Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VIHDOIN Kaunis Pieni Elämä-blogin Anne laittaa ihan tavallisesta elämästään blogiin:

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka näitä alotuksia aina tekee jokaisen uuden postauksen jälkeen?? Onko toi joku av:n virallinen blogi

kuka nostelee tiettyjä blogeja täällä keskusteluaiheiksi. Ei tietenkään ainakaan blogistit itse.

Vierailija
42/67 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miedän kanimme koko ajan vapaana, eikä pissi/papanoi muualle kuin omaan pottaansa. Kaniamme voi verrata hyvin sisäsiistiin kissaan.

Kyllähän ne kanit melkoisia nakertelijoita ovat. Ikävä kyllä ihmiset ottavat liian heppoisin perustein kaneja pikkulapsille ja hylkäävät sitten ensi kiinnostuksen mentyä ohi. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vain ole blogisti itse vai miksi tuli mieleesi nostaa monta viikoa vanha ketju?

olen jo kauan seurannut tätä keskustelua sivusta...ja suuresti ihmettelen kuinka me ihmiset voimmekaan olla näin kateellisia toisillemme???Anne blogi on aivan ihana ,kiitos siitä Annelle,hänellä on ihana perhe ja koti...ajattelisin nyt niiin että älkäää hyvät ihmiset joita Annen blogi ärsyttää niin vaivautuko edes avaamaan tätä blogia jos kerran tulette noin pahalle päälle!!!!;) Minä ainakin jatkan sen lukemista!!!Hyvää päivän jatkoa kaikille ...

Ihanaa, kun tämä blogi saa niin paljon palstatilaa täälläkin kesusteluissa. Odotan minäkin innolla, milloin saamme nähdä tosi TV:tä myönteisestä elämästä. Ne, jotka kania murehtivat, ennen kanit pidettiin aina häkissä, paitsi silloin, kun ne karkasi naapurin kasvimaahan. Kivaa, kun on hauskaa

Vierailija
44/67 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaunis perhe. Toivon Annelle menestystä ja onnea elämässä, joita hän takuulla saakin. Ihana olisi joku sisustusohjelma, jota Anne pitäisi.

Vierailija
45/67 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttiboksit täynnä pelkkää ihkudaata.

Vierailija
46/67 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täynnä jotain vaipan vaihtoa ja perhedraamaa.

Varmasti on heillä ihan samat murheet ja ilot kuin meillä muillakin mutta blogin idea on varmasti juuri sisustusaiheinen.

Minä tykkään blogista ja sen ihanista ideoista. Ja lopettaisin lukemisen jos Anne siellä alkaisi kertomaan syvällisemmin elämästään ja siitä kuinka rankkaa se on.

En käsitä näitä arvostelijoita. Jos ärsyttää niin ei tarvi käydä sivuilla eikä osallistua näihin keskuteluihin.

Vierailija
47/67 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain menee hyvin, elämä kaikinpuolin mallillaan? Hei nyt äkkiä kaikki mollaamaan! Me pystytään vielä parempaan, kyllä se elämän kurjuus saadaan sieltä kaivettua!

Vierailija
48/67 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuinka asennoidut elämään, millaisia tavoitteita asetat, oma positiivisuus + paljon töitä. Tällä reseptillä sain saman kuin blogaaja, se ei ole keneltäkään pois, itse ansaittua.

Tämä on kaikille mahdollista! Usko itseesi, varo mitä haaveilet, sillä se voi vielä toteutua :))

Vierailija
49/67 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan tuossa ekassa linkissä.

Vierailija
50/67 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan tuossa ekassa linkissä.

ketjun aloituspäivämäärää.

Muistaakseni avasin silloin blogin ja siellä käsiteltiin rauhallista aamua, ja kuvasi poikaansa yöpaidassa keittiönpöydän ääressä.

Vierailija
51/67 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää saakutin blogi on nostettu täällä ekskustelun aiheeksi. Hei oikeesti! Ymmärrän, että blogin jatkuva mainostaminen tuo lisää lukijoita joka taas tuo lisää mainosta joka taas tuo lisää rahaa blogin pitäjälle. Mutta minusta tämä mainostaminen täällä AV palstalla on alkanut jo menemään vähän ylitse!

