Onko miehen PAKKO tulla käymään neuvolassa??
Mun mies ei pahemmin haluaisi tulla käymään siellä niillä käynneillä, ja mua se ei yhtään haittaa.
Mutta neuvolantädille näyttää olevan sitäkin tärkeämpää että mies tulis edes käymään siellä.
Onko se yleensä ihan välttämätöntä jos meistä kumpikaan ei näe sitä tarpeelliseks (tietenkin jos tulee esim mulle sairastuminen ja lapsella käynti siellä niin silloin menis kuitenkin)
Kohtalotovereita?
Kommentit (47)
koska mies oli joka kerta neuvolassa ollut mukana. On kuulema todella epäilyttävää, jos mies ei päästä äitiä koskaan yksin neuvolaan :)
Ne th:tkin ovat vain ihmisiä. Ja vaikka heillä on ohjeet, he silti tekevät työnsä omalla persoonallaan ja omilla uskomuksilla.
Pastaa keskenäs. Lähden viettämään aikaa perheeni kanssa.
Sinulle on siis ennenkin näpäytelty junttiudesta...
ja meillä on kolme lasta.
olen kotiäitinä ja minusta tuntuisi omituiselta jos miehen pitäisi töistä olla pois vain siksi että neuvolan terkka haluaa tavata isän..?
lasta sielä käytetään ei vanhempia.
sillon kerran olin itse töissä ja työn luonne sellainen että en päässyt lähtemään kesken päivää pois.
vain keskellä päivää.
Mies on töissä tunnin päässä, toisella puolella kaupunkia.
Ei ihan kannata ottaa palkatonta vapaata tuota varten tai ajella neljää tuntia päivässä yhden käynnin takia...
ei tarvitse. Sanon aina että mies on tervetullut, mutta ei sen ole pakko tulla. Älkää nyt hyvät äidit pitäkö meitä "neuvolan tätejä" minään natseina. Suurin osa on ihan tavallisia ihmisiä ja äitejä itsekin. Kyllä meissäkin kaikenlaisia on, mutta suuri osa on ihan normaaleja.
Sivistymättömyys kun yleensä ei maailmassa pitkälle vie.
Et sitten osannut copy-pastata...