkiä. Luulis nyt jokaiselta löytyvän jotakin sieltä kaapista että ei tartte pahimman vaiheen aikana hypätä ympäri kylää levittämässä niitä tauteja.

Vierailija
210/247 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän törmää usein en- tai in- päätteisten nimien kanssa. Esim. "Mulla on flunssaa, täytyy varmaan ottaa Finrexiä".

Vaikka tuotehan siis on Finrexin, ei Finrex.

Vierailija
211/247 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on olemassa ilmaus sekä-että. Eli "ostin sekä kahvia että teetä".

Mutta se kun jotkut sanoo "ostin kahvia että teetä" niin eiiiiiiiiiii.

Vierailija
212/247 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää enimmäkseen muissa miehissä se kun kukaan ei halua tupsauttaa jykevää sauvaansa pontevasti pikku pakaroideni väliin..SE MUA ÄRSYTTTTTÄÄÄ

;)

Vierailija
213/247 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää joidenkin ihmisten syöminen, niin että leuka loksuu tai muuten mussuttaa. Menee aina itsellä ruokahalu. Samoin savu nousee korvista laiskojen, laahustavien, löysien ihmisten seurassa. Suuria vaikeuksia on erityisesti oman veljen seurassa kun hän matelee vaikka olisi millainen kiire....  

Vierailija
214/247 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttävät ihmiset, jotka puhuvat hitaasti joka sanaa harkiten. Voi luoja. Unohdun monesti ajatuksiini kun toinen hioo sanamuotojaan hitaammin Ahtisaari aikanaan.

Vierailija
215/247 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihmiset jotka ärsyyntyvät turhista asioista, ja ajattelevat ja puhuvat muista ihmisistä pahaa, selän takana tai suoraan. Miksi ette voi ottaa elämää vähemmän vakavasti ja hyväksyä sitä tosiasiaa että teillä olisi paljon helpompaa jos ette olisi niin ahdasmielisiä?

Vierailija
216/247 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanaparin "aikuinen ihminen" käyttö, jota näkyy tässäkin ketjussa paljon. Heti tulee mieleen, että tuota käyttävä vielä puhuu sellaisella lässyttävällä äänellä kuin vajaaälyiselle. Miksei pelkkä "aikuinen" riitä? Kyllä siitä normaaliälyinen jo osaa päätellä, että on ihmisestä kyse eikä vaikkapa valaasta tai päästäisestä - etenkin, kun ketjun aiheessa jo määritellään se.

Vierailija
217/247 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- se, kun lihava ihminen ahmii ruokaa silmät väärin päin

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD miten jollain voi tulla tällanen mielikuva mieleen jos kysytään "mikä outo asia muissa ihmisissä ärsyttää" !!:DDDDDDDDD

kiitti, piristit mun iltaa kertaheitolla =)

Vierailija
218/247 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-jotka kysyvät minulta: "eikö sulle tuu kylmä noissa vaatteissa?" (jos olen vaikka pakksella hameessa ja sukkahousuissa.) Kyllä kai nyt aikuinen ihminen osaa/saa pukea mitä haluaa, helvetti! Ja kaikilla on erilainen kylmänsietokyky.

-Jaarittelijat, jotka kertovat kaikki asiat pitkän kaavan kautta, eikä pointtiin päästä millään.

Olen joskus harkinnut teettäväni itselleni t-paidan, jossa on teksti: "Ei, minua ei palella."

Vierailija
219/247 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-jotka kysyvät minulta: "eikö sulle tuu kylmä noissa vaatteissa?" (jos olen vaikka pakksella hameessa ja sukkahousuissa.) Kyllä kai nyt aikuinen ihminen osaa/saa pukea mitä haluaa, helvetti! Ja kaikilla on erilainen kylmänsietokyky.

-Jaarittelijat, jotka kertovat kaikki asiat pitkän kaavan kautta, eikä pointtiin päästä millään.

Olen joskus harkinnut teettäväni itselleni t-paidan, jossa on teksti: "Ei, minua ei palella."

Minä en yleensä tarvitse talvella paljoa vaatetta, ja aina, aina tulee joku kysymään "eikö sulla ole kylmä".

Vastaava on taas sitten kesällä, koska pidän aina pitkähihaista ulkona päällä "aurinkoallergian" (en muista sitä hienoa sanaa, mutta kuitenkin uv-valolle yliherkkä olen, ja parina viime kesänä olen saanut ihan vesikelloja ihooni sen takia) vuoksi, tulee aina joku "eikö sulla ole kuuma?". No on, mutta on luultavasti sullakin vaikka hypitkin puolialasti. Ja yleensä nuo kysyjät tietävät tuon vielä.

Tää ei kyllä ole av-palstan mukaan outoa, mutta minua ärsyttää suunnattomasti todella ylipainoiset ihmiset, jotka menevät julkisille paikoille liian paljastavissa ja tiukoissa vaatteissa.

Samoin minua ärsyttää miesten paidattomuus kesällä. Se on ällöttävää. Samoin kuin naisten "seksikäs" pukeutuminen. Tarkoitan siis sitä että tissit miltei pomppaavat kaula-aukosta ulos, housut ovat niin tiukat ettei voi istua tai hame niin lyhyt että alushousujen väriä ei tarvitse arvata. Siis sellainen "glamour" tyyli.

Vierailija
220/247 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syljeskelee niitä pitkin. Anoppi ja mies tekee sitä, ja hyi saatana että se ärsyttää!

Yksi kaverini taasen aina kynsii itseään ja raapii ja nyppii kynnenvierustojaan tai pahimmassa tapauksessa varpaitaan, ja se on vaan niin hyi saatanan yök, että mä en pysty keskittymään mihinkään silloin kun se tekee sitä.

Ja muuten mua ärsyttää sellaiset pikkusievät nyrpistelijät, jotka ei siis KESTÄ mitään lapsellista tai NOLOO tai sitä ja tätä. Just sellaiset, jotka ei kestä työpaikan ryhmäytymisessä yhteisiä leikkejä, tai sitä että joku sanoo menevänsä KaKKAlle tai PiSSalle. Niitä on tosin aina hauska kiusata, kun tosikkoina ja yleensä vielä "työpaikkakiusattuina" menevät siitä niin kivasti sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi