Mistä mukavat farkut?
Kaikki farkkuni vetelevät viimeisiään, eikä minulla ole ideoita mistä lähteä seuraavia ostamaan. Ylipäänsä kivojen farkkujen löytäminen on ongelmallista. Eikö mistään enää saa pissis- ja mummomallien välimallia? Siis että vyötärö olisi tarpeeksi korkea että kehtaa kyykistelläkin, mutta että malli olisi kuitenkin suht nykyaikaa. Ikää on kuitenkin alle 30 vuotta..
Kommentit (29)
ääni MACin Dream Jeanseille. Parhaimmat mitä mulla on ikinä ollut!
ovat minun suosikkini. Sopivan korkea vyötärö ja hyvä hinta/laatusuhde.
Aiemmin ollut mm. MAC, mutta NP istuu kuin valettu. Mielikuvani oli että niillä on vaan lihaville ja vanhoille, mutta näitä haluan lisää.
Leviksiä ei taida olla kuin hoikille...
E-hei, juurikin tuosta yllä mainitusta Curve ID -mallistosta löytyy erilaisia malleja erilaisille vartalotyypeille (muistaakseni neljä eri kategoriaa). Itselläni käytössä Bold Curvet, kun tuota pebaa ja reittä löytyy, mutta vyötärö on hoikka.
www.jeansamerica.fi sivuilta tilasin Levikset. Kohtuullisen edulliset ja tulivat nopeasti.Levikset ostin lähinnä nostalgian takia ;)
Hyvät aikuiselle naiselle sopivat farkut ovat NP-merkkiset (huom! eri malleja). Saa esim. Hesan Sokokselta. Koska ovat joustomallia, kannattaa ostaa jämptit. Käytössä löystyvät sopiviksi aikuisempaankin makuun.
Aikuiselle sopivia. Stockalla ainakin. Siellä jokin toinen merkki jossa korkeampaa vyötäröä mutten nyt muista merkin nimeä, olisko ollut jokin kaksiosainen
Vierailija kirjoitti:
ääni MACin Dream Jeanseille. Parhaimmat mitä mulla on ikinä ollut!
Mitä kokoa yleensä käytät housuista minkä koon näistä valitsit. Kerrotaan että näistä kävis pienempikin koko mitä normisti käyttää.
Saa Helsingin Stockalta ja Peter Hahnin postimyynnistä. Niiden kangas on selvästi tavallista joustavampaa, mutta silti tukevaa. Istuvat parhaiten kurvikkaille. Kalliit, mutta hyvät - pitävät tahallaan yllä aikuista imagoa.