Miten toinen nainen voi toimia näin?
mieheni petti minua pari vuotta sitten ystäväni kanssa. Tai siis luulin, että kyseessä on ystäväni. Kyseinen nainen on miehelleni sukua,mutta ei verisukulainen.
Alku shokista toivuttuani olen antanut miehelleni anteeksi. Sitä on turha jauhaa ja vatvoa, sillä tehtyä ei saa tekemättömäksi. Nyt, kaksi vuotta myöhemmin olen huomannut että kaikkein eniten minua näköjään ottaakin päähän se, että tämä nainen petti ystävyytemme. Pidin hänen seurastaan ja meillä oli aina hauskaa. Sanoimme juuri niin kuin ajattelimme ja olimme rehellisiä toisilemme..tai ainakin minä luulin niin. Nyt vain huomaan, että tämä asia on alkanut kaivelemaan minua, sillä menetin hyvän ystävän. Hänkin oli silloin ja on edelleen naimisissa. Hänen miehelleen en koskaan kertonut asiasta, sillä en halunnut kenenkään muun enää joutuvan kokemaan sellaista tuskaa, mitä itse silloin koin.
Kommentit (5)
kuin yhden ainoan kerran "keskustellut" kyseisen naisen kanssa. Ja silloin hänellä ei ollut mahdollisuutta sanoa mitään, vaan sanoin suoraan mitä mieleeni tuli. Omasta mielestäni en kyllä edes ole valmis keskustelemaan kyseisen henkilön kanssa. Sillä kun joku edes mainitsee hänet, tulee minulle inhottava olo.
Olisipa minunkin mieheni aikoinaan osannut sanoa ei...mutta silloin liitossamme oli vaikeuksia, vaikka eihän se pettämistä selitä...olihan mminullakin silloin vaikeaa, mutta siitä huolimatta en juossut vieraan viereen. Minun ja mieheni rakkautta en ole koskaan joutunut epäilemään. Itse rakastan miestäni ihan yhtä paljon kuin ensi tapaamisella, ja uskon että mieheni tuntee samoin.
asia nyt itseksesi ihan alusta loppuun asti, anna tulla tunteiden ja mieti sitten että kannattaako tähän jäädä vellomaan vai jatkaa eteenpäin
minä tein ihan konkreettisen teon; kun tuntui että olen valmis päästämään irti, kirjoitin sen ihmisen nimen paperille ja poltin sen paperin
kun ajatus hänestä yrittää tulla, muistelen sen paperin savun hajua ja tiedostan että olen päästänyt irti
t. ed. vastaaja
mikään ystävä sua kohtaan ollut,jos pysty himoitsemaan sun omaasi. :(
Olen itse ollut samanlaisessa tilanteessa, tuon toisen naisen asemassa. Tykkäsin naisesta aluksi, mutta kun hänen miehensä alkoi kiinnostaa, tuo hänen vaimonsa alkoi tuntua typerämmältä, epäkiinnostavammalta, lapsellisemmalta ja ties miltä. Jotenkin alitajuntani ilmeisesti halusi tehdä pesäeroa aiemmin kivana pitämääni ihmiseen, koska sillä tavalla "pystyin" aloittamaan suhteen hänen miehensä kanssa.
Myöhemmin huomasin, että tuo vaimo oli edelleenkin todella ihana ihminen, fiksu, hauska ja lämmin. Nuorena ja typeränä annoin siis hyvän ystävyyssuhteen kariutua seksin takia, nyt vanhempana ja viisaampana käyttäytyisin ilman muuta toisin enkä sekoittaisi monen ihmisen elämää.
ole käsitellyt asiaa hänen kanssaan
mulla ystävä yritti samaa, mutta mun mies torjui, ja katkaisin välit tähän ystävään, en halunnut käsitellä asiaa koska hänellä on mielenterveysongelmia
siksi asia jäi kaihertamaan mua pitkäksi aikaa, jouduin tekemään tietoisesti työtä että pääsin siitä yli