Vierailija
52/67 |
22.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vain ole blogisti itse vai miksi tuli mieleesi nostaa monta viikoa vanha ketju?

olen jo kauan seurannut tätä keskustelua sivusta...ja suuresti ihmettelen kuinka me ihmiset voimmekaan olla näin kateellisia toisillemme???Anne blogi on aivan ihana ,kiitos siitä Annelle,hänellä on ihana perhe ja koti...ajattelisin nyt niiin että älkäää hyvät ihmiset joita Annen blogi ärsyttää niin vaivautuko edes avaamaan tätä blogia jos kerran tulette noin pahalle päälle!!!!;) Minä ainakin jatkan sen lukemista!!!Hyvää päivän jatkoa kaikille ...

että blogisti tai joku blogistin kätyri näitä nostelee. Aina tasaisin väliajoin tehdään aloituksia tästä blogista. Välillä negatiivisia ja välillä positiivisia, MUTTA aina niin, että aloitus posti herättää paljon mielipiteitä. Eli aloitus on aina tehty aika räiskyvästi puoleen tai toiseen ja mukana on myös aina linkki blogiin :) Minusta on liian selvää, että blogia nostetaan mainostus mielessä täällä aina puheenaiheeksi. Onhan se tietysi ilmaista mainosta täällä kirjoittaa. Joten ei se mikään tyhmä veto ole. Alkaa kylläkin olemaan kovin läpinäkyvää jo.

Vierailija
53/67 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pianotunnille, balettiin ja kilpa-aerobicin alkeisiin."

Meilläkin on käyty pianotunnilla, baletissa, jumpassa, jazz-tanssissa ja ratsastamassa. Ihan tavallinen, ei todellakaan mikään suurituloinen perhe me olemme.

ja olen vieläpä yh. Eräät meistä käyttävät ne rahansa lapsiin. Annella on tyylitajua ja viitseliäisyyttä eikä varmaan notku tällä palstalla kuluttamassa aikaansa kuten eräät jotka niitä sotkukuvia asunnoistaan laittelivat tuossa toisessa ketjussa. Anne myös tekee paljon itse.

Vierailija
54/67 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kilpa-aerobicin alkeet? Eskari-ikäisellä? Voisi kuvitella kyseessä olevan ihan tavallisen aerobicin tenaville vrt. satubaletti. Tai ehkä hänen 6v on niin luonnonlahjakkuus aerobicissä, että suoraan kilparyhmiin treenaamaan vaan :)

Vierailija
55/67 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallista ja tavallista, siloiteltua arkea edelleen, mutta eipä ole mun päänsärky. Missäköhän se kanikin on, kun ei siitä mitään ole puhuttu? Vauvastakaan ei oikein kerro yhtään mitään. Siitä tulee vaikutelma, että vauva on kuin pieni nukke, jonka kanssa ei ole mitään varsinaisia ongelmia. Sitä puetaan kauniisti ja siinä se.

Vierailija
56/67 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

entisaikojen herraskainen kartanonisäntä silkkipyjamassaan ja aamutakissaan.

Vierailija
57/67 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka näitä alotuksia aina tekee jokaisen uuden postauksen jälkeen?? Onko toi joku av:n virallinen blogi

Vierailija
58/67 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuviakin on kyllä ollut.

Kunhan ei olisi kellarissa häkissä :(

Vierailija
59/67 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään syödä kuorineen. Toki hyvä pesu tarvitaan

Vierailija
60/67 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo blogi on tehty juuri mainostamis tarkoituksessa, mainostaa omaa nettikauppaansa, mainostaa täällä blogiaan, saa paljon kävijöitä ja sitä kautta itselleen tuotteita yrittäjiltä.

Viimeisimmässä postauksessaan kyselee sisustus neuvoja, vaikka on kuulemma ammatiltaan sisustussuunnittelija. mistäköhän valmistunut?

Olisi todella kiva nähdä, hänen sisustama asunto jossa käytetään jotain muutakin väriä kuin ruskea, valkoinen ja harmaa.

Pelkkää bisnestä