Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on ostaa lapselle uusia vaatteita?

Vierailija
06.02.2012 |

Kun käytettyinä saa tosi hyviä ja lähes uuden veroisia. Sama pätee pinnasänkyihin, rattaisiin, sittereihin, hoitopöytiin yms. Oppikaa ihmiset käyttämään kierrätyskeskusta! Täyttä idiotismia tuhlata uusiin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksi elämä ja sen verran itsekäs olen, että haluan lapselleni kauneinta ja parasta vaatteissa. Näillä eväillä on menty 14 vuotta. Eikä kaikki ole edes ollut kovin kallista.

Vierailija
22/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilöydöt tänään:

Adidaksen uudenveroinen 116 cm tuulitakki 1,75 e, Adidaksen uudenveroinen verkka-asu 116 cm 4 e. Ticket to Heaven siisti tyttöjen vk-takki 1,75 e, Raiskin uudenveroinen vk-takki 120 cm 1 e, Niken uudenveroinen tekninen t-paita 0,5 e. Itselleni Hollisterin huppari 1,5 e, pojalle vielä löytyi uudenveroiset Niken 36 kokoiset juoksukengät 2 e!!!

Kirpparit ON!! <3

Olen jo useamman vuoden ostanut omat vaatteeni ja lasten vaatteet pelkästään kirpputorilta. Ollaan säästetty 5 vuoden aikana varmaan tuhansia euroja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja muutama päivä sitten löysin Tommy Hilfigerin uudenveroisen paidan 134 cm 2 e, Guess:n 134 cm paidan 1 e, tyttöjen Ralph Laurenin mekon 128 cm 1 e :D Ja kaikki menisivät lähes uudesta ;)

Olen myös löytänyt kirpputorilta aidon, hyväkuntoisen Diorin vintagelaukun 0,50 eurolla. Kai se on tuurista kiinni ja halusta etsiä.

Vierailija
24/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin mielelläni kirpparilta, mutta täällä siellä on pääsääntöisesti niin huonolaatuista tavaraa, että on ajan hukkaa käydä jatkuvasti katselemassa pöydät läpi. Joskus sentään löytyy jotain. Ostan myös torista, mutta postikulujen takia ei ole kannattavaa.

Vierailija
25/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin paljonkin kirpparilta kun lapset oli pieniä ja olin itse kotiäitinä. Nyt kun lapset on isompia, niitä kirppisvaatteita löytyy paljon huonommin ja mulla on paljon vähemmän aikaa metsästää niitä. Joskus poikkean Kontissa kun siellä on lastenvaatteet keskitetty, mutta sellaisilla kirppiksillä missä tavara on lajiteltu myyjän mukaan niin se löydettyjen vaatteiden ja etsimistyön suhde on surkea. Epäekologista, mutta kun napsauttaa jostain monipuolisesta lastenvaateliikkeestä netistä kerralla seuraavan puolen vuoden vaatteet lapsille niin aikaa jää enemmän muuhun. Ja kuitenkin saa niitä suksia, juhlakenkiä ja ratsastuskypärää edelleen tonkia nettikirppareilta.

Vierailija
26/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun käytettyinä saa tosi hyviä ja lähes uuden veroisia. Sama pätee pinnasänkyihin, rattaisiin, sittereihin, hoitopöytiin yms. Oppikaa ihmiset käyttämään kierrätyskeskusta! Täyttä idiotismia tuhlata uusiin.

Mä en huoli keneltäkään mitään käytettyä. En halua luteita, turkiskuoriaisia ym. Kierrätyskeskus on muutenkin perseestä, orjatyöpaikka!

Vierailija
27/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on päivätyö ja kolme lasta, joista kaksi murroiässä. Ihan ei ole tuntikausia aikaa juosta kirppareilla katsomassa josko löytyisi sopivia vaatteita. Tosin meillä kierrätys toimii perheen sisällä.

Vierailija
28/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten muuten köyhät saisi käytettyjä ?

Vierailija
29/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan uutena kaiken, mutta lähinnä Euroopassa tehtyä ja kunnon laatua. Sellaista vaatetta että kiertää hyvänä monen lapsen läpi. Laitan vaatteet kiertoon. Se on ekologista, kun laadukas vaate voi olla neljänkin lapsen ja kymmenien pesujen jälkeen kuin uusi. En voi ostaa kirpputoreilta vaatteita, saan hajuista migreenin ( aika moni pesee hajustetulla pesuaineella, onneksi huuhteluaineita ei kovin moni enää käytä).

Vierailija
30/30 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko on ostaa myös uusia, kaikkea tarvittavaa ei vaan löydy hyväkuntoisena käytettynä... Kirppareilla käyn paljon. Joskus myös on kiva antaa sille lapselle jotain uutta mitä hän on toivonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä