Jos teidän perhe osallistuisi Vaimot vaihtoon ohjelmaan, niin
mistä me täällä kirjoitettaisiin teidän perheen kohdalla?
Kommentit (25)
Meillä ei pysy vaatteet kaapissa eikä lehdet pinoissa, vaatteita en ole silittänyt koskaan, ja siivotaan vasta kun alkaa kunnolla ärsyttää. Asunto on älyttömän pieni, ja täynnä tavaraa.
Lisäksi, meillä on sen yhden vaimon 38 papukaijaan verrattava määrä eläimiä, mutta käärmeitä. Perhe on monta kertaa ehdottanut, että meidän pitäisi ilmoittautua ohjelmaan, siitä tulisi KIVAA sille vaihtovaimolle, mielellään siivousneurootikolle tiukkapipolle eläintenvihaajalle:) Ja joo, syödään myös valmisruokia, ja ruoka on pöydässä sitten kun sen jaksaa joku laittaa. Tai työntää mikroon.
Stressaantuneen mieheni temperamenttiakin varmasti arvostelisitte. Minusta tietenkin pitäisitte :).
meidän kodin sisutuksen, lasten ja aikuisten vaatetuksen (erityisesti mun miehen repaleiset verkkarit, joita käyttää aina kotona) sekä sen, että asumme kerrostalo kolmiossa :-)
Sen mies joutuu tekemään aina ruoat.
Miksi tuo nainen ei aja autoa tai käy ruokakaupoissa?
Mies tekee senkin.
Näin ruodittaisiin meidän perhettä.
Päivittelisitte varmaan sitä, miten äiti ravaa melkein joka päivä kuntosalilla, miten paljon mies hoitaa lasta ja kotia vaikka on ensinäkemältä karu äijäköriläs. Kodista tuskin löytyisi mitään ihmeellistä sanottavaa, ihan tavallinen ja perussiisti kolmio.
Ellei sitten siitä, että olemme niin keskinkertaisia ihan kaikessa. Meillä on puhdasta, muttei aina siistiä. Meillä syödään terveellisesti, mutta salaatin seurana voi joskus olla vaikka puolivalmisteita. Lapset ovat täysin tavallisia, suurimman osan ajasta leikkivät keskenään, mutta ehkä kerran viikossa tappelevat tosissaan. Me emme ole köyhiä, emmekä rikkaita.
Meissä ei ole mitään mieleenpainuvaa.
sitä kuinka mies on koko ajan töissä ja vaimo (minä) tekee KAIKKI kotityöt.
Ihme ekoilua muka - luomuruokaa ostetaan, mutta sitten ei välitetä vaikka syödään karkkia ja vanukkaita ym. Muutenkin syövät liikaa makeisia.
Aina sekaista - miten joku voi asua NOIN.
Koskaan ei ole kotona ja vanhemmista äiti vielä vähemmän kuin isä.
On se isä kuitenkin tosi hyvä kun tekee ruoat ja kaikki. Äiti vaan käy koulua ja iltaisin töissä.
Tiskit tiskataan käsin vaikka olis toimiva konekin.
Pyykkejä kuivataan olohuoneessa.
Voi hyvänen aika, kyllä tätä tavaraa riitäis...
Esimerkiksi tänään lähdemme kymmeneksi pienten kanssa harrastamaan, tulemme välillä nukkumaan ja sitten viemme kymmenvuotiaan jumpalle parinkymmenen kilometrin päähän ja kun sieltä olemme selvinneet viemme esikoisen toiseen suuntaan parinkymmenen kilometrin päähän showtanssiin. Illalla kotiin palattuamme, jää mies lasten kanssa ja minä lähden lenkille.
