Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudot asiat muissa ihmisissä jotka ärsyttää

Vierailija
10.02.2012 |

Kertokaa onko teillä yhtä kummia asioita kuin mulla, jotka ärsyttää toisissa ihmisissä.

Mua ärsyttää se kun yksi tuttu kävelee niin jäykästi. Normaalipainoinen, jopa hoikka ja täysin terve nainen, jolla leveä lantio ja kapea vyötärö. Ja kävelee niin jäykästi suorin askelin että lantio ei liiku yh-tään! Jos lantio on leveä niin silloinhan askeleen pitäisi keinua ihan luonnostaan.

Kommentit (247)

Vierailija
1/247 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän myös ärsyttämättömissä ihmisissä voi olla outoja asioita.

Vierailija
2/247 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan selvä alkava pakkoneuroosi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/247 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää enimmäkseen muissa miehissä se kun kukaan ei halua tupsauttaa jykevää sauvaansa pontevasti pikku pakaroideni väliin..SE MUA ÄRSYTTTTTÄÄÄ

Vierailija
4/247 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuin Hercule Poirot isoine mahoineen. Tosin siihen se yhteneväisyys sitten jääkin. Ilmeisesti hän ei vain sitten mahda asialle mitään.

Vierailija
5/247 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ettei laita kättä suun eteen. Arrrrrrrrrgh!

Vierailija
6/247 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ettei laita kättä suun eteen. Arrrrrrrrrgh!

tarrataan vaikka ovenkahvaan. Voisi yskiä hihaan tai nenäliinaan...

Vierailija
7/247 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavuuksien kans. Ärsyttää kirjoitusvirheet textaillessa ja meilatessa. Tekstistä huomaa heti, käyttääkö mies työssään sähköpostia ja hallitseeko kirjoitus etiketin.

Ärsyttää väärinkirjoitetut engl.kieliset sanat, liiallinen hymiöiden käyttö ja tylsä kieli. Oikein huono tekstintuotto vie miehen "älä vastaa" osastoon

Vierailija
8/247 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaruokailusta päivittäin bongattua: piimän juominen ryystöäänen kera. Keiton syöminen ryystämällä, ryyps ryyyps. Sen lusikan todella voi vaan kallistaa sinne suuhun, ja se neste valuu suuhun ilman imuefektiäkin, koittakaapas. Yleensäkin mäyssääminen ja ruoka suussa puhuminen. Erityisesti ärsyttää "huomaamaton" ruoka suussa puhuminen niin että se safka on piilossa posken puolella. To del la yököttävää. Yksi työkaveri tekee tätä joka päivä ja mä olen ihan siinä rajoilla että sanonko jotain tai vaihdanko joku kerta vaan pöytää, kun en enää kestä. Kaikesta mädästä, oksennuksesta, madoista yms. puhuminen ruokapöydässä. Monen mielestä se on jotenkin tosi hupaisaa puhua mahdollisimman ällöttäviä asioita ruokapöydässä, en voi käsittää. Ja ihan sivistyneistä, koulutetuista ihmisistä kyse,

Tiedän muuten ap:n mainitseman tikkukävelijä-ihmistyypin. Yleensä siihen kuuluu vielä jotenkin takakeno asento.

Vierailija
9/247 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi aivastelu miten sattuu. Jotain karseinta on jos joku aivastaa mun takana niin et suurin piirtein tunnen ne pisarat selässä...

Myös toi kirjotusvirheily on jotain ihan karseeta. Tai ylipäätään kirjotustapa. Siis jos ei käytä pisteitä tai pilkkuja juuri lainkaan jne.

Tuli kans mieleen puulusikan/-lastan käyttö kanaruokia kokkaillessa. Mulle on niin taouttu päähän köksän tunneilla, et niin ei tehä, enkä tee.

Argh, tätä listaa vois niiiiin jatkaa. :D

Vierailija
10/247 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. ryystöäänistä ja muista ahdistuva

toi aivastelu miten sattuu. Jotain karseinta on jos joku aivastaa mun takana niin et suurin piirtein tunnen ne pisarat selässä... Myös toi kirjotusvirheily on jotain ihan karseeta. Tai ylipäätään kirjotustapa. Siis jos ei käytä pisteitä tai pilkkuja juuri lainkaan jne. Tuli kans mieleen puulusikan/-lastan käyttö kanaruokia kokkaillessa. Mulle on niin taouttu päähän köksän tunneilla, et niin ei tehä, enkä tee. Argh, tätä listaa vois niiiiin jatkaa. :D

Vierailija
11/247 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokasuussapuhujia on nykyään paljon enemmän kuin niitä jotka malttaa nielaista. Yksi poskiruokapuhuja meidän työpaikalla on vieläpä sellainen kapeaposkinen niin että ruoka muodostaa kunnon pallon poskeen.

