Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet tästä talosta?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kliininen minun makuuni. Hymyilytti ne mies ja naishahmot wc:n ovessa. Asunto kun näytti minusta muutenkin enemmän "julkiselta tilalta yleisövessoineen" kuin kodilta.

Siisti ja uusi se silti oli, moni tuollaisesta pitää.

Eniten ärsytti ylisanat kuvateksteissä: "omalle terassille". No kenen sitten, kyseessä oli kuitenkin omakotitalo. Ylistäviä adjektiivejäkin vilisi siihen malliin, että lopusta puuttui enää huudahdus: "Ihq!!!!"

Eli eivät olleet asunto eikä ilmoitus kumpikaan minun makuuni.

Vierailija
2/35 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edullinen! Sopii mun makuun! Osa huoneista tosin pieniä. Ja en tykkää, kun pesuhuoneessa on pönttö. Mutta kokonaisuus tosi kaunis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat vähän eri tasolla kuin täällä pk-seudulla. Ja ihan kivan näköiseltä vaikutti.

Vierailija
4/35 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee mieli omassa kodissa lähteä tunkemaan tavaroita kaappeihin piiloon.

Vierailija
5/35 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

179 000 oikea hinta?

Sehänon halpa kuin mikä.

Katoinkohan väärin?

Vierailija
6/35 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. ällön yli-imelät kuvatekstit

2. noita on 15 tusinassa = persoonaton talo

3. kolkko kuin leikkaussali

4. pohjapiirrosta en nähny lainkaan

5. ei tuo ole koti - pikemminkin julkistila

6- maisema on ruma syyskuusta toukokuulle jos on kynnetty mustaksi savipelloksi

7. sijainti ei imartele

8. melko pieni

9. hinta ei kovin kova, tosin sijainti..

Vierailija
7/35 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

179 000 oikea hinta? Sehänon halpa kuin mikä. Katoinkohan väärin?

On se oikea hinta =)

Vierailija
8/35 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä joo, tykkään.

Mutta siitä en pitäisi, että talo on noin yksinäisellä paikalla, eli itse en perheeni kanssa muuttaisi minnekään noin syrjään.

En tykkää yhtään maaseudusta muutenkaan, olen joko tälläinen omakotitalo-lähiöihminen tai sitten voisin myös asua keskustassa kerrostalossa - mutta en maalla.

Vierailija
9/35 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei varmaan vaikuta talon ulkonäköön...

Vierailija
10/35 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä joo, tykkään. Mutta siitä en pitäisi, että talo on noin yksinäisellä paikalla, eli itse en perheeni kanssa muuttaisi minnekään noin syrjään. En tykkää yhtään maaseudusta muutenkaan, olen joko tälläinen omakotitalo-lähiöihminen tai sitten voisin myös asua keskustassa kerrostalossa - mutta en maalla.

Itse asiassa tuo talo ei ole syrjässä vaan uudella omakotitaloalueella eli taloja "vieri vieressä", tosin tuo talo on kyllä oivallisessa paikassa =)

Vierailija
11/35 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kuvia ja aattelin, että tollaseen mulla ei ois koskaan varaa. No sitten katsoin hinnan ja tolla hinnalla ei sais täältä Hkistä edes kerrostalokaksiota välttämättä :/

Vierailija
12/35 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää epäilyn mistä muusta on säästetty rakennusvaiheessa.

Vierailija
13/35 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää epäilyn mistä muusta on säästetty rakennusvaiheessa.

Mitä muuta Ikeaa siellä on kuin huonekaluja? En tunne Ikeaa niin hyvin =)

Vierailija
14/35 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodinkoneetkin näyttäs, mut en oo ihan varma

Vierailija
15/35 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodinkoneetkin näyttäs, mut en oo ihan varma

Kodinkoneet vai keittiö muutenkin? Eikö Ikean kaapistot ja keittiöt ole kuitenkin hyvää kamaa? Niin mä ymmärsin kun tehtiin itse keittiöremontti ja etsin tietoa ja kokemuksia.

Vierailija
16/35 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aneeminen, kliininen..sanat tulevat mieleen...

Vierailija
17/35 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kolkko, en tykkää yhtään. Miksi on noin halpa, ei kai tuolla hinnalla talonrakentaminen pitäisi onnistua edes noilla leveysasteilla?

Vierailija
18/35 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sisustustyyli aiheuttaa minussa aina inhon väreitä. Todella kalsea ja kolkko.

Vierailija
19/35 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peshuone, wc ja makkarit näytti pitkulaisilta, että tehty vissiin jollekkin tikku-ukoille. Ehkä pohjapiirustus ja normaaliobjektiivilla otetut kuvat auttaisi hahmottamaan paremmin. Ja tosiaan uudet asuinalueet on pääsääntöisesti myös perseestä, että siinä saa sitten olla naapurin kanssa "samassa" kahvipöydässä.

Kruununa kaiken päälle suorasähkölämmitys ja noin isoilla kuluilla? Kun 80-90 taitteen samankokoiset talot menee samaan kulutukseen ja energiamääräykset (eristys) on kiristynyt tuonkin rakennushetkeen^2, että pitäisi olla aika paljon pienempi...

Vierailija
20/35 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peshuone, wc ja makkarit näytti pitkulaisilta, että tehty vissiin jollekkin tikku-ukoille. Ehkä pohjapiirustus ja normaaliobjektiivilla otetut kuvat auttaisi hahmottamaan paremmin. Ja tosiaan uudet asuinalueet on pääsääntöisesti myös perseestä, että siinä saa sitten olla naapurin kanssa "samassa" kahvipöydässä. Kruununa kaiken päälle suorasähkölämmitys ja noin isoilla kuluilla? Kun 80-90 taitteen samankokoiset talot menee samaan kulutukseen ja energiamääräykset (eristys) on kiristynyt tuonkin rakennushetkeen^2, että pitäisi olla aika paljon pienempi...

Jos eivät lämmitä takkaa? En tiedä.