Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkaa muita Adalmina's secret -tyylisiä blogeja!

Vierailija
09.02.2012 |

Harmi, että kyseistä blogia ei päivitetä. Sisustus ja pukeutuminen kiinnostavat.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää taisi olla samassa yliopistossa biologiaa lukemassa mieheni serkun kanssa, eri vuosikursseilla. Hänestä tullut oikein hienostunut nyt :)

Vierailija
22/25 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 12:25"]

Siis toi Adalmiinan blogihan on aivan järkky. Tajuuko Ada itse, että toi Teekupponen on upea parodia sen blogista? 

[/quote]

Itse asiassa Teekupponen on parodia vähintään noin 20:stä suomalaisesta blogista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 12:33"]

Höpö, ei ole köyhyys iskenyt ja talo mennyt myyntiin. Erosivat miehensä kanssa, mies asuu siellä yhä.

[/quote]

joku täällä kertoi joskus että kuulemma uuden naisen kanssa jolla saman lainen chanelin musta laukku, onko totta? (siksikö tää myi kaikki muut laukkunsa mutta pitää kiinni juuri tuosta chanelista? lahja exältä??)

toki minua ottaisi niin paljon pattiin jos joku vieras nainen muuttaisi chanelinsa ja kamppeensa ja romppeensa minun suunnittelemaan vaatehuoneeseen että myisin välittömästi kaikki tavarat mitä mies olisi minulle tai meille ostanut, ja jopa ne joihin se on joskus koskenut!

Vierailija
24/25 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun poisti jutut hääpuvustaan ja sormustakaan ei ole näkynyt kuvissa. Aloin lukea blogia vasta jälkeenpäin, kun palasi tauon jälkeen.

Vierailija
25/25 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 13:47"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 12:25"]

Siis toi Adalmiinan blogihan on aivan järkky. Tajuuko Ada itse, että toi Teekupponen on upea parodia sen blogista? 

[/quote]

Joo, tiestysti, mutta eniten mätsää mielestäni Adalmiinan kanssa. Tai sano vaan muitakin noita kauhublogeja, viihdytän itseäni niillä mielelläni.

Itse asiassa Teekupponen on parodia vähintään noin 20:stä suomalaisesta blogista :D

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi