Mitä mieltä olet tästä talosta?
Kommentit (35)
enkä koskaan kyllästy sitä katselemasta,
toivottavasti pohjoisen puolella on metsää suojana, aukealla on kylmä asua kun tuulee.
Ja toisaalta kesällä on kuuma kun ei ole mitään suojaa auringolta eli lämmitys/viilennys kuluttaa rahaa.
Eihän niitä Ikean huonekaluja tuossa myydä, muuten pidin vaaleasta ja yksinkertaisesta sisustuksesta, voi sisustaa niinkuin itse haluaa ja voi muuttaa heti kun ei kaiken maailman pääkallonkokoisia kiemuratapetteja heti tarvitse repiä alas.
Vessa oli outo, käsienpesuallas korkea keko ja vessanpytty väärällä seinällä.
Keittiön tasoista en pidä enkä lattiasta.
modernista, valoisasta, tyylikkäästä ja avarasta, pelkistetystä pitävälle ihmiselle, jolle asuinpaikka ei tarvitse olla aivan palvelujen äärellä.
Huonoa: PIENI tontti, VUOKRAtontti, keskellä ei mitään, keskellä peltoa kuin taivaasta tipahtanut, ihan liian pieni meidän perheellemme (6 henkeä).
Tämä asunto on vaikuttanut ok:lta. Täytyis vaan nykyinen saaha ensin myytyä.. Kyllä Oulusta Tyrnävälle on ainakin 30km. Ja onhan se kyllä hiukan syrjässä, vaikka taloja onkin lähekkäin. Toisaalta ei haittaa, saavathan lapset rauhallisen kasvuseudun.
en vaan tykkää tuon tyylisistä moderneista omakotitaloista, joissa on omituisia pikkuikkunoita yms. Ja itse kyllä haluaisin parisängyn SIVUILLE enemmän tilaa, nimim. nykyisin 50 cm ja vaikka siihen mahtuu niin enemmän olisi paljon mukavampi (vanhassa kämpässä oli se 50 cm sängyn jalkopäässä ja reilu metri sivuilla, oli minusta PALJON mukavampi).
Huonoa: PIENI tontti, VUOKRAtontti, keskellä ei mitään, keskellä peltoa kuin taivaasta tipahtanut, ihan liian pieni meidän perheellemme (6 henkeä).
Tontin saa yleensä lunastettua ja kunnan sivuilta laskin että tuon tontin hinta olisi n. 12000 euroa.
Heh, hyvin huomaa objektiivin vääristävän vaikutuksen kuvista! Saisi pöntölläkin kurotella paperia, jos perspektiivi olisi aito... :D
Mutta itse talo, tuollainen moderni ja persoonaton. Mielestäni aika kallis jossain Tyrnävällä sijaitsevaksi...
ja peltikatto :-(
Mitä vikaa on peltikatossa? En näitä rakennusjuttuja oikein tiedä.
Heh, hyvin huomaa objektiivin vääristävän vaikutuksen kuvista! Saisi pöntölläkin kurotella paperia, jos perspektiivi olisi aito... :D Mutta itse talo, tuollainen moderni ja persoonaton. Mielestäni aika kallis jossain Tyrnävällä sijaitsevaksi...
Saako rakennuttamalla halvempaa? Olen laskeskellut että jos kaikki menis putkeen niin ilman tonttia muuttovalmiin talon vois saada 160000 eurolla.
ja peltikatto :-(
Mitä vikaa on peltikatossa? En näitä rakennusjuttuja oikein tiedä.
hankintahinnaltaan paljon tiiltä halvempaa. Huopa on kait se kaikkista halvin ja surkein.
Hintakin olisi kohdallaan ja maisemat upeat. Kelpaisi, jos asuttaisiin 500 kilometriä pohjoisempana.