Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö baareissa yksin?

Vierailija
07.02.2012 |

Mitä käytännössä teette siellä silloin? Minulla on aika usein tilanne, että tekisi mieli lähteä baariin, mutten löydä ketään kaveriksi juuri sillä hetkellä, enkä yksin ole uskaltanut lähteä. Tuntuu, että se olisi jotenkin kiusallista, seistä jossain baaritiskillä yksin katsellen ympärilleen tai istua jossain sohvannurkassa tuopin kanssa. Tai tanssia yksin, se vasta odolta tuntuisikin. Olisi varmaan todella tylsää. Vai olenko se vain minä, joka olen tylsä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle kovin vieraalta. Useampi ystäväni sen sijaan on, baariin ei vaan ole löytynyt kaveria ja menohaluja on ollut. Ei siellä kuulemma naisen tarvi kauaa yksin olla..

Vierailija
2/8 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kavereita, mutten aio sen takia viettää koko elämääni kotona. Menen sinne istumaan ja juomaan kaljaa, yleensä luen jotain lehteä tai kirjaa. Tai menen silleen että on joku bändi tai stand upp -esitys tms.

Kyllähän se on joskus perseestä, kun tietynlaiset miehet kuvittelee että etsii seuraa jos on yksin. Mutta niille voi sanoo että jatka matkaas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin, pubityyppisissä paikoissa lähinnä. Otan mukaan luettavaa tai iPadin niin aika kuluu eikä seuraan tyrkyttäytyviä miehiä tule niin paljon kuin pelkkä tuoppi kädessä.

Joskus tosin lähden baariin ihan tarkoituksella iskeä yhden yön petikaveri.

Vierailija
4/8 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai viiniä. Pari paukun jälkeen ei paljon välittänyt vaik olikin yksin ;D

Mä yleensä luin lehteä, rupattelin henkilökunnan kaa tai luin kirjaa. Tai sitten tarkkailin vaan ohikuljkevia ihmisiä.

Menin sinne siis juoman perään, en seurustelemaan.

miksi haluat baariin?

Vierailija
5/8 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten osaa juoda yksinäni kotona. Nytkin olisi jääkapissa muutama lonkero, mutta alkoholi on minulle kuitenkin "juhlajuoma" eikä tee edes mieli juoda sitä yksinään. Olisihan se ihan kiva, jos siellä baarissa tutustuisi uusii ihmisiinkin, ei väliä, naisiin vai miehiin. Joka tapauksessa, baarissa kuulee musiikkia, pääsee ihmisten ilmoille ja ja vähän juhlatunnelmiinkin. Siinä syyt, miksi käyn baareissa. Ai niin, tietysti on ihanaa silloin tällöin saada tälläytyä oikein nätiksi ;)

Ap

Vierailija
6/8 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä koskaan ole viihtynyt baareissa. Jos tekee alkoholia mieli ja seuraa, järjestän bileet kotiin.

Vierailija
7/8 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä aiemmin kävin yksin, jos oli sellainen fiilis.

Minulla oli kyllä oikeestaan tiedossa paikat, jonne kannatti mennä yksin. Olin jo ehkä juonut kotona kaljan tai pari. Hyvä paikka, minne mennä yksin

-siisti korttelikapakka, joka on melkein täynnä, ei siis mikään räkälä

-joku ei-pintaliitopaikka eikä pahin iskupaikka, ei sellainen klubi, jonne menee vain snobeja eikä myöskään sellainen, johon menee vain kaveriseurueita, jotka haluavat olla keskenään

-joku keikkakin voi olla ok mutta riippuu vähän keikasta, monille keikoille lähtee ihmiset myös pelkästään kaverien kanssa eikä ole seurallisia.

Tosin on sanottava, että monet miehetkin lähtevät yksinään liikkeelle.

Mihinkään nurkkaan ei koskaan kannata mennä istumaan, silloin väistämättä näyttää todella yksinäiseltä.

Itse viihdyn hyvin yksinäni ja viihdyn myös muita ihmisiä katsellen, tämä varmaan välittyy, koska minulle on matala kynnys jutella. Tykkään myös kovasti tanssia ja siihenkään en tarvitse kaveria mukaan.

Pukeudun yleensä farkkuihin ja siistiin paitaan, en seksikkäästi.

Yksinollessa juttelen kaikille, jotka tulevat juttelemaan. Ärsyttäviltä tyypeiltä olen välttynyt ihan paikkojen valinnalla. Jos joku ei ole kiinnostava tyyppi niin olen vaikka jutellut jotain mukavia mutta kertonut meneväni sitten tupakalle/vessaan/tanssimaan. Pidän siis linjana sitä, että olen ystävällinen kaikille juttelijoille ja juttelen naistenkin kanssa. Yleensä muut baarissa olijat huomaavat, jos nainen on kovin tyly kaikille juttelemaan tuleville joten jos baarissa on joku kiinnostava tyyppi, hän voi jo etukäteen ajatella, ettei viitsi yrittää jutella.

Tällä menolla minulla on itselläni ollut yleensä tosi mukavaa ja hauskaa. Innokkaat kotiinsaattajat olen voinut torjua ihan siististi.

Yksin baariin ei kannata lähteä, jos

-on tapana juoda tosi paljon

-haluaa tarkkaan valita seuransa on kovat odotukset seuran suhteen

-odottaa, että kaikki kiva vaan valuu silmien eteen eikä itse tarvitse tehdä mitään

-

Vierailija
8/8 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes halua ketään höpöttämään turhuuksia, mä haluun keskittyä hyvään musiikkiin rauhassa.

Enpä mä muuten enää baareissa käykään, sen jälkeen ku tupakointi kiellettiin ravintoloissa. Mun nautintoon kuuluu olut ja tupakka tai viini ja pikkusikari yhdessä. Nautin niitä omalla partsilla :)