Häiritseekö muita minun nenä?
Enhän mä sille mitään voi, enkä tarkoita arvostella, mutta en vaan voi mitään että kun katselen esiintymistäni tuijotan vaan koko ajan nenääni.. siis ihan koko ajan..
Kommentit (19)
Se on aika iso ja sellainen paksu, pyöree.. miten kuvailisin.. ihan söpökin toisaalta :)
ap
Mäkin kiinnitin siihen huomiota...
Varsinkin alkueriä katsottaessa sitä ei valitettavasti voinut olla ajattelematta kun sun nenua ei ilmeisestikään oltu meikattu yhtä tehokkaasti pienemmäksi kuin nyt näitä viimeisiä lähetyksiä katsottaessa.
Vaikka tykkään kyllä sun äänestä ja suloinen tyttö olet muutenkin, niin huomaan tuijottavani vaan sun nenääsi.
Minua häiritsee kyllä enemmän oma lihavuuteni. ihan hirveää, kun mun vaatteetkin kuin säkit päällä.
Tässä gallubissa oli kyse mun nenästä
kysymys häiritseekö se ts. pistääkö silmään..
vastata voi kyllä tai ei..
Sopii kuitenkin naamaan ihan hyvin. Ja hyvin suomalainen.
Nämä eivät ole missikisat, hyvät mammakollegat! AP on upea naisenalku, kun hän 39-vuotiaana pystyy tuohon kaikkeen.
Meinasin jo kirjoittaa että onpa fiksuja ihmisiä kommentoinut tätä ketjua, mutta tulittehan te tänne riitaa haastamaan..
Kysymys oli että häiritseekö muita mun nenä, pistääkö silmään.. tarkoitin kysymykselläni lähinnä että " olenko ihan outo kun katson vaan nenääni va huomaako sen muutkin.."
Kysymys EI ollut siitä että haluaisin haukkua lahjakasta ja symppistä itseäni.. Kukaanhan ei nenälleen mitään voi..
Ap
ulkonäkökeskustelut kääntyvät haukkumiseksi.
Vaikka puolusteletkin itseäsi, tuntuu silti siltä että halusit vain vetää ihmisten huomion omaan " puutteeseesi" .
Kyllähän kaikki huomaavat, että sinulla on iso ja ruma nenä, mutta ei se nyt ketään häiritse, ei sitä kukaan jää jälkikäteen miettimään.
En ap ymmärtänyt sinun olevan fiksu, kun aloitit ketjun tällaisesta puheenaiheesta.
Selvästihän on fiksua lähteä arvostelemaan (sitähän tuo on) 39-vuotiaan mamman kasvonpiirrettä, jolle et voi mitään.
Kyllä Suomi on sivistyneiden ihmisten maa!
Mitä ihmeen erikoista on ap:n nenässä, en ole todellakaan pistänyt merkille!
Juuri tällaisen typerän keskustelun takia olisi ap:lle itselleen parempi pudota kisasta, vaikka ihana mamma ja persoona onkin.
Ehkä sitten tosiaan on niinkuin ajattelin että minulla on tavanomaista suurempi tapa tuijottaa ihmisten neniä, kun jotkut eivät ole huomanneet koko asiaa :)
Ap
Toisaalta tuskin häiritsisi, jos tykkäisin susta muuten. Mutta sussa juuri mikään ei kolahda.
Ja surullista huomata että monia ihmisiä häiritsee..itselläni kaksi kertaa isompi ja helvetin ruma nenä:(
miten noin pienessä sievässä päässä voikin olla niin iso ja ruma pottunokka.
Ei voi tajuta..
minä nimittäin olin sen aluperäisen ketjun ap :DDDD
Hih. hih.. no mutta tämä viesti ei tainnut tähän ketjuun kuulua..
Miltähän nenäni näyttää huomenna? Huokaus.
Kyllä idolin pitää olla sen näköinen että sitä katsellessa ja kuunnellessa ihailee eikä nenä vedä kaikkea huomiota..