KUUDEN VUODEN KUULIAISUUS yhteislaulu Helsingin rautatieasemalla klo 13:00 lauantaina 11.2.2012
Kommentit (468)
Uskokaa jo, että googlen käännösohjelma on ihan suolesta.
Ei kun se on ihan paras, se tekee myös tulkinnan!
Mulla on todennäköisesti PMS. Mä en pääse.
Saisimmeko mitenkään Kurren osallistumaan?
Entäpä Aikakone? Nyt olisi Aikakoneella mahtava tilaisuus järjestää comeback-keikka!
loppuisi se iankaikkinen jahkailu ja vääntö kun se ei sovi kaikille uskontokunnille. Tää yhdistäis kaikkia sovinnaisuuden nimessä ja lapset kasvaisivat jo ala-asteelta osaksi yhteistä suvaitsevaa perinnettä.
Saataisiin tämän tapahtuman ohessa paljon nimikirjoituksia opetusministerille annettavaksi tähän liittyen.
kyllä on Pantonen Matching System nii kaukaa haettu veruke. Sinne vaan, se kasvattaa karvaa rintaan.
Osaako kukaan soittaa kitaraa että saatais säestystä? Tai nokkahuilua?
Ei tollasia hippi-instrumentteja. Kanteleita ja sahansoittoa!
Osaako kukaan soittaa kitaraa että saatais säestystä? Tai nokkahuilua?
Ei tollasia hippi-instrumentteja. Kanteleita ja sahansoittoa!
kyllä on Pantonen Matching System nii kaukaa haettu veruke. Sinne vaan, se kasvattaa karvaa rintaan.
en halua enää lisää karvaa.
ympäri Suomea klo 13! Ne jotka pääsevät yhteislaulutilaisuuteen saapuvat Senaatintorille. Laittakaa Sana kiertämään. Kuorot Tuomiokirkon portaille! Riverdance-, linedance- ja cheerleader-ryhmät portaiden eteen Senaatintorille. Tankotanssijat, etsikää vapaita lyhty- ja katupylväitä. Yhteislaulu alkaa tasan klo 13!
Don Rosan piirtämän aukeama Senaatrintorilta, jossa on kaikki nämä mainitut häppeningit kerralla.
Niille jotka eivät ole ankisteja, niin Don Rosa on Aku Ankka-piirtäjä, joka on tunnettu todella pikkutarkoista tarinoistaan, jotka yleensä huipentuvat suureen kuvaan jossan välissä tarinaa jossa siis tapahtuu todella paljon kaikkea.
Vähän Mauri Kunnasmaisesti.
Täynnä yksityiskohtia.
jos vaimoväki nyt sisäistäis kuuliaisuuden merkityksen.
Mrs Jennifer Love Haukioja on vastedes meidän esikuvamme! t. kuriton femakko
Tasavalta meidän suomalaisten
tahtoo elää, hengittää
silti Suomen kansa äänestäen päätti,
että uusi jälki jää
Suuret haasteet,
ne joita matkallansa kohtaa(T????)
ne ratkaisuaan odottaa
Väinämöisen jalanjäljissä nyt vaan
me Sauli Niinistöä tuuletetaan
Häipyi viiden vuoden yksinäisyys
ja alkoi kuuden vuoden kuuliaisuus
Ykkösmiehen paikka täytetty on
ei se auki enää oo
Liekeissä myös Saulin sammumaton
rakkaus rouva Jenni Haukioon
Suuret haasteet..
Väinämöisen jalanjäljissä...
Tekijäänsä kerran kiittävät työt
Nuku, Sauli, linnassasi hyvin yöt
Ja onko sovittu kuka aloittaa?
Kuka aloittaa ja miten me seurataan et varmasti pysytään rytmissä ja nuotissa? Meitähän tulee paikalle yli 10 000! Ei ole kivaa jos fleshmobista tulee vain kaaosta, karvojen ja broilereiden vilauttelua ja fileiden päällä liukastelua.
vaikka odotetusti hänkin on jo kuullut asiasta.
Käykö se vai tähänkö tää ny tyssäs?! Nimim. Ostinko turhaan kaikki Räkkärimarketin hunajamarinoidut kanafileet?
Ja onko sovittu kuka aloittaa?
Kuka aloittaa ja miten me seurataan et varmasti pysytään rytmissä ja nuotissa? Meitähän tulee paikalle yli 10 000! Ei ole kivaa jos fleshmobista tulee vain kaaosta, karvojen ja broilereiden vilauttelua ja fileiden päällä liukastelua.
Nyt näyttää siltä että kaunis yhteislaulumme toteutuu ihan oikeasti. Eli paikkana Senaatintori, lauantaina klo 13 että emme sotke matkustajaliikennettä rautatieasemalla. Meitähän on kuitenkin tulossa paikalle useampi tuhat, junalla Kainuusta ja kimppakyytinä Teuvalta.
Ottakaa kumikanat mukaan että saadaan tuulettaa niitä kappaleen kliimaksikohdissa! Kokoonnutaan huumorin ja hyvän mielen luomassa ilmapiirissä!