Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin. Yli kymmenen vuotta palstailleet: KOKOONTUMISAJOT! ov

Vierailija
08.02.2012 |

Täällä tuntuu olevan muitakin, jotka on palstalla notkuneet jo toistakymmentä vuotta =)

Mitä muistat alkuajoista?

Oma ensimmäinen aloitukseni silloiselle "Äitien palstalle" oli aika lailla sanatarkasti näin: "Apua kaaokseen?" Olin juuri saanut toisen lapseni ja elämä oli niin vaikeaa kahden lapsen kanssa..=))

Muutamat nimimerkit muistan myös ja viesteistä äidin joka laittoi lapsensa nukkumaan jo klo 16.00 iltapäivällä..Hänen kanssaan taidettiin tapella kerran jos toisenkin..=)

Nostalgiaa kehiin! Mitä sinä muistat?

t. taisin olla silloin nimimerkillä Ti-Ti

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä :)

Mutta olen palstaillut alkuaikoina siellä online-tyyppisellä palstalla, missä oli PAKKO olla joku nimimerkki, vai muistanko ihan väärin?

Musta se oli kivaa, koska siinä oikeasti oppi tuntemaan ihmisiä ja joidenkin kanssa oli treffitkin sekä kirjeenvaihtoa.

Kukaan ei ollut tahallaan ilkeäkään.

Vierailija
22/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvattaa lapsemme jo sen verran isoiksi että ne voi luottaa toisillekin hoitoon :) Niin varaamme laivareissun ja käymmä siellä kunnon dokausreissulla. Otetaan kaikkemme irti jookos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvattaa lapsemme jo sen verran isoiksi että ne voi luottaa toisillekin hoitoon :) Niin varaamme laivareissun ja käymmä siellä kunnon dokausreissulla. Otetaan kaikkemme irti jookos?

Esikko on kohta 18 v, mutta erkka ja keskimmäiset 11v ja 9v. Joten niistä ei ole vielä lapsenvahdeiksi. Toki mies on.

Vierailija
24/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin Heinähatun ja Vilttitossun äiti eli silloin meillä oli kaksi lasta, nykyisin olen neljän äiti. :0) Nimimerkki "Äiti ja mukulalauma" on jäänyt mieleeni erityisesti, oli mukava ja lämmin ihminen, viiden äiti, jolla talonpoikaisjärkeä ja tsemppejä toisille.

Juttuja en muista, nikkisi ehkä..=))

t. ap

Vierailija
25/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta osaisimmeko olla riitelemättä? T. Kaihoisa :)

Vierailija
26/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista nimimerkkiäni, mutta vuonna 2002 olin aktiivisesti palstalla.

Asuttiin silloin ulkomailla. Ja jos totta puhutaan, olin aika yksinäinen kotiäiti yhden 2v lapsen kanssa. Silloin lueskelin aika paljon ulkosuomalaisten palstaa.

Sittemmin kotiuduttiin takaisin suomeen ja nykyään käyn täällä harvakseltaan.

Vierailija
27/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jätetä tätä palstaa ihan suosiolla noille nuoremmille ja ah juuri esikoista odottaville nuorille pelkästään, vaan pidetään vanhan kunnon äitienpalstaa (ja isien palstaa) hengissä vielä hetki..

=))

t. ap Ti-ti =))

Vierailija
28/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

virtuaaliraskaana

Vierailija
29/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jätetä tätä palstaa ihan suosiolla noille nuoremmille ja ah juuri esikoista odottaville nuorille pelkästään, vaan pidetään vanhan kunnon äitienpalstaa (ja isien palstaa) hengissä vielä hetki.. =)) t. ap Ti-ti =))

Tämähän on ilkeämielinen vittuilupalsta, ja joskus saa oikein asiastakin väännettyä. Ei kai tällä ole muuta tekemistä esikoistaan odottavien kanssa, kun palstan pääsivusto.

Vierailija
30/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onneksi oli jollakulla muulla..=))

Miettikää ihan oikeati olla täällä av:lla kirjautuneena nimimerkillä Muumimamma...=)

t. ap Ti-Ti

Vierailija
31/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös kotona kuvattua arkea. Ei välttämättä tylsää kun on näitä juttuja lukenut mitä siellä tapahtuu :D

Vierailija
32/32 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli Vivian, Arto, Kitikara, Scrable, Tea, Pandora, Venla, Zaika, Sonja, Puskasuhari, Haamurabi, Sutsisatsi ja ties ketä.

Kaikki oli niin tohkeissaan ja sota nikillisten ja nimettömien välillä oli aina olemassa. Itse olin lähes aina EV.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä