Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä mukavat farkut?

Vierailija
08.02.2012 |

Kaikki farkkuni vetelevät viimeisiään, eikä minulla ole ideoita mistä lähteä seuraavia ostamaan. Ylipäänsä kivojen farkkujen löytäminen on ongelmallista. Eikö mistään enää saa pissis- ja mummomallien välimallia? Siis että vyötärö olisi tarpeeksi korkea että kehtaa kyykistelläkin, mutta että malli olisi kuitenkin suht nykyaikaa. Ikää on kuitenkin alle 30 vuotta..

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bongasin nämä, jotka itseni tekisi mieli ostaa. Korkeavyötäröiset, mutta eivät mummomaiset: http://www.ellos.fi/dv/30-Alaosat-Farkut/jsfn/_/N-fu9Z1z141ho?Nr=323682

Vierailija
2/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartaloni on jotakuinkin tiimalasi. Jos sulla, ap, on tiimalasi vartalo, niin kokeile ihmeessä espritiä. Ja vaikkei olisikaan niin voi sieltä silti tehdä löytöjä, suosittelen. Ovat nuorekkaita vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuota korkeutta ehkä silti jo vähän liikaa ainakin meikäläisen makuun.

Espiritillä oli iha ok näköisiä farkkuja, mutta nuo uutuudet oli kyllä karseen "säkkityylisiä". En siis joo jaksa kulkea muodin mukana..

Aiemmin olen käyttänyt Onlyn farkkuja mutta alkaa olla vähän liian vanha olo niihin. Aika huonolaatuisiakin ovat, kuluvat puhki vuodessa.

ap

Vierailija
4/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut niihin tosi tyytyväinen, ovat kestäneetkin jo kolmisen vuotta.

Entäs Gant? Osa malleista on vähän täti-tyyppiä, muttei kaikki.

Karen Milleniltä ostin hyvät farkut, joissa on hieman korkeampi vyötärö, mutta niiden laatuun en ole niin tyytyväinen kuin Armaniin.

Vierailija
5/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut niihin tosi tyytyväinen, ovat kestäneetkin jo kolmisen vuotta.

Entäs Gant? Osa malleista on vähän täti-tyyppiä, muttei kaikki.

Karen Milleniltä ostin hyvät farkut, joissa on hieman korkeampi vyötärö, mutta niiden laatuun en ole niin tyytyväinen kuin Armaniin.

Ja mistä noita edes saa?

Vierailija
6/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curve ID -mallisto on suunniteltu nimenomaan mukavaksi joka vartalotyypille. Sut mitataan ja saat valkata farkut mitkä on just sun kurveille sopivat. Malleja on paljon, samoin pesuja. Löytyy korkeaa vyötäröä, leveää lahjetta, pilliä, mustaa, valkoista. Ja Leviksen laatu on loistava. Parhaat farkut mitä on, mulla ei muita enää ole.

Vierailija
7/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curve ID -mallisto on suunniteltu nimenomaan mukavaksi joka vartalotyypille. Sut mitataan ja saat valkata farkut mitkä on just sun kurveille sopivat. Malleja on paljon, samoin pesuja. Löytyy korkeaa vyötäröä, leveää lahjetta, pilliä, mustaa, valkoista. Ja Leviksen laatu on loistava. Parhaat farkut mitä on, mulla ei muita enää ole.

Monet ekat ostamistani farkuista olivat Leviksiä. =) Eikä ne muuten koskaan kerenneet kulua puhki, menivät vain teininä pois muodista niin ei tullut enää pidettyä. Pitää kai yrittää, olen jotenkin ajatellut että ne ovat aikansa eläneet, ja jotenkin pehmeämmät ja joustavammat kankaat ovat olleet enemmän esillä. Vieläkö Levikset on sellaista jäykkää oikeaa farkkukangasta?

Jos vaan jostain löytyy jälleenmyyjä..

Vierailija
8/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Levikset on sellaista jäykkää oikeaa farkkukangasta? Jos vaan jostain löytyy jälleenmyyjä..

oikein olla farkkutietoinen? Pikkusen jämähtänyt 70-luvulle?

Suosittelen tosiaan tulemista tähän päivään ja tutustumalla ekaksi vaikka Leviksen nettisivuihin.

Vierailija
9/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt ekat Levis Demi Curve Straight- farkut. Täydelliset. Espritiltä ei löydy tiimalasille farkkuja. Kaikki lönksöttää vyötäröltä.

Muita en taida enää edes kokeilla kuin noita Leviksiä. Löytyy eri pesuja ja myös mustat.

