Kokemuksia MyTrendyPhone -firmasta?
Kommentit (310)
Rakastuin autotelineeseen! Se on käytännöllinen ja sitä oli todella helppo tilata!
Koskaan ei ollut ongelmia, ja tilaan Mytrendyphonelta melko usein. Toisinaan toimitus ei ole nopein, mutta yleensä kaikki ok, minulla ei todellakaan ole mitään valituksia.
Erittäin hyvä kokemus: hyvä hinnat, helppo selata verkkosivustoa ja heillä on paljon tuotteita. Toimitus oli myös ok.
JOKAISEN TILAUKSEN PERÄÄN JOUTUU MEILAILEEN. EIVÄT VASTAA MITÄÄN.
Ensin tulee tilauksen jälkeen: lähetys toimitettu..........sen jälkeen hiljaisuus
Hyvä hankinta! Kaikki oli kunnossa, verkkosivusto on helppo käyttää, hinnat melko hyvät ja tarjolla on paljon erilaisia tuotteita.
Rakastan ehdottomasti mytrendyphone-kauppa. Heidän valikoimansa, hinnat ja palautukset ovat niin helppoja ja asiakasystävällisiä. Olen tehnyt ostoksia täällä vuosia ja heidän kanssa on aina iloa tehdä kauppaa.
Itse tilasin mytrendphone sta puhelimeen kuoret tuli väärät, n 3 viikkoa tilauksesta. Vaikka piti kestää 1-3 päivää toimitus. Tein reklamaation sen jälkeen kestänyt jo kuukauden ei suostu palauttamaan rahoja. Kannattaa tehdä firmasta rikosilmoitus sanoo kuluttajasuoja taho. Rahat saa kyllä jos maksanut visalla,
Tilaukseni saapui todella nopeasti ja se oli pakattu hyvin.
Minulla oli erittäin positiivinen kokemus, vaikka toimitus oli myöhässä, tuotteet olivat odottamisen arvoisia.
Erittäin hyvä, suosittelen palvelua muille
Tänne kommentoi selvästi joku MyTrendyPhonen edustaja, koska jokainen kehukommentti on tullut noin viikon välein.
Oletan, että firman edustajalla on kalenterissa muistutus, että muistaa laittaa tänne mainoksen.
Vai mitäpä MyTrendyPhonen edustaja olet mieltä?
Minulla on tältä kesältä huonoja kokemuksia. Kaksi kertaa lähetetty väärät kännykän kuoret, ja palautusrahoja ei kuulu, vaikka kuoret on lähetetty ajat sitten takaisin.
Kyseisestä firmasta täytyy tehdä rikosilmoitus. Toiminta on huijausta ja perustuu siihen, että henkilölle lähetetään väärät tuotteet ja rahoja ei palauteta. Suomen markkinoilla näin ei toimita.
On rikollista myydä tavaraa jota ei ole. luulisi että verkkokaupassa on maininta jos tavaraa ei ole
varastossa. toista kertaa ei tästä pajasta kannata tilata,täyttä kusetusta koko touhu. aikataulut eivät pidä paikkaansa,osaa tavaroista ei ole.mistä lie indokiinasta postittavat rojunsa,nyt on viikon verran ollut seurannassa tieto,lähetystunnus on luotu mutta muuta ei ole tapahtunut.
Rahojani ei ole palautettu. Palautin mytrendyphonelle puhelinkuoret, jotka postin mukaan saapuivat vastaanottajalle 24.8.20. Nyt kolme viikkoa myöhemmin eli 15.9.20 ei ole vielä tullut rahoja tililleni. Tein tuotepalautuksen tarkasti firman ohjeiden mukaan. Kahdesti olen jo kysynyt s- postilla rahoistani asiakastuesta. En ole saanut mitään kunnon vastausta. MyTrendyPhonen tuotteiden palautus on tehty erittäin monimutkaiseksi.
Olen tilannut vuosia Mytrendyphone-verkkokaupasta, eikä minulla ole koskaan ollut mitään ongelmia ... joten en ole samaa mieltä joidenkin kommenttien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut vuosia Mytrendyphone-verkkokaupasta, eikä minulla ole koskaan ollut mitään ongelmia ... joten en ole samaa mieltä joidenkin kommenttien kanssa.
Oletko omistaja vai miksi piti yhtäkkiä kaivaa ketju taas ylös?
On luotettava, olen tilannut ja miksi v..ssa tämä piti nostaa vuosien takaa?
Meinasin mennä jo tilaamaan mutta onneksi luin tämän ketjun läpitte..
Nyt valoja päälle muillekkin jotka arpoo tilaamisen kanssa, koska suurimmalla osalla ollut jotain ongelmia tämän puljun kanssa ja AIVAN SELVÄSTI joku liikkeen edustaja käy täällä kirjoittamassa jotain "positiivista" negatiivisen viestin jälkeen. Ei hyvä
En suosittele. Tuli tilauksen kanssa ongelmia, asiakaspalvelu oli mielestäni epäasiallista. Jatkossa tilaan muilta firmoilta.
Tilasin MyTrendyPhonelta puhelimeeni näytönsuojan, jonka tuotekuvauksessa luvattiin, että se peittää koko näytön. Näytönsuoja oli myös heidän valikoimiensa kallein vaihtoehto, joten ajattelin, että tässä kohtaa voin luottaa, että saan oikeasti laadukkaan ja kuvausta vastaavan tuotteen. Pettymys oli kova, kun suoja ei yltänyt lähellekään näytön reunoihin asti. Tällöin erityisesti iskuille ja naarmuille arat näytön reunakohdat jäivät suojaamatta. Otin yhteyttä asiakaspalveluun, josta sain vain englanniksi palvelua. Palvelu oli kovin ystävällistä ja ymmärtäväistä ja sanoivat, että voin tottakai palauttaa tuotteen ja saan rahani takaisin. Kun he vastaanottivat palautukseni, sain sähköpostia, jossa kuitenkin väittivät tuotteen toimivan, eivätkä siksi tule palauttamaan rahojani. Luottamus meni, joten en enää aio tilata kyseisestä paikasta mitään. Enkä siksi voi myöskään suositella yritystä kenellekään muullekaan.
Tilasin useita kertoja ja koskaan ei ole ollut ongelmia, turvallinen paikka.