Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi levoton olo kun lapsi jäi päiväkotiin jotenkin vaisun oloisena

Vierailija
08.02.2012 |

Reilu 3v, oli aamulla kovin vaisu ja jotenkin kalpean oloinen, muttei kuumetta ja sanoi ettei minnekään koske. Katsoi hiljaa lastenohjelmia. Kysyin jaksaako mennä päiväkotiin leikkimään, sanoi että joo ja otti nallensa. Sanoin päiväkodissa tädille että lapsi ollut vaisu mutta eilen oli normaali eikä nytkään mitään selvää että olisi kipeänä - täti sanoi että no seuraillaan, olisko joo huulet vähän kuivakat.

Nyt itsellä koko ajan töissä mielessä miten lapsi jakselee.. ujostelija, joka ei välttämättä esim mahakivusta tädeille. Hmmp. Piti purkaa tää jonnekin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsella oli tuosta parin tunnin päästä 39,5 kuumetta.

Vierailija
2/6 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän oli vaan väsynyt.

Älä stressaa, kyllä ne hoitajat soittavat jos lapsi tulee kipeäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki olla että vaan väsynytkin, koska heräsi vähän ennen aikojaan sisaruksen ääniin. Ollut joskus muulloinkin tollanen aamulla ja sitten päivän mittaan virkistynyt, toisaalta, joskus ja jotenkinhan ne tauditkin alkaa. Ja niitäkin nyt ympäristössä kovasti liikkeellä. Toivottavasti tädit tosiaan soittavat herkästi, pyysin kyllä.

Vierailija
4/6 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä vaisuistakin metelöivässä lapsiryhmässä.

Paljon flunssaa liikkeellä. Eilen yksi hiljainen lapsi pyydettiin hakemaan kotiin, kun oli kamalan kalpea ja otsaa koettaessa tulikuuma. Ei olisi varmasti uskaltanut tulla itse meille sanomaan. Kiinnitti vain huomiota tavallista vaisumpi olemus heti, aamupäivän mittaan ja iltapäivällä nousikin hänelle kuume. Kyllä lapset tuntevat hoitajat huomioivat :)

Vierailija
5/6 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon seurannut omien lasteni päiväkotiryhmien toimintaa (olen sellainen rasittava äiti) ja esim. haen eri aikoihin ja jään usein seurailemaan päivää pidempäänkin. Jopa sijaiset osaavat bongata ne kipeät lapset, jotka siis jäävät aina joukosta pois ja näyttävät vaisuilta. Ei siis hätää. Kyllä ne sinulle soittavat, jos lapsi on kipeä.

Vierailija
6/6 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin kanssa, että kuume nousee viimeistään illalla. Jos mahdollista, niin käy aiemmin tänään hakemassa.