Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YH ja YH mun pää räjähtää kohta

Vierailija
06.02.2012 |

töissä palo päreet tänään lopullisesti kun joku

YH valitti että asumistuen tarkastuksen jälkeen

asumistuki nousi VAIN 30 euroo kuussa.

Ei helvetti onko YH joku saatanan itseisarvo että

kaikki pitää saada kupattua yhteiskunnalta.

YH on ITSE itsensä YH:ksi hommannut ja on täysin oma

moka, kattoisvat peiliin ja häpeäisvät jos edes sen osaavat.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrää että miks yhteiskunnan pitäs tukee ihmisiä jotka tyhmyyttään sössii elämänsä...? voi olla joku yh joka on syytömänä joutunut tilanteeseen mutta ainakin lähipiirissä on akka joka on tehnyt 4 lasta 4:lle eri miehelle ja lentäny jokaisen luota siksi että pettänyt aina jonku uuden hoidon kanssa.. miksi yhteiskunnan pitää nyt hänelle maksaa helvestisti elareita ja YH -lisiä ja asumistukia? Saunan taakse tollaset.

töissä palo päreet tänään lopullisesti kun joku YH valitti että asumistuen tarkastuksen jälkeen asumistuki nousi VAIN 30 euroo kuussa. Ei helvetti onko YH joku saatanan itseisarvo että kaikki pitää saada kupattua yhteiskunnalta. YH on ITSE itsensä YH:ksi hommannut ja on täysin oma moka, kattoisvat peiliin ja häpeäisvät jos edes sen osaavat.

Olet kyllä todella pienituloinen jos sun mielestä 47e:n yh-kototus ja alle 150e:n elarit on helvetisti rahaa...

Vierailija
42/43 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin sinun on tässä maassa pärjättävä.

En ymmärrää että miks yhteiskunnan pitäs tukee ihmisiä jotka tyhmyyttään sössii elämänsä...? voi olla joku yh joka on syytömänä joutunut tilanteeseen mutta ainakin lähipiirissä on akka joka on tehnyt 4 lasta 4:lle eri miehelle ja lentäny jokaisen luota siksi että pettänyt aina jonku uuden hoidon kanssa.. miksi yhteiskunnan pitää nyt hänelle maksaa helvestisti elareita ja YH -lisiä ja asumistukia? Saunan taakse tollaset.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kiitos ihan hyvä itsetunto, en koe tarvetta edes yrittää päteä yhtään millään.

Otin kantaa iänikuiseen jankutukseen siitä, että yh voi olla myös puolisonsa menettänyt. Ihan on fakta että tämä on hyvin harvinaista. Sitten joku kilahti ja alkoi mulle rääkyä että en ole normaali jos mun maailmassa on ok erota ja ystäväni näin tekevät. Näin kaukaa haettua teoriaa yritin sitten kumota sillä, että en tunne yksinhuoltajia kuten kirjoittaja väitti eikä mulla ole siitä myöskään omaa kokemusta.

Se nyt vaan on ihan tosiasia, että suurin osa yksinhuoltajista on ihan eron takia yh, ei minkään leskeyden! Missään vaiheessa ainakaan mä en väittänyt, että yksinhuoltajuus ois yh:n syytä, itse aloitteen eroon tehneet on tietysti sitten sen osansa valinneet mutta minkäs helvetin sille teet jos ukko kyllästyy ja jonain päivänä ei palaakaan tupakanhakureissultaan.

Ja käsittääkseni ketjun aloittajaa ei häirinnyt kenenkään yksinhuoltajuus sinänsä vaan lähinnä se, että siitä sitten muut maksaa tukina.

mutta mitä nämä "itse on osansa valinnut" -jaaritukset oikein ovat? Ihan kuin olisi jotenkin erityisen paha asia olla yh. Tottakai ihminen saa erota jos haluaa. Ei toisen ihmisen kanssa ole kai tarkoitus olla rahan takia, eikä toisaalta se parisuhde takaa mitään taloudellista turvaa (kuten ei toki yksinhuoltajuuskaan tarkoita automaattisesti köyhyyttä).

Jotkut kirjoittajat vaikuttavat kyllä aika vanhakantaisilta.

Ei yksinhuoltajuus ole mikään "oma moka". Se on ihan normaali ja neutraali "elämänvalinta". Vaikka oikeastaan ei voi puhua valinnasta - elämä vaan joskus menee niin.

Miksi toisen ihmisen yksinhuoltajuus on teille joillekin joku ongelma? Onko itsetunto niin nollassa, että pitää yrittää päteä sillä että ei ainakaan ole itse eronnut?

t. eräs ei-yksinhuoltaja