Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YH ja YH mun pää räjähtää kohta

Vierailija
06.02.2012 |

töissä palo päreet tänään lopullisesti kun joku

YH valitti että asumistuen tarkastuksen jälkeen

asumistuki nousi VAIN 30 euroo kuussa.

Ei helvetti onko YH joku saatanan itseisarvo että

kaikki pitää saada kupattua yhteiskunnalta.

YH on ITSE itsensä YH:ksi hommannut ja on täysin oma

moka, kattoisvat peiliin ja häpeäisvät jos edes sen osaavat.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH ja YH mun pää räjähtää kohta

:D

Vierailija
22/43 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään kyllä laskelmoidaan että on parempi olla yh niin saa kaikki tukiaiset kun mahdollista .

tunnen erään naisen joka on juuri eroamassa ja jo puhuu et kuinka saa hyvät tuet . tässä esimerkki asunnon pinta-ala on laskettu ja ilmoitettu puoleen vuokra isäntä kirjoittanut .palkanmaksaja ilmoittanut hänen tulonsa vain puolella mitä tienaa.

ja sille kun sanoi että on ukko kuollu sehän on sitten leski eikä yh.

Täällä te vaan jatkuvasti huuutelette noista yh-tuista, mutta kukaan ei ole koskaan kertonut, että mitä ne on.

Olin 6 vuotta yh, joten väitän tietäväni asiasta jotakin.

Mäkin täällä odottelen koska nää vinkujat kertoo mistä niitä hulppeita tukia oikein saa hakea. Kela on ilkeä ja antaa mulle vain tulojen mukaan, missä ne massiiviset yyhoorahat oikein on...en oo kymmenessä vuodessa vielä niihin käsiksi päässyt. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet itse sossu ja katu pummi ja yh ja kelalta huijaaja joka paikan höylä hahaaa hahhaaa

vai mitä kansa on puhunut ja pulinat pois

ps, olen 72 vuotias ja landelta

Vierailija
24/43 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet itse sossu ja katu pummi ja yh ja kelalta huijaaja joka paikan höylä hahaaa hahhaaa

ottaa ne lääkkeet...

Vierailija
25/43 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n pää tussahtaa ihan itsekseen.

Vierailija
26/43 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/43 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin suomea sinä lylyllä lykit lumessa työpaikalle ja siellä päreen valossa askartelit?

Se on katsos yhdessä rakennettu tämä Suomen infrastruktuuri ja kun sinua ei asia miellytä, voit varsin hyvin sanoa itsesi irti ja heti huomenna lykkiä lylylläsi lähimpään vanhainkotiin ja alkaa hoitaa vanhuksia. Onnea valitsemallasi linjalla.

töissä palo päreet tänään lopullisesti kun joku

YH valitti että asumistuen tarkastuksen jälkeen

asumistuki nousi VAIN 30 euroo kuussa.

Ei helvetti onko YH joku saatanan itseisarvo että

kaikki pitää saada kupattua yhteiskunnalta.

YH on ITSE itsensä YH:ksi hommannut ja on täysin oma

moka, kattoisvat peiliin ja häpeäisvät jos edes sen osaavat.

Vierailija
28/43 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut kolme lasta eri naisen kanssa onko kiva olla YH lasten isä hähähä katso mihin siemenet laitat.minua ei huijata ,en tee työtä sossu pummeille!

Vierailija
29/43 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut kolme lasta eri naisen kanssa onko kiva olla YH lasten isä hähähä katso mihin siemenet laitat.minua ei huijata ,en tee työtä sossu pummeille!

Kerro lisää.

Vierailija
30/43 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse välttämättä tehdä itse yhtään mitään. Odottelee vain että ukkoparalle iskee kolmen-, neljän-, viidenkympin kriisi/villitys tai joku(mikä tahansa) yleinen ahdistustila. Perhe-elämä on siinä suurin syyllinen ja pitää lähteä etsimään itseään. Ja sitä seuraavaa (nuorempaa) vaimoa.

Vierailija
31/43 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa kovasti pahalta työuupumukselta:(

Haethan apua itsellesi.

Vierailija
32/43 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun sori, elatustukea saan Kelalta kun lasten isä ei sitä maksa.

Vierailija
33/43 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ketjun aloittaja ja älkää sekoittako toisiin kirjoittajiin .

Ja lääkkeet otetaan ajallaan ja vaipat sit kun on jo housuissa .

Niinistölle tsemppiä ja tuet pois ja syrjäytyneet töihin ,vaikka lunta luomaan .

Vierailija
34/43 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille kävi. Mies häipyi, kertoi tekstiviestillä että 10v suhde on nyt ohi.

Ei tarvitse välttämättä tehdä itse yhtään mitään. Odottelee vain että ukkoparalle iskee kolmen-, neljän-, viidenkympin kriisi/villitys tai joku(mikä tahansa) yleinen ahdistustila. Perhe-elämä on siinä suurin syyllinen ja pitää lähteä etsimään itseään. Ja sitä seuraavaa (nuorempaa) vaimoa.

Vierailija
35/43 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 6.2.2012 17:41 (30/35)

Janne vaimosi on horo jokaVierailija - 6.2.2012 17:41 (30/35)Vierailija - 6.2.2012 17:41 (30/35)

Janne vaimosi on horo joka

saanut kolme lasta eri naisen kanssa onko kiva olla YH lasten isä hähähä katso mihin siemenet laitat.minua ei huijata ,en tee työtä sossu pummeilleVierailija - 6.2.2012 17:41 (30/35)

Janne vaimosi on horo joka

saanut kolme lasta eri naisen kanssa onko kiva olla YH lasten isä hähähä katso mihin siemenet laitat.minua ei huijata ,en tee työtä sossu pummeille

Vierailija
36/43 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sille kun sanoi että on ukko kuollu sehän on sitten leski eikä yh.

Vierailija
37/43 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä nämä "itse on osansa valinnut" -jaaritukset oikein ovat? Ihan kuin olisi jotenkin erityisen paha asia olla yh. Tottakai ihminen saa erota jos haluaa. Ei toisen ihmisen kanssa ole kai tarkoitus olla rahan takia, eikä toisaalta se parisuhde takaa mitään taloudellista turvaa (kuten ei toki yksinhuoltajuuskaan tarkoita automaattisesti köyhyyttä).

Jotkut kirjoittajat vaikuttavat kyllä aika vanhakantaisilta.

Ei yksinhuoltajuus ole mikään "oma moka". Se on ihan normaali ja neutraali "elämänvalinta". Vaikka oikeastaan ei voi puhua valinnasta - elämä vaan joskus menee niin.

Miksi toisen ihmisen yksinhuoltajuus on teille joillekin joku ongelma? Onko itsetunto niin nollassa, että pitää yrittää päteä sillä että ei ainakaan ole itse eronnut?

t. eräs ei-yksinhuoltaja

Vierailija
38/43 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrää että miks yhteiskunnan