Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä mukavat farkut?

Vierailija
08.02.2012 |

Kaikki farkkuni vetelevät viimeisiään, eikä minulla ole ideoita mistä lähteä seuraavia ostamaan. Ylipäänsä kivojen farkkujen löytäminen on ongelmallista. Eikö mistään enää saa pissis- ja mummomallien välimallia? Siis että vyötärö olisi tarpeeksi korkea että kehtaa kyykistelläkin, mutta että malli olisi kuitenkin suht nykyaikaa. Ikää on kuitenkin alle 30 vuotta..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa Helsingin Stockalta ja Peter Hahnin postimyynnistä. Niiden kangas on selvästi tavallista joustavampaa, mutta silti tukevaa. Istuvat parhaiten kurvikkaille. Kalliit, mutta hyvät - pitävät tahallaan yllä aikuista imagoa.

Vierailija
22/29 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääni MACin Dream Jeanseille. Parhaimmat mitä mulla on ikinä ollut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat minun suosikkini. Sopivan korkea vyötärö ja hyvä hinta/laatusuhde.

Vierailija
24/29 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin ollut mm. MAC, mutta NP istuu kuin valettu. Mielikuvani oli että niillä on vaan lihaville ja vanhoille, mutta näitä haluan lisää.

Vierailija
25/29 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leviksiä ei taida olla kuin hoikille...

E-hei, juurikin tuosta yllä mainitusta Curve ID -mallistosta löytyy erilaisia malleja erilaisille vartalotyypeille (muistaakseni neljä eri kategoriaa). Itselläni käytössä Bold Curvet, kun tuota pebaa ja reittä löytyy, mutta vyötärö on hoikka.

Vierailija
26/29 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
27/29 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.jeansamerica.fi sivuilta tilasin Levikset. Kohtuullisen edulliset ja tulivat nopeasti.Levikset ostin lähinnä nostalgian takia ;)

Hyvät aikuiselle naiselle sopivat farkut ovat NP-merkkiset (huom! eri malleja). Saa esim. Hesan Sokokselta. Koska ovat joustomallia, kannattaa ostaa jämptit. Käytössä löystyvät sopiviksi aikuisempaankin makuun.

Vierailija
28/29 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiselle sopivia. Stockalla ainakin. Siellä jokin toinen merkki jossa korkeampaa vyötäröä mutten nyt muista merkin nimeä, olisko ollut jokin kaksiosainen

Vierailija
29/29 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ääni MACin Dream Jeanseille. Parhaimmat mitä mulla on ikinä ollut!

Mitä kokoa yleensä käytät housuista minkä koon näistä valitsit. Kerrotaan että näistä kävis pienempikin koko mitä normisti käyttää.