Huomenna on harrastuksia, torstaina samoin ja perjantaina on yhden lapsen terapioita. Viikonloppuisin suurkulutamme lähiseudun kulttuuritapahtumia joko koko perheen voimin tai sitten kaksin jonkun perheenjäsenen kanssa.
millainen olisi se normu perhe josta ei puhuta tai arvostella mitään? Ja miksi sitä haluaisi katsoa televisiosta :D
Meitä varmaan ällisteltäisiin, iso uusi talo ja karmea sotku, kissankarvoja ja hiekkaa, pyykit kuivumassa montakin päivää putkeen (ovat taatusti kuivia) ja leluja joka paikassa, askarteluroskaa ja sahanpuruja viimesilauslistoituksista.
epäterveellinen muka kasvispohjainen ruokavalio. lapset syö karkkia joka päivä. valmisruoka on in. ei harrasteta paljon mitään ja silti on koko ajan kiire ettei ehdi ruokaa laittaa?? kaapit on sekaisin ja peileissä sormenjälkiä. ainoa mikä on järjestyksessä niin digiboksin telkkarikanavat. muija jyrää muitten mielipiteet ja äijä pakenee autotalliin kaljakorin kanssa. kolmevuotias meikkaa kun äitin meikit on pitkin vessan pöytää. kissat hyppii pöydillä ja nukkuu sohvalla. kuukautissiteet lojuu vessanroskiksessa vaikka kuukauden.
juu. en todellakaan aio ilmottautua vaimonvaihtoon :DD
Miesparka joutuu tekemään kaikki ruoat!
Ja vauva-rassukka saa korviketta ja purkkiruokaa, voi jestas!
Ja tuo mies on liian hyvännäköinen tuolle läskille akalle!
Miten niillä voi olla oma kämppä, noin suuri ja siisti vaikka tuo akka siivoaa vaan 10 min. päivässä?
Miten tuo nainen voi olla 20-vuotias, näyttää 35-vuotiaalle ja on muutenkin sen näköinen ja pukeutuu niin!
Ja kauheeta, toinen lapsi tulossa alle vuoden ikäerolle, IIIIK!
Kuinka tuo mies on noin ihana, hoitaa lasta yhtä paljon kuin tuo akkansa ja on niiiiin ihana muutenkin, täydellinen mies ;D
lelut siivotaan kun muistetaan ja joskus syödään valmisruokaa.. =)
Mun mielestä kun meillä ei ole mitään kummallista.. ;) Ei siis mitään outoja tapoja tms. Ehkä oltais sitten se TYLSÄ perhe, jossa ei mitään tapahdu.. ;P
Vierailija:
miten noin järkyllä akalla on niin ihana mies
" TÄH, oliks siinä joku toinenki perhe?" .
Vierailija:
Meissä ei ole mitään mieleenpainuvaa.
AV:lla kritisoitaisiin sitä miksi olen imettänyt 1v8kk. Lisäksi olen mielialasiivooja, joten välillä tämä asunto on kuin läävä. Miehen ainaista tietokoneen pelaamista kritisoitaisiin varmasti ja meidän kesken jäänyttä sisustusta.
Mitenhän niissä vaihtoperheissä on nukkumisjärjestelyt on hoidettu? vaihtovaimoa on yleensä kuvattu jossain makuuhuoneessa, missähän perheen isä nukkuu?
siitä että ei siivota tarpeeksi ja ruokia ei valmisteta alusta asti itse, joskus jopa tilataan pitsaa tai päätetäänkin syödä ulkona kun viitsi/jaksa laittaa ruokaa (hui!), ei ulkoilla joka päivä, tuhlataan rahaa, tehdään kalliitakin ostoksia hetken mielijohteesta (on tosin varakin tuhlata), varotaan tarttuvia tauteja (minun sairauteni takia - kuumetaudit vie aina sairaalahoitoon)
meillä käy siivooja vaikka olen kotiäiti (em. sairaus on kyllä tähän ja muuhunkin laiskuuteen syynä mutta eihän se telkkarista näkyisi).
leluja ei siivota joka päivä pois lattioilta ja muutenkin lapset saa levitellä lelujansa ympäri asuntoa - minusta on kiva että lapset viihtyy siellä missä aikuisetkin on.
Ja joskus lämpimän iltapäivä ruuan ajaa vaikka makkaran grillaus takassa, lämpimät voileivät tms.