KUUDEN VUODEN KUULIAISUUS yhteislaulu Helsingin rautatieasemalla klo 13:00 lauantaina 11.2.2012
Kommentit (468)
mutta mielestäni alkuperäinen idea on hyvä. Itse olen ainakin ihan oikeasti menossa laulamaan lauantaina klo 13. Jos ei ketään muuta ilmaannu, laulan sitten yksin - minä kyllä kehtaan.
Meillä on nyt upea uusi presidentti, joka varmasti arvostaa tätä elettä.
mutta mielestäni alkuperäinen idea on hyvä. Itse olen ainakin ihan oikeasti menossa laulamaan lauantaina klo 13. Jos ei ketään muuta ilmaannu, laulan sitten yksin - minä kyllä kehtaan.
ainakin kolme Kainuusta ja kaksi Teuvalta :DD
Vakavissaan, mä uskon että senaatintori aivan täyttyy ensi lauantaina klo 13, mutta muistattehan olla ajoissa paikalla, sillä myös tämä yhteislaulu eli ns. goosefleshmob - tapahtuma alkaa tasan yhdeltä!
KUUDEN VUODEN KUULIAISUUS -GOOSEFLESHMOB -YHTEISLAULUTAPAHTUMA
SENAATINTORILLA 11.2.2012 KLO 13
OTTAKAA KUMIKANOJA MUKAAN!
kyselee raumalainen
Senaatintori on tietenkin Helsingissä, senaatintorilla!
Tämä on kuiteski vähän haasteellisempi muistaa kuin joku den glider in.
jos vaimoväki nyt sisäistäis kuuliaisuuden merkityksen.
haluan laulaa på svenska i kycklingkött!!!!
eli tämä instant classic pitäisi kääntää myös vähintäänkin englanniksi. We ain't chicken, we stand on chicken!
MINULL minulla ei ole minkin turkkia......niin mitä täytyää tehdä ?
näppärä untuvapuku on lämmin myös.
ja meiltä täältä Jyväskylästä tullaan oikein kaksin käsin paikalle! Ainoa mikä minua jäi askarruttamaan, että kun olen vegetariaatti. Vastustan kanoja ja niiden marinointia ja lihoille nousemista. :( Voinko tuoda oman seitankalkkunan, kuitenkin haluan olla hengessä mukana?
pääasia että on vähän sinnepäin, ei niitä mikään evira tule ratsaamaan, että varmasti on luomuhunajabroileria.
Vakavissaan, mä uskon että senaatintori aivan täyttyy ensi lauantaina klo 13, mutta muistattehan olla ajoissa paikalla, sillä myös tämä yhteislaulu eli ns. goosefleshmob - tapahtuma alkaa tasan yhdeltä!
Koska hanhet ovat käsittääkseni muuttolintuja eli ns. muleja, ts. maastamuuttajia eli ns. mamuja, vaadin käytettäväksi perusarvojani vastaavaa nimitys 'chickenfleshmob'.
Koska hanhet ovat käsittääkseni muuttolintuja eli ns. muleja, ts. maastamuuttajia eli ns. mamuja, vaadin käytettäväksi perusarvojani vastaavaa nimitys 'chickenfleshmob'.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012020715173598_vi.shtml
Kappaleen sanoittanut Sana Mustonen puolustautuu MTV3.fi:n Viihdeuutisille. Mustonen hämmästelee kappaleen aiheuttamaa kohua.
- Luulin tekeväni harmittoman palveluksen kaverille. Otin asian haasteena, sillä äänestin Haavistoa. Tämä hirveä kohu ihmetyttää ja naurattaa. Pienet ovat murheet kansalla, Mustonen kommentoi MTV3:lle.
Mitä helvettiä sä selität :D Vai vedetäänkö nyt oikein kunnolliset salaliittoteoria kenelle kaverille se sitä palvelusta teki, miten sopulit tähän liittyvät ja miksi Kolehmainen edelleen hymyilee.
Flash mob tarkoittaa itsensäpaljastajajoukkoa, ja minulle Salen voiton juhlinta ryhmäviuhahduksella käy hyvin. Eli kaikki paikalle häpykarvakaulustakeissa ja klo 13 avataan vetskari ja paljastetaan kananlihamme yhdessä valtavassa orkestraalisessa kliimaksissa. Kestäköön kuuden vuoden kuuliaisuus ikuisesti.
Kahden viikon kiivas hypetys päättyi murskatappioon. Johonkin se pettymys on nyt purettava. Kyllä nämäkin ketjut vielä hiipuvat ensi viikkoon mennessä. Viihdyttävää on kyllä lukea mitä kaikkea "hassunhauskaa" Haavistolaiset yrittävät keksiä ja lietsoa takaisin viime viikon tunnelmaa. Mutta valitettavasti kisat loppui jo.
...olen koulutuksessa, en pääse paikalle, olisi ihanaa osallistua tähän tempaukseen!!
Olen itsekin köyhä luuseri, mutta haluan samaistua ylempään keskiluokkaan. Minkkiturkki löytyy takinkauluksesta, mutta kysyisin apua etikettiongelmasta: pidänkö takin tiukasti kiinni, ettei helminauhan puuttuminen näy vai hankinko tekohelmet?
Älkääkä nyt vittuilko vaan vastatkaa asiallisesti! Aidot helmet eivät tule kyseeseen, meidän perheen ainoat käyttövarat tässä kuussa ovat 10.2. tilille tulevat 200 euron s-bonukset.