Meillä on tiukkaa rahasta, mutta silti(kään) en osta paskalihoja!
Paistisuikaleet, kaslerpihvit, yms. on kissan ruokaa!
Kommentit (31)
siansaparoa, ei minun ruokahaluuni vaikuta mitenkään. Olen syönyt myös toukkia, hämähäkkejä ja käärmettä ulkomailla, miksi en voisi muutamaa saparoa vetäistä? Eipä mene possu hukkaan.
ei ole 20 vuoteen pystynyt vähentämään maksamakkaranautintoani...
Teininä ekan kerran asiasta kuullessani vähän kirpaisi, sitten ei enää.
Vai että ihan paskalihaa :D
Minä ostan mieluummin etuselkää/niskaa kuin purkkafileitä. Kun liha on rasvaista, siitä tulee mureaa ja suussa sulavaa. Ihmisillä on nykyään ihan ihmeellisiä käsityksiä ruuasta :D Mutta maksakaa toki järjettömiä summia niistä fileistänne, ei ole minulta pois.
Vai että ihan paskalihaa :D
Minä ostan mieluummin etuselkää/niskaa kuin purkkafileitä. Kun liha on rasvaista, siitä tulee mureaa ja suussa sulavaa. Ihmisillä on nykyään ihan ihmeellisiä käsityksiä ruuasta :D Mutta maksakaa toki järjettömiä summia niistä fileistänne, ei ole minulta pois.
oppinut olemaan syömättä p***aa! Aika jännä kun monessa maassa eläimistä käytetään lähes kaikki ruhonosat. Härän hännät, sian sorkat jne. Todella typerää valitusta.
oppinut olemaan syömättä p***aa! Aika jännä kun monessa maassa eläimistä käytetään lähes kaikki ruhonosat. Härän hännät, sian sorkat jne. Todella typerää valitusta.
Kunhan teen ostopäätöksiä. Sinun tekstisi puolestaan jo täyttääkin valittamisen tunnusmerkit.
Minä kutsun, esim. isäksi. vanha leskeksi jäänyt isäni ei edes pystyisi enää asumaan kotona jollei eineksiä olisi, kutsuttepa te kermaperseet niitä sitten miksi tahansa.