Mies tutkii säännöllisesti kännykkäni (tekstarit) sähköpostit
Kommentit (25)
Ei mulla ole mitään mikä ei päivänvaloa kestä. Olen kai sitten tylsä tyyppi ;)
Kyse ei ole siitä onko sinulla salaisuuksia vai ei, vaan siitä, että onko toisella oikeus päästä sähköpostiisi tai kännykkääsi. Normaalit rajat omaavalla ihmisellä vaan nousee heti varoitusvalot mieleen jos puoliso haluaa päästä kontrolloimaan ihan kaikkea viestintääsi.
Eli kyllä mun tiliotteet on ihan vapaasti puolisoni luettavissa, kännykkäkin on käytettävissä. No sähköpostini on kyllä salasanan takana. Mutta lähinnä vaan tarkoitin että miksi joku vetää pulttia siitä jos puoliso haluaa katsoa nämä? Toki jos puolisoni kysyisi pääsyä sähköpostiini kysäisisin mitä hän sieltä hakee ...
Ei mulla ole mitään mikä ei päivänvaloa kestä. Olen kai sitten tylsä tyyppi ;)
Kyse ei ole siitä onko sinulla salaisuuksia vai ei, vaan siitä, että onko toisella oikeus päästä sähköpostiisi tai kännykkääsi. Normaalit rajat omaavalla ihmisellä vaan nousee heti varoitusvalot mieleen jos puoliso haluaa päästä kontrolloimaan ihan kaikkea viestintääsi.
Eli kyllä mun tiliotteet on ihan vapaasti puolisoni luettavissa, kännykkäkin on käytettävissä. No sähköpostini on kyllä salasanan takana. Mutta lähinnä vaan tarkoitin että miksi joku vetää pulttia siitä jos puoliso haluaa katsoa nämä? Toki jos puolisoni kysyisi pääsyä sähköpostiini kysäisisin mitä hän sieltä hakee ...
...jos tuo sinulle sopii. Kenenkään ei kuitenkaan tarvitse tuohon suostua jos ei halua - oli niitä salaisuuksia tai ei. Mikähän tuossa niin vaikea on ymmärtää?
en tuollaista kyttäämistä hyväksyisi. Saisi jäädä koko vainoharhainen ukko jos ei varoituksesta tajuaisi että minua ei omassa kodissani vakoilla.
Ei sähköpostiin todellakaan ole aina salasanaa!
Mitäs siellä höpötät?!!
Siis jos luet esim. outlookilla sähköpostit, niin silloinhan sen näkee helposti jos jätät koneen auki omalta käyttäjätililtäsi.
Mutta itse sähköpostissa on AINA salasana, se vain saattaa olla koneessa muistissa.
No tosiaan koneeseen voi tehdä oman käyttäjän salasanan taakse ja kryptata tiedostot. Lisäksi kännykkään saa suojakoodeja.
Tuo toisen sähköpostien lukeminen on sitäpaitsi laitonta.
ootko ap vähä tyhmä?
miksi se miehesi tekee tuollaista? kai siihenki on joku syy? ja toisekseen ootko oikeesti nii idiootti että annat jonku tehdä noin? sitte kitiset täällä asiasta?! AHAHHAahhahahahhahahhahahaaaaaa NOLO!