Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko surun fyysisesti? Missä?

Vierailija
08.02.2012 |

Minulla suru tuntuu pienenä viileänä alueena rintakehässä, keskellä edessä. Akuutimpi ahdistus, jota on harvemmin (vastoinkäymisten yhteydessä) taas tuntuu ikäänkuin kiinteänä möykkynä rinnan alueen sisällä.

Minkähän takia nämä tuntemukset keskittyvät rintakehään, esim. päässä ei tunnu paljoa? Onko sitä vain elämän varrella "oppinut" lauluista ym. että tunteet asuvat sydämessä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tunnen myös jossain kohtaa rintaa erittäin kovaa kipua surusta.

Vierailija
2/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä myös päänsärkynä ja koko kropassa .

Riippuu surusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuu vatsaan ja muutama vuosi sitten huomasin että myös sormenpäihin! oli yllättävää mutta oli tavallaan tuon vatsaan sattumisen seuraava vaihe, kun suru jatkui aika pitkään..

Vierailija
4/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suru ja ahdistus tuntuu polttavana möykkynä rinnassa. Jos on oikein paha olla, niin tuntuu ettei henkeä saa kun on rinnassa niin ahdasta...

Vierailija
5/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ylävatsassa, tai ehkä vatsan ja rintakehän välillä. Keskellä.

Vierailija
6/9 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mietiskelin kuinka fyysisiäkin tunteet ovat. Mulla ollut surua, josta olen jo aika hyvin päässyt voitolle, mutta välillä sen tullessa voimalla mieleen se tuntuu juuri rintakehässä keskellä edessä jotenkin todella selkeänä. Samoin käsivarsissa ja sormissa, jos siihen joskus herää äkisti keskellä yötä.

Vierailija
7/9 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistava puristava tunne rinnassa, palelu kauttaaltaan, päänsärky

Vierailija
8/9 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsivarsissa ja säärissä, sellaista "kiirivää särkyä". kun ekan kerran tunsin sen, luulin olevani kaiken muun lisäksi myös jotenkin fyysisesti sairas. nyt jo tunnistan sen surun sivuilmiöksi.

Vierailija
9/9 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen puristava tunne kuin henki loppuisi. Raskaampi hengittää. Omasta isosta surusta on jo yli 5 vuotta, mutta sen tunteen voi vielä muistaa.