Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUUDEN VUODEN KUULIAISUUS yhteislaulu Helsingin rautatieasemalla klo 13:00 lauantaina 11.2.2012

Vierailija
07.02.2012 |

Kaikki paikalle laulamaan!

Kommentit (468)

Vierailija
81/468 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sauli onparas ja ihanoin häntä tämä biisikin on paras ja tulen kyllä varmasti

Vierailija
82/468 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö arvokkaampaa nousta laulamaan carpacciolle kuin hunajamarinoidulle kanalle! Huh, mulla menee iho ihan naudanlihalle kun ajattelenkin!

Tarkoitushan oli yhdistää kansaa ja saada mukaan myös kainuulaiset hunajamarinaadi-ihmiset (jos niitä nyt voi ihmisiksi sanoa). Carpaccio ei kertakaikkiaan käy. Jäätyneet hunajamarinoidut broikkusuikaleet ovat täydellinen valinta laulualustaksi. Kun laulut on laulettu ja pillit pantu pussiin, broikut voi keräillä kadulta ja paistaa niistä koirille ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/468 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laulut on laulettu ja pillit pantu pussiin, broikut voi keräillä kadulta ja paistaa niistä koirille ruokaa.

Vastakkainasettelun aikahan on ohi, paistetaan myös työväelle!

Vierailija
84/468 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on elämäni ensimmäinen kerta, kun ikinä kirjoitan keskustelupalstalle mitään, mutta nyt on pakko. Suomi ei voittanut Neuvostoliittoa, vaan hävisi sodan. Lue historiaa.

Kyllä suomi on paras ja, kuuluu voittajien joukkoon !

Ainiin ja mistä sanat saadaan lauluun kun, minulla on huono muisti ainakin vaikka laulu onkin tuttu .Onko jollain tulostina ?

Vierailija
85/468 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINULL minulla ei ole minkin turkkia......niin mitä täytyää tehdä ?

Vierailija
86/468 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

”KUUDEN VUODEN KUULIAISUUS yhteislaulu Helsingin rautatieasemalla klo 13:00 lauantaina 11.2.2012” Ai siis tämä ei olekaan ”huonojen häviäjien” ilkeilyä, vaan ollaan ihan tosissaan ja aidosti tekemässä kunnia laulun kohteelle? Mutta: ”Kuuden vuoden kuuliaisuus” on omassa sarjassa hyvä, se on hellyttävä kappale, joka on tehty suurella sydämellä ihailun kohteelle. Sitä ei tietenkään voi ymmärtää ne jotka eivät ole kokeneet mitään suurta ihailun kohdetta.

Vierailija
87/468 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minäkin aion tehdä! Joistain paikoista löytyy niin sähäkkää matskua että ei varmasti säikähdä pikkupakkasiakaan ;)

Vierailija
88/468 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

”KUUDEN VUODEN KUULIAISUUS yhteislaulu Helsingin rautatieasemalla klo 13:00 lauantaina 11.2.2012” Ai siis tämä ei olekaan ”huonojen häviäjien” ilkeilyä, vaan ollaan ihan tosissaan ja aidosti tekemässä kunnia laulun kohteelle? Mutta: ”Kuuden vuoden kuuliaisuus” on omassa sarjassa hyvä, se on hellyttävä kappale, joka on tehty suurella sydämellä ihailun kohteelle. Sitä ei tietenkään voi ymmärtää ne jotka eivät ole kokeneet mitään suurta ihailun kohdetta.

ja sillä asenteella me myös kokoonnutaan! Mutta siis kokoontuminen on senaatintorille että varmasti mahdutaan, koska ennakkotietojen mukaan paikalle on tulossa AINAKIN kolme ihmistä Kainuusta!

Vierailija
89/468 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisimmeko Saulinellan? Siis Jennin. Lausuntaa, runoja. Kylttyyriä.

Vierailija
90/468 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan laulaa på svenska i kycklingkött!!!!

Vierailija
91/468 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno biisi - omassa sarjassaan

Aivan kärkikaartia tunnissa tehtyjen renkutusten sarjassa.

Vierailija
92/468 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin vasta nyt tämän ketjun. Oon lukenut paljon Sibeliusta ja pidän Väinämöisen näköisistä miehistä.

Pitäkö kanafileen olla maustamaton vai käykö marinoitu?

Vierailija
93/468 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnissa tehty on uusi määritelmä määritelmälle juosten kustu.

Vierailija
94/468 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meiltä täältä Jyväskylästä tullaan oikein kaksin käsin paikalle! Ainoa mikä minua jäi askarruttamaan, että kun olen vegetariaatti. Vastustan kanoja ja niiden marinointia ja lihoille nousemista. :( Voinko tuoda oman seitankalkkunan, kuitenkin haluan olla hengessä mukana?

Vierailija
95/468 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos kaikki nousevat kanan tahi carpaccion asemesta minkinlihalle. Nimim. Nyt nyljetään!

Vierailija
96/468 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meiltä täältä Jyväskylästä tullaan oikein kaksin käsin paikalle! Ainoa mikä minua jäi askarruttamaan, että kun olen vegetariaatti. Vastustan kanoja ja niiden marinointia ja lihoille nousemista. :( Voinko tuoda oman seitankalkkunan, kuitenkin haluan olla hengessä mukana?

kumikananlihalle. http://www.hauva.com/kauppa/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcod…

Suosittelen muitakin osallistujia varautumaan kumikanoihin hygieniasyistä. Sellaiset laulajat joilla ei ole esittää voimassaolevaa hygieniapassia, eivät pääse tuulettamaan jalanjälkiään kananlihalla, vaan joutuvat tyytymään kumikanoihin.

Vierailija
97/468 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Teuvalta tulee ainakin kaksi ihmistä.

Vierailija
98/468 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on karvakauluksellinen takki ja voin lainata sulle mun miehen takkia. Ei kuulemma halua tulla laulamaan. Minä en ole yhtä katkera häviäjä vaan haluan tulla kunnioittamaan Saulin tuulettamista. Jos siis köyhät vihervassarit kelpaa mukaan. Koen, että tämä laulu on taas yhdistänyt kansan.

Vierailija
99/468 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen, että tämä laulu on taas yhdistänyt kansan.

Vierailija
100/468 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"iho nousee kananlihalle" näissä fleshmobeissa. Että onko sillä väliä minkä paljaan ruumiinosan siihen kanalle asettaa? Ainakaan kenkiä en suostu ottamaan pois näillä pakkasilla!!!