Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kivoja vaatteita L-kokoiselle (170/70) 3-kymppiselle?

Vierailija
08.02.2012 |

Olen 170 cm ja 70 kg, mitat 98-77-100.

Ongelma on se, etten ole kovin sopusuhtainen, koska jalat ovat lyhyehköt (jalan sisäpituus 78 cm) ja alalantio leveä (ratsupaikat tms. miksi niitä kutsutaan).

En halua enää käyttää teinivaatteita, mutta mummomuoti ei iske myöskään.

Mistä löydän ikäiselleni sopivia vaatteita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 169cm ja 69kg ja käytän aina M-kokoa, joistain merkeistä menee helposti myös S-koko. Tiedän, että olen normaalipainon ylärajoilla, mutta minulla on silti hoikka varsi. Ehkä olen sitten kiinteä.

Vierailija
2/6 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyppäs sokoksella ja ylläty! Pidin itse kalliina, muodittomana ja mummojen paikalla. Mut pah! Ihania ja kivoja vaatteita eikä mitään mielettömän kalliita!

Niin ja aivan ihana asiakaspalvelu! Kuhan vaan saa myyjän kiinni haluavat todella auttaa ja ehdottavat mikä voisi olla hyvä vaate!

Myös Ellos on yllättänyt kun aukasin uuden kuvaston vaude hyvään suuntaan ollaan menty ja koko skaala on laaja!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus myös L. Ostan aika paljon Espritiltä ja Sokoksesta, myös Lindexiltä saattaa löytää jotain kivaa. KappAhlista en nykyään enää löydä yhtään mitään, niiden tyyli on vaihtunut aika lailla huonommaksi.

Vierailija
4/6 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh? Miten voit olla L-kokoinen? Minä olen 169cm ja 69kg ja käytän aina M-kokoa, joistain merkeistä menee helposti myös S-koko. Tiedän, että olen normaalipainon ylärajoilla, mutta minulla on silti hoikka varsi. Ehkä olen sitten kiinteä.

Minulla on leveät hartiat (ympärys 110 cm), leveä rintakehä (rinnan alta 82 cm) ja reidet on paksut (paljon lihasta, ympärys 58 cm).

Vaatekoko riippuu kuitenkin paljon vaatteen merkistä ja mallista.

Esim. nyt ostin Espritin farkut kokoa 29", ja Onlyn farkkuja käytän kokoja 29"-30" ja kokoa 40.

Puserot on M tai L, yleensä L-kokoa, koska muuten kiristää hartioista.

Minulla ei kuitenkaan ole mitään sellaista vyötärömakkaraa, ja paino johtuu pitkälti lihaksista, joita minulla on paljon, vaikka vähän liikaa fläsääkin (rasvaprossa about 27 %) tällä hetkellä.

Ap

Vierailija
5/6 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös verkkokauppa, jossa aina jotain hyvässä alessa ja ilman postikuluja toimitus.

Vierailija
6/6 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mexxilläkin on ihan kivoja. Mä olen 36v ja ostan noista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi