Kokemuksia MyTrendyPhone -firmasta?
Kommentit (310)
Ajattelin tilata kuulokkeet mutta onko worth it?
En suosittele tilaamaan mitään.
Tilasin 2 pkt Jotka luvattiin jouluksi mutta vieläkään 18.1. Ei niitä ole kuulunut.
Rahoja en one saanut takaisin. Pelkkiä lupauksia vaan.
Varokaa tätä kauppaa.
Tilasin kahdet suojakuoret. Tuli parissa viikossa vaikka toimitus luki nopeammin. Luulen että kyse oli postin hitaudesta kuitenkin.
Oon tilannu pari kertaa. Molemmilla kerroilla tuotteet tulleet nopeasti perille ja olleet sitä mitä pitikin.
Muutaman kerran olen tilannut puhelimen suojakuoria ja panssarilaseja, ovat tulleet suht. nopeasti ja kaikki on mennyt hyvin. Jossain tilauksessa joku tuote ilmoitettiin tulevan jälkitoimituksessa, eikä siinäkään kyllä mennyt kauaa.
Tilasin bluetooth- kuulokkeet joulukuun alkupuolella
ja maksoin samalla. Tuotetta ei ole toimitettu vieläkään nyt tammikuun loppupuolella eikä ole hyvitetty reklamaatiosta huolimatta. Huijarifirma, älkää tilatko mitään!!!
Kaikki ok, ostan heiltä näytönsuojat kolmannen kerran ja ne sopivat aina täydellisesti ja ovat erittäin kestäviä! Ohjeet on helppo ymmärtää, joten asentaminen on todella helppoa. suosittelen
Ostin tuotteen minkä päätin palauttaa. En edes avannut pakettia vaan käytin 14vrk palautusoikeutta. Kaksi viikkoa mennyt palautuksesta, eikä rahoja ole tullut tilille. Yhteydenotton ei myöskään ole vastattu.
Dear seller, I bought a few products over the years from the mytrendyphone online store and everything was fine, the products were always as described. About twice the delivery was a bit late, but otherwise everything was perfect.
mytrendyphone on hieno! en tiedä muista kielteisistä kokemuksista, tilasin vain muutaman kerran, mutta kaikki on aina ollut moitteetonta. Suosittelen!
Minä tilasin puhelimen suojakuoret ja muuta tarviketta maaliskuun alussa. Viikon päästä soitin eka kerran ja virolaisittan puhuva nainen alkoi puhumaan hyvityksestä. Sanoin, että en mä mitään hyvitystä pyytänyt vaan ne tavarat. Käski soittaa viikon päästä uudestaan ja niin soitin. Silloin toinen nainen puhelimessa ja rupesi myös puhumaan hyvityksestä. Tuli tunne, että onko tuotteita olemassakaan. Olin äkäinen ja hän lähetti minulle jonkun lapun mikä pitäisi täyttää jos haluaa hyvityksen. Sanoin, että odotan vielä, kun sain sähköpostiin viestin että pakettini on saapunut paikalliselle jakelijalle (erikoista tässä firmassa sekin, että minkäänlaista paketin seurantakoodia ei ole). Pakettia ei tullut ja lähetin hyvitysanomuksen samaan sähköpostiin mistä se oli tullutkin. Kolmen päivän päästä tuli autovastaussanoma, että viesti ei ole mennyt perille. Soitin samantien ja kerroin heti että olen todella vihainen ja selitin asiani. Rahapalautus tuli kahden päivän päästä. Paketti ei koskaan. En suosittele.
Tänne kirjoittaa paljon ko. firman palkkaama lobbari.
Hyvä myyjä, tilaukseni lähetettiin nopeasti ja toimitettiin nopeasti. Suosittelen
Pidän siitä, erittäin helppo selata ja löytää etsimäsi.
Tilasin näytönsuojuksen, tuli rikkinäisenä, mutta he lähettivät pian uuden ja antoivat minulle alennuksen, hyvä myyjä.
Minulla oli hyvä kokemus, joten suosittelen sitä. Heillä on paljon mielenkiintoisia tuotteita ja voit myös suunnitella oman kotelon. Se on hieno lahja, sain yhden sisarelleni muutama kuukausi sitten.
Minulla oli hieno kokemus mtp:stä, tilasin muutaman kerran, ei ollut ongelmia paitsi yhden myöhäisen toimituksen kanssa, ei muuta.
Ostin tällaisen suojakotelon muutama vuosi sitten ja se toimi erittäin hyvin. Pudotin puhelimeni useita kertoja, mutta sille ei koskaan tapahtunut mitään. Päätin hankkia uuden mytrendyphonesta ja toistaiseksi se näyttää hyvältä: näemme sen jälkeen kun pudotan sen vahingossa muutaman kerran :)
Loistava myyjä! Olen erittäin onnellinen ostoksistani täällä, tuotteen laadusta ja verkkosivustosta, jota on helppo selata. Toimitus riittävän nopea, tilaan aivan varmasti uudestaan.
Älkää ikinä tilatko täältä mitään! asiakaspalvelu on ihan käsittämätöntä jaskaa jos tulee joku ristiriitatilanne.
Heiltä tilaamani panssarilasi aiheutti poiston yhteydessä vaurion puhelimeeni. Olin pyytänyt heiltä ohjetta poistoon ja toimin sen mukaan. Alkoivat venkoilla, ja viikkotolkulla lähettelin kuvia ja vaihdettiin viestejä. Lopulta otin yhteuttä kuluttajaneuvojaan, ja firma lupasikin maksaa huollon, kuitti vaan heille. Vein huoltoon, ja kävi ilmi että edessä on laitevaihto. Nyt he eivät suostu maksamaan, vaan vaativat mitä erilaisempia tositteita huollolta, että juuri heiltä ostettu panssarilasi on aiheuttanut vahingon. Puhelimessa ei ollut enää mitään panssarilasia kun sen huoltoon vein, koska olin sen heidän ohjeensa mukaan poistanut. Että nyppii!
Oletko mahdollisesti kyseisen firman edustaja, työntekijä?