Vierailija
10/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ekat ostamistani farkuista olivat Leviksiä. =) Eikä ne muuten koskaan kerenneet kulua puhki, menivät vain teininä pois muodista niin ei tullut enää pidettyä. Pitää kai yrittää, olen jotenkin ajatellut että ne ovat aikansa eläneet, ja jotenkin pehmeämmät ja joustavammat kankaat ovat olleet enemmän esillä. Vieläkö Levikset on sellaista jäykkää oikeaa farkkukangasta? Jos vaan jostain löytyy jälleenmyyjä..

Ei ole paksua tönkköä vaan ihan nykyaikaista farkkukangasta =)

Vierailija
11/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ole mikään muoti-intoilija, vaan ostan mukavia ja kivan näköisiä vaatteita. Shoppailen harvoin ja silloin mielelläni ostaisin laadukkaita vaatteita ettei tarvitse olla hetikohta uudelleen kaupassa.

JC:tä tässä katselinkin, pitänee suunnata sinne. Nettisivu ei antanut kovin hyvää kuvaa Levis-valikoimasta, mutta liikkeissä sitten lienee enemmän valinnanvaraa?

Vierailija
12/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kankaassa on aina elastaania mukana ja vyötärön korkeus on myös sellaista peruskorkeaa. Eri malleja ja värejä löytyy mukavasti, ainakin Weberin omista liikkeistä ja hinta on noin 90e, jotkut maksaa yli satasen. Toisinaan voi hajakokoja löytää aletangosta huomattavasti halvemmalla.

Vierailija
13/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin niin vyötäröstä kuin pepastakin istuvia ja kivan näköisiä farkkuja olen itse löytänyt esim Cittarin "blaa blaa" mallistosta. Hinnat olleet 19 - 39 € harukassa.

Ja vartalotyypiltäni olen tiimalasi.

Vierailija
14/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin nämä ovat äärimmäisen mukavat ja pehmeät. Vyötärö just passeli. Ovat suht reiulua kokoa, joten kannattaa tilata/valita aika pieni tuumakoko. Lahkeet eivät muuten ole noin leveät, miltä kuvassa näyttävät...

http://www.hm.com/fi/product/96880?article=96880-A

Vierailija
15/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitinkin näitä

http://www.hm.com/fi/product/96396?article=96396-A

Mut varmaan ne ekatkin on kivat, jos tykkää leveistä lahkeista

Vierailija
16/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhlata satasia farkkuihin? Ihan hyvin niin vyötäröstä kuin pepastakin istuvia ja kivan näköisiä farkkuja olen itse löytänyt esim Cittarin "blaa blaa" mallistosta. Hinnat olleet 19 - 39 € harukassa.

Ja vartalotyypiltäni olen tiimalasi.

Minulle ei vain löydy hyviä housuja marketeista. Siksi kysyinkin. Ostaisin varmasti jos löytäisin hyviä kauppareissuilta muutenkin, mutta farkkujen osto on minulle aina ollut haasteellista. Olen kai vaikean mallinen kun olen suht pitkä ja hoikka jaloista, mutta omppumassu vaikuttaa vyötärön vaatimuksiin. Useimmiten jää juuri löysiksi reisistä kun vyötärö jo puristaa..

ap

Vierailija
17/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi kutoselle siis.

Minun kaikkien aikojen mukavimmat farkut olivat Armanin, eivätkä maksaneet paljon. Ostin tosin jenkeistä parilla kympillä. Ne olivat edustavan näköiset, mutta nuorekkaat. Ja jalassa niin mukavat, että yleensä valitsin ne jalkaan pitkille lennoille yms.

Ehkä niitä voisi Suomestakin saada kohtuuhintaan, ja jostain Italian outleteista tms edullisesti, ei siis AJ ole yhtä kallis kuin Armanin jotkut design-vaatteet.

Vierailija
18/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on merkkiä mac, ja malli dream jeans. Kangas on superjoustavaa, riittävän korkea vyötärö ja kapeat lahkeet. Täydelliset! Toisin kuin muut lycraa sisältävät farkut, nämä eivät löpsähdä muutaman pesukerran jalkeen eikä venähdä. Kalliit mut hyvät.

Vierailija
19/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotimaiset farkut, tehty suomalaiselle vartalotyypille. Parit kalliimmat voit ostaa sitten ns. parempaan käyttöön, mutta nuo kotimaiset menee arkikäytössä ihan ok.

Vierailija
20/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotimaiset farkut, tehty suomalaiselle vartalotyypille. Parit kalliimmat voit ostaa sitten ns. parempaan käyttöön, mutta nuo kotimaiset menee arkikäytössä ihan ok.

En tiedä kuin Lee Cooperit ja ne mitä olen sovittanut eivät ainakaan olleet mitenkään ideaalit niin jäivät ostamatta. Mutta kaikkiin malliston farkkuihin en ole varmaan edes törmännyt. (Eikö noita juuri myydä marketeissa?)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän