Paljon maksaa emmaljungien korjaus?
Meidän pitäis ostaa tulevalle esikoiselle vaunut. Ystävä sitten sanoi, että ostakaa heidän rikkinäiset emmaljungat, joka ovat siis kolme vuotta vanhat. Saataisiin halvalla, koska niissä on jarru rikki. Vaunussa on korjattu runkoa vai uusittu runko ja kuomu korjattu, mutta ne meni takuuseen.
Nyt siis mietitään, jos ostaisimme nuo rikkinäiset emmaljungat ja käytäisiin korjauttamassa se jarru. Paljon suurin piirtein maksaa? Onko kukaa korjauttanut emmaljungansa ja missä?
Kommentit (6)
Vai ostammeko kuitenkin ehkät kaupasta, jossa olisi takuukin?
haloo.. Tietenkin johonki lastentarv.liikkeeseen missä niitä myydäänki. Herää kysymys miten 3 vuotta vanhat rattaat voi olla noin paljo rikki. Miten niitä on käytetty? Kyllähän ne yleensä kestää pitemmän aikaa kuin sen takuuajan.
haloo.. Tietenkin johonki lastentarv.liikkeeseen missä niitä myydäänki. Herää kysymys miten 3 vuotta vanhat rattaat voi olla noin paljo rikki. Miten niitä on käytetty? Kyllähän ne yleensä kestää pitemmän aikaa kuin sen takuuajan.
Meillä olleet kahdet emmaljungat, jotka molemmat menivät normaali käytöllä rikki. Myös tutut valittanut heidän emmaljungien huonoa laatua. Me sitten vaihdettiin eri merkkiin, niin loppui rattaiden vieminen korjaukseen.
Mutta ap: soita lastentarvikkeeseen ja kysy sieltä. Siellä varmasti tietää.
otan lastentarvikkeeseen yhteyttä.
Mä oon kuullut, että emmaljungien laatu on tosi paljon laskenut ja hinta-laatu-suhde on kehno. Joten itse en ainakaan yhtää ihmettele, että nuo rattaat on niin rikkinäiset oleet.
Mutta veikkaan, että ihan hyvät kärryt nuo rattaat ovat, kun ovat korjattu sen verran. Siis että korjatut osat eivät enää mene rikki.
ole korjauttannu omia emmaljungia vai onko teilläkin menny korjaus takuuseen? Vai eikö täällä ole ketää, kuka omistaa emmaljungaa?