Mitä pidät Block-valaisimesta?
Kommentit (10)
mutta eikö se ole ihan eilispäivänen ja vähän elähtänyt juttu v 2012? Mun mielestä noi oli 2000-l. alussa hotseja
Hauska idis, mutta hauskan idiksen ongelma on että kaikki hupijutut väljähtyy nopeasti
toivottavasti nyt muistin ton mallin oikein : D
eli eikö block oo se läpinäkyvän tiiliskiven muotoisen klöntin sisään laitettu hehkulamppu?
jos ei ookaan, niin unohtakaa tää juttu tai ainaan mä en ollut sit se, joka tän kirjoitti : D
kuitenkaan pääsee New Yorkin modernin taiteen museoon, mutta Block on päässyt sinne klassikkojen joukkoon ja se kertoo tuotteen arvostuksesta aika paljon.
siitä lähtien kun se ilmestyi (n. 1996?) ja ostaisin sen edelleenkin jos mulla ei sitä vielä olisi. Siis tykkään! Eikä mun tykkäämistä vähennä yhtään se, että se on ysäriä/wt-tilaajalahja/mitälie :)
Blockin tullessa kauppoihin olin aloittanut opiskelut eikä rahaa todellakaan ollut liikaa. Muistan käyneeni hipelöimässä lamppua ainakin 3 kk ennen kuin päätin ostaa sen. Hintaa en muista,mutta iso raha se oli. Hetkeäkään en ole ktunut lampun ostoa, se on ollut käytössä nyt n. 15 vuotta!
New Yorkissa ja MoMassa käydessäni piti varta vasten käydä katsomassa lamppua kokoelmassa :)
Yleensä muutenkaan design-esineissä maku ei ole muuttunut vuosikymmenten mukaan.
Vähän toista kuin Lokki tai Tupla Kupla
Tero