Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat ja edullisimmat kaukomatkat saa itse buukkamalla

Vierailija
01.02.2012 |

Kun itse varaa lennot, hotellit yms niin takuulla saa mitä haluaa ja säästää rahaa!

Tietenkin edellyttää että viitsii nähdä pikkaisen vaivaa mutta se kyllä kannattaa.

Eihän noissa pakettimatkoissa vikaa ole... mutta sanotaan niin että vaihtelua hyvät ihmiset :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 aikusista ja 2 lasta 3 viikkoa Thaimaassa Ao Nangissa ens joulukuussa. Happy Hunting!

Vierailija
2/20 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse varaa lennot, hotellit yms niin takuulla saa mitä haluaa ja säästää rahaa! Tietenkin edellyttää että viitsii nähdä pikkaisen vaivaa mutta se kyllä kannattaa. Eihän noissa pakettimatkoissa vikaa ole... mutta sanotaan niin että vaihtelua hyvät ihmiset :)

tuossa pari viikkoa sitten 10pv reissun Phuketiin 3:lle 3300€ yhteensä. Meille ainoa vaihtoehto koska 1 vko on liian vähän ja 2:ta viikkoa emme nyt voi olla. Ja halvempi kuin vastaava viikon pakettimatka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiihtolomalla 2 vkon kuluttua eli viimetipassakin voi löytää vaikka mitä kivaa:D

Vierailija
4/20 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suorat lennot, 900e. Tuo on matkatoimiston kautta, eipä omatoimisesti saa tuolla hinnalla.

Vierailija
5/20 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 aikusista ja 2 lasta 3 viikkoa Thaimaassa Ao Nangissa ens joulukuussa. Happy Hunting!

mitään kun joulukuun reittilennot ei ole myynnissä. Aurinkomatkoilla ainoa vapaa lähtöpäivä näytti olevan 26.12 2035€ per nuppi. Varmaan löytäisin halvemman vaihtoehdon itse. Ja hyvässä lykyssä vielä samaan hotelliinkin.

Vierailija
6/20 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuussa saa hyvinkin tuohon hintaan mutta kuka voi lähteä?

Vierailija
7/20 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne on aina tulleet halvemmiksi, nopeammaksi ja ylivoimaisesti helpommiksi. Sitten on saatettu tehdä yhden tai kahden yön reissuja jonnekin lähistölle. Ei siinä hotellin uima-alttaalla tarvi asua vaikka pakettimatkalla olisikin :)

Vierailija
8/20 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuussa saa hyvinkin tuohon hintaan mutta kuka voi lähteä?

Vierailija
9/20 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluut tiettynä päivänä tiettyyn kaupunkiin, tiettyyn hotelliin niin silloin on kädet aika sidotut.

Mut jos kelpaa rantakohde talviaikaan aasiassa niin jo vain on helpompaa.

- ei ap

Vierailija
10/20 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kentät on suljettu mekkaloinnin tai rankkasateiden takia, niin te olette siellä omillanne.

Jos olisit ottanut edes lennot ja majoituksen samasta paikasta (suomessa), niin valmismatkalaki turvaisi teitä.

Vierailija
11/20 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti:)

4

Vierailija
12/20 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meno-paluu lennot Phuketiin ja hotelli sisältyy hintaan, viikon matka. Hinta 189 euroa

Vierailija
13/20 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse varaa lennot, hotellit yms niin takuulla saa mitä haluaa ja säästää rahaa! Tietenkin edellyttää että viitsii nähdä pikkaisen vaivaa mutta se kyllä kannattaa. Eihän noissa pakettimatkoissa vikaa ole... mutta sanotaan niin että vaihtelua hyvät ihmiset :)

Onko suorat lennot? Pakettimatkan suurena etuna on mielestäni suora lento. Kun reittlennoilla lentää, niin saattaa tulla monta koneen vaihtoa....

Vierailija
14/20 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa pari viikkoa sitten 10pv reissun Phuketiin 3:lle 3300€ yhteensä. Meille ainoa vaihtoehto koska 1 vko on liian vähän ja 2:ta viikkoa emme nyt voi olla. Ja halvempi kuin vastaava viikon pakettimatka.

Montako koneen vaihtoa ja siis, kauanko matka kestää suuntaansa?

Vierailija
15/20 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaivattomat. Kaukomaille matka on muutenkin pitkä niin pätki sitä sitten vielä käymällä monessa maassa.

Mun matkaani ei pätkääkään huononna se matkanjärjestäjän kyyditys kentältä hotellille, päin vastoin. Muutenhan voin viettää lomani just niin kun haluan

Vierailija
16/20 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varata lentoja Itä-Afrikkaan, mutta kaikki ovat kalliita. Pari vuotta sitten oli paljon halvempaa. Mutta täytyy nyt kyttäillä. Haluaisin rantalomalle ennen sadekauden alkua. Majoitukset hankin vasta sitten paikan päällä, koska siellä voi aina tinkiä.

Vierailija
17/20 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varasimme ekaksi mainitusta perheellemme ja matka maksoi alle 1200 euroa/lärvi..

Vierailija
18/20 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaa. Ollaan totuttu matkustamaan. Onhan Phuketin/Krabin muissakin lennoissa aina välilasku. Paluussa menee aikaa n 20h, mutta mielellään vietämme iltapäivän Honkkarissa. Menemme kaupungille tai Lantaulle. Kiva breikki lentojen välillä.

Vierailija
19/20 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä viikko tai useampi, meille sopi paremmin 10pv tälläkertaa

Vierailija
20/20 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se enimmäkseen on juuri niin kuin ap sanoo. Tietenkin, jos kyseessä on kohde, jonne ei hirveästi ole reittilentoja, voi valmimatka tulla halvemmaksi ja sitten ne äkkilähdöt ovat asia erikseen, niitähän voi saada todella halvalla.

Itse ollaan kanssa piakkoin jälleen kerran menossa Thaimaahan ja meillekään tuo valmismatka ei kelpaa siitä syystä, että matkan pituudet on huonoja. Me ollaan 12 päivää reissussa matkapäivineen, osan aikaa Bangkokissa, osan yhdellä saarella. Kahden viikon pakettimatka samassa hotellissa samalla huonetyypillä olisi maksanut meidän perheeltä 1500 euroa enemmän kuin mitä meidän matkan hinnaksi nyt tulee ja siinä on Thaimaan sisäisetkin lennot mukana...