Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopi oli antanut 5kk vauvallemme tomaattimehua

Vierailija
07.02.2012 |

olin niin vihainen...muistellut kuulemma 70 luvulla syntyneen poikansa neuvolaohjeita

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopi sais kyllä vaivanhoitokiellon, jos toimisi samoin.

Vierailija
2/22 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitte jättänyt valmiita ruokia ohejeiden kanssa anopille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Miksi olit niin vihainen?

Mee hoitoon.

Vierailija
4/22 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minusa tarvii antaa mitään extraa.

Olin lypsänyt ja käskin antaa maidon kun herää.

Kuulemma anopin mielestä, hän halusi tarjota jotain herkkua. Niin ja ei mitään jos olisi antanut 1tl mutta oli antanut tuttipullosta...eli

Itse olin lääkärissä, jos joku ihmettelee missä olin. Ja olin poissa 30min.

Vierailija
5/22 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Miksi olit niin vihainen?

Mee hoitoon.

Vauva on 5 KUUKAUTTA, ei 5 päivää, tai edes 5 viikkoa.

Vierailija
6/22 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän nyt hieman ylireagoi :) Mitäs pahaa siinä on, hyvä vaan, että oppii jo pienenä eri makuihin. Tuo vanhempi sakki yleensä tietää kyllä paremmin nämäkin asiat kuin uudet keltanokat, jotka lukee kirjasta miten vaippa vaihdetaan.

Vierailija
7/22 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensäkään noin pienelle ei anneta mitään "ylimääräistä" anopin toimesta jos sille ei ole lupaa. Ei anoppi itse määräillä mitä antaa, kun ei ole oma lapsi kyseessä. Jos minuun anoppi antaisi mun lapselle jotain muuta kun mitä olen pyytänyt antamaan, niin kylläpä sanoisin pari valittua sanaa.

Vierailija
8/22 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen selvästi hoitaa esikoistaan ja stressaa asioista vielä sen mukaisesti! Kyllä se siitä jo toisen kohdalla tasaantuu...

Vierailija
9/22 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

makuihin ja ruoka-aineisiin!!

Noilla ohjeilla tulis meilläkin vauvanhoitokieltoa!

Herkkua vauvalle... tomaattia!! mielenkiintoinen käsitys anopilla herkuista...

Vierailija
10/22 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten nyt vain kerrot mitä saa antaa ja mitä ei saa antaa. Tuskin pahuuttaan antoi .Toinen vaihtoehto on että et anna enään hoitoon anopille.

Vierailija
11/22 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen selvästi hoitaa esikoistaan ja stressaa asioista vielä sen mukaisesti! Kyllä se siitä jo toisen kohdalla tasaantuu...

Vierailija
12/22 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun moisen meni tekemään. Ei tiedä lapsista mitään ja varmaankin tappanut kaikki omat lapsensa. Hullu akka johon kannattaa välit katkaista välittömästi. Jatkossa vain omalle äidillesi hoitoon.

Vierailija
13/22 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensäkään noin pienelle ei anneta mitään "ylimääräistä" anopin toimesta jos sille ei ole lupaa. Ei anoppi itse määräillä mitä antaa, kun ei ole oma lapsi kyseessä. Jos minuun anoppi antaisi mun lapselle jotain muuta kun mitä olen pyytänyt antamaan, niin kylläpä sanoisin pari valittua sanaa.

Se pentuhan on kohta puoli vuotta.

Vierailija
14/22 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvusta alkaen allergiat lisaantyivat hurjaa vauhtia kiitos siita, etta neuvolat kaskivat antamaan vauvoille kaikenlaisia lisaruokia hyvin pienesta pitaen. Kuten munaa, appelsiinimehua ja tomaattia. Ja ei, vanhempi ikapolvi ei tieda paremmin koska he ovat sita polvea joka on syottanyt omille vauvoilleen kaikkea mahdollista allergisoivaa (70-luvulla). Ja koko tuttipullollinen tomaattimehua! Pitaisi aloittaa pienista maarista ja katsoa kestaako vauvan maha tai tuleeko mitaan yliherkkyysoireita.

Kylla pitaisi kunnioitaa vanhempien paatosvaltaa siina kuinka he haluavat ruokkia ja kasvattaa lapsensa.

Vierailija
15/22 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti anoppi tähtäsikin siihen ettei joudu enää vauvanhoitoon. Minua muuten ihmetyttää miksi viette vauvat aina anopeille ja jälkeenpäin itku päällä kun anoppi hölmöillyt. Viekää suoraan äideillenne tai jos mahdotonta niin palkatkaa kunnollinen hoitaja.

Vierailija
16/22 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut täysimetyksellä kuusi kuukautta ja tasan tarkkaan ei kukaan olisi heille mennyt tuossa vaiheessa tarjoomaan mitään mehua ilman seuraamuksia.

Vierailija
17/22 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysää pipoa, oikeesti!

Vierailija
18/22 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin voi haukkua pystyyn

kun moisen meni tekemään. Ei tiedä lapsista mitään ja varmaankin tappanut kaikki omat lapsensa. Hullu akka johon kannattaa välit katkaista välittömästi. Jatkossa vain omalle äidillesi hoitoon.

No tuskin ainakaan ihan kaikkia lapsiaan tappanut, muuten hänellä ei varmaan olis lapsenlasta!!!

Vierailija
19/22 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin isovanhemmilla on omituinen hinku antaa lapsille kaikkea "hyvaa". Omalla pojallani oli ihottumaa joka tuli ja meni mutta ei parantunut kokonaan. Epailin ruoka-aineherkkydeksi. Laitoimme pojan eliminointiruokavaliolle. Ensin piostimme lisa-aineet. Poika parjasi ruokavalionsa kanssa hyvin mutta anoppi ei. Oli pakko syottaa pojalle karkkeja. (Lisa-aineita.) "Mina vaan ihan vahan." "Mina vaan kahta sorttia." Ja sita rataa. Yritin siina sitten selittaa etta parin viikon salapoliisintyo oli mennyt hukkaan kiitos hanen karkkejensa.

Eipa sitten kayty anoppilassa ennen kun ihottuma-asia hoidettu.

Miksi se rakkaus pitaa nayttaa silla karkki-pulla limpsa-herkku-tuputuksella?

Vierailija
20/22 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysää pipoa, oikeesti!

Siis tietää ne tänne päivän ohjeet. Eikös nykyään ole ohjeena täysimettää puoli vuotiaaksi ja alle vuoden ikäisen kohdalla muutenkin tehdään niin kuin vanhemmat sanoo. Anopeilla ei ole lupa syöttää mitään "herkkuja" omin luvin.

Mun anoppi aikoinaan kehotti antamaan vauvalle mehua maidon sijasta; maito nääs lihottaa. Hohoijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän