Kokemuksia MyTrendyPhone -firmasta?
Kommentit (310)
Laaja valikoima tuotteita, ystävällinen asiakaspalvelu. Toimitus oli hieman myöhässä, mutta tuotteen laatu on minulle tärkeämpää.
Mikä naurettava firman trolli täällä yrittää puolustaa tätä kusetussontalafkaa.
Täyttä kusetusta koko "firma"
Onneksi en menettänyt kuin 20 e tonne.
Älkää erehtykö tilaamaan tuolta mitään.
Sanoisin, että heidän kokemuksensa vaikutti heidän sivustonsa näyttämiseen niin käytännölliseltä ja yksinkertaiselta. He voittivat minut ensimmäiseltä ostolta lähtien.
Heillä on laaja valikoima puhelinkuoria jokaiseen makuun. Suunnittelin helposti oman kuoren.
Tuntuu täysin huijaukselta.
Tilasin tuotteen odotin kuukauden ja otin yhteyttä asiakaspalveluun, joka vastasi nopeasta että voivat perua kaupan tai lähetää tuotteen uudelleen. Ehtona kuitenkin oli, että täytän jonkun kaavakkeen siitä, että posti ei ole toimittanut lähetystä ja skannaan sen heille takaisin.
Skannasin kaavakkaan heille ja pyysin edelleen toimittamaan tuotteen. Kului taas kuukausi eikä toimitusta tullut. Tiedustelin asiakaspalvelusta kaunko tuotteen toimitus kestää. Vastausta en siihen saanut vaan täsmälleen samanlaisen viestin täyttää sama lomake ja lähettää se heille.
Mitäköhän kyseisellä lomakkeella tekevät. Nostavat rahaa vakuutuslaitokselta.
Tällä kertaa peruin kaupan. Saa nähdä saanko rahojani takaisin.
Oon muutamat puhelimen kuoret tilannut ja on ainakin silloin toiminut hyvin.
Tilasin kauniin kotelon iPhone 13:lle. Se on samanlainen kuin kuvassa ja kuvauksessa. Olen tyytyväinen ostokseen :)
OLEN TILANNUT, ON LUOTETTAVA. KEIS KLOUSD.
Vierailija kirjoitti:
ensin lueskelin näitä "kauhu"tarinoita kyseisestä firmasta, mutta uskaltauduin tilaamaan. Tilasin 5v vanhaan kännykkään kuulokkeet, arvo toitituskuluineen 13e. Näin se sitten meni...
Luvattua spostia jolla seurata toimitusta ei koskaan tullut. En kuitenkaan huolestunut, koska toimitus kuitenkin tilausvahvistuksen mukaan piti olla perillä seuraavana päivänä - no ei ollut. Eikä ollut seuraavanakaan. Otin jo asiakaspalveluun yhteyttä...tai siis yritin mutta ei sieltä kukaan vastannut.
Sitten kolmantena päivänä luukusta kolahti kuori, jossa, yllätys yllätys, oli oikea ja toimiva tuote.
En ole tyytyväinen toimintaan, mutta tyttö on tyytyväinen kun sai puhelimeensa kuulokkeet - joten hyvinhän tässä kävi.
Tossa sun tapauksessa veikkaan, että syyllinen löytyy ihan suomalaisesta valtiojohtoisesta yhtiöstä eikä tuosta verkkokaupasta.
Parasta aikaa odotan tilaamaani puhelinkuorta. Nyt on mennyt 9 vrk 🙄. Tuo on vielä toimitusajan puitteissa, joka on 10 arkipäivää, eli 2 viikkoa. Jos kuori ei ole tullut ensi keskiviikkoon mennessä, niin sitten täytyy aloittaa valitus.
Eniten tässä huolestuttaa se, että uusi puhelin on minulla ilman kuorta käytössä ja pelkään sen tippuvan.
Tuntuu täysin huijaukselta.
Tilasin tuotteen odotin kuukauden ja otin yhteyttä asiakaspalveluun, joka vastasi nopeasta että voivat perua kaupan tai lähetää tuotteen uudelleen. Ehtona kuitenkin oli, että täytän jonkun kaavakkeen siitä, että posti ei ole toimittanut lähetystä ja skannaan sen heille takaisin.
Skannasin kaavakkaan heille ja pyysin edelleen toimittamaan tuotteen. Kului taas kuukausi eikä toimitusta tullut. Tiedustelin asiakaspalvelusta kaunko tuotteen toimitus kestää. Vastausta en siihen saanut vaan täsmälleen samanlaisen viestin täyttää sama lomake ja lähettää se heille.
Mitäköhän kyseisellä lomakkeella tekevät. Nostavat rahaa vakuutuslaitokselta.
Tällä kertaa peruin kaupan. Saa nähdä saanko rahojani takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Parasta aikaa odotan tilaamaani puhelinkuorta. Nyt on mennyt 9 vrk 🙄. Tuo on vielä toimitusajan puitteissa, joka on 10 arkipäivää, eli 2 viikkoa. Jos kuori ei ole tullut ensi keskiviikkoon mennessä, niin sitten täytyy aloittaa valitus.
Eniten tässä huolestuttaa se, että uusi puhelin on minulla ilman kuorta käytössä ja pelkään sen tippuvan.
Toimitusaika on eri kuin kotiintulo aika, toimitusaika on se kun tuote lähtee firmasta postiin. Sitten se on Herran haltuun tuleeko koskaan jos sen todellakin postin pitäisi tuoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimitusaika on eri kuin kotiintulo aika, toimitusaika on se kun tuote lähtee firmasta postiin. Sitten se on Herran haltuun tuleeko koskaan jos sen todellakin postin pitäisi tuoda.
Voi rähmä. Voiko postissa kestää 9 vrk tulla perille?
Pari kertaa tilannut, toimii ihan OK.
Tämä on toinen kerta, kun tilaan kotelon puhelimeeni Mytrendyphonesta. Molemmilla kerroilla kotelot sopivat täydellisesti ja valikoima on suuri.
Tilasin samsung tab 4 akun, jonka jouduin palauttamaan ja tilasin toisen. Kaiken tein saamieni ohjeiden mukaan ja maksoin luottokortilla molemmat. Nyt minulta vaaditaan lisämaksua toisesta tilauksesta perusteena sen olevan kalliimpi kuin ensimmäisen, molemmathan olen maksanut. Ensimmäisestä en ole saanut raoja takaisin ja jatkuvasti pyydetään lisänaksua. Suomen asiakaspalvelu kääntää viestit tanskaan eikä vastaa suomeksi. Taisi tulla maksettua kaksi + lisämaksu ja sain yhden.
Tilasin selfiekepin ja kuoret. Selfiekeppi saapui vaurioituneena, mutta asiakaspalvelu ratkaisi ongelman erittäin nopeasti.
Tilasin tältä sivustolta ensimmäistä kertaa. Hinnat ovat hyvät ja toivottavasti myös laatu. Minun valintani on JBL kuulokkeet.
Toimitus ajallaan, positiivinen kokemus. Hyvä laatuinen tuote.