-Ap

Työpaikkaruokailusta päivittäin bongattua: piimän juominen ryystöäänen kera. Keiton syöminen ryystämällä, ryyps ryyyps. Sen lusikan todella voi vaan kallistaa sinne suuhun, ja se neste valuu suuhun ilman imuefektiäkin, koittakaapas. Yleensäkin mäyssääminen ja ruoka suussa puhuminen. Erityisesti ärsyttää "huomaamaton" ruoka suussa puhuminen niin että se safka on piilossa posken puolella. To del la yököttävää. Yksi työkaveri tekee tätä joka päivä ja mä olen ihan siinä rajoilla että sanonko jotain tai vaihdanko joku kerta vaan pöytää, kun en enää kestä. Kaikesta mädästä, oksennuksesta, madoista yms. puhuminen ruokapöydässä. Monen mielestä se on jotenkin tosi hupaisaa puhua mahdollisimman ällöttäviä asioita ruokapöydässä, en voi käsittää. Ja ihan sivistyneistä, koulutetuista ihmisistä kyse,

Tiedän muuten ap:n mainitseman tikkukävelijä-ihmistyypin. Yleensä siihen kuuluu vielä jotenkin takakeno asento.

Vierailija
12/247 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan lepertelyä. Jotenkin voin ymmärtää, että lapselle lirkuttelee, mutta miksi jotkut puhuvat samalla tavalla aikuiselle? Kimeä ääni, silmät sirrilleen ja sitten höpinää. Sellaiselle ihmiselle ei voi edes sanoa mitään, koska sen olemus huutaa: "Mä olen lapti ja ihan tietämätön kaiketta."

Vierailija
13/247 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks kanaa saa paistaa puulastan avulla wtf???

Vierailija
14/247 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks kanaa saa paistaa puulastan avulla wtf???

Vuosikymmenet olen puulastalla paistanut eika ole pois lentanyt.

Vierailija
15/247 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavuuksien kans. Ärsyttää kirjoitusvirheet textaillessa ja meilatessa. Tekstistä huomaa heti, käyttääkö mies työssään sähköpostia ja hallitseeko kirjoitus etiketin.

Ärsyttää väärinkirjoitetut engl.kieliset sanat, liiallinen hymiöiden käyttö ja tylsä kieli. Oikein huono tekstintuotto vie miehen "älä vastaa" osastoon

Vai ovatko keskenkasvuisten kielenkäyttöä jäljittelevä tyylisi ja tekstissäsi vilisevät kirjoitusvirheet humoristinen tyylikeino?

Itseäni inhottavat yhdys sana virheet sekä ihmiset, jotka arvostelevat toisia alueilla, joilla heillä itsellään olisi vielä paljon kehitettävää.

Vierailija
16/247 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suu auki, ei kayteta vilkkua autolla ajaessa, myohastely, aina likaiset vaatteet, urheillaan eika pesta hiuksia (eiko paanahka hikoa ja haise ihan samalla tavalla kuin muukin vartalo?), liika piheys...

Vierailija
17/247 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavuuksien kans. Ärsyttää kirjoitusvirheet textaillessa ja meilatessa. Tekstistä huomaa heti, käyttääkö mies työssään sähköpostia ja hallitseeko kirjoitus etiketin. Ärsyttää väärinkirjoitetut engl.kieliset sanat, liiallinen hymiöiden käyttö ja tylsä kieli. Oikein huono tekstintuotto vie miehen "älä vastaa" osastoon

Vierailija
18/247 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin töissä tämä on jokapäivästä - 'tuu avaa ovi, mun avain on laukun pohjalla', 'en mä nyt jaksa -sille- puhua, sano että soitan takaisin'

Sama kaikki jotka ajaa just nopeusrajoituksen mukaan tai (vielä pahempi) sen ALLE, eikä käytä vilkkua kun kääntyy tai vaihtaa kaistaa.

Vierailija
19/247 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavuuksien kans. Ärsyttää kirjoitusvirheet textaillessa ja meilatessa. Tekstistä huomaa heti, käyttääkö mies työssään sähköpostia ja hallitseeko kirjoitus etiketin. Ärsyttää väärinkirjoitetut engl.kieliset sanat, liiallinen hymiöiden käyttö ja tylsä kieli. Oikein huono tekstintuotto vie miehen "älä vastaa" osastoon

-tekstaillessa

-kirjoitusetiketti on yhdyssana

-"älä vastaa" -osasto

-"väärinkirjoitetut englanninkieliset sanat ärsyttävät"

Minua ärsyttävät kielipoliisit, jotka eivät kuitenkaan itse osaa käyttää kieltä oikein. Heitä on valitettavan paljon.

Vierailija
20/247 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ruoan maiskuttajat

-Etuilijat

-Käsilaukulla/kantamuksilla tönijät

-Bussiin/metroon/junaan pyrkijät, jotka eivät voi odottaa, että muut pääsevät ensin ulos.

-Julkisilla paikoilla kovaääninen keskustelu esim. puhelimeen.

-Tien väärällä puolella kävelijät.

-Niiskuttajat (niistä se nenä, jos vuotaa!)

-Hölöttäjät, pitkiä turhia puheenvuoroja pitävät, päällepuhujat.

-Röyhtäilijät, jotka eivät ymmärrä pyytää anteeksi.

-Myöhästelijät

-Ihmiset, joilla tulee tärkeää asiaa juuri silloin, kun olet kiireessä lähdössä ja aiemmin olisi hyvin voinut asiansa sanoa.

-Auton perään 1cm päähän ajajat.

ym. ym.

Tiedän, elämäni on vaikeaa :D

Oletko sinä minä, vai olenko minä sinä?

Ihanaa, kun on joku, jota ärsyttää kaikki, mikä minuakin.

Tulisimme varmaan hyvin toimeen, jos asuisimme yhdessä autiolla saarella.

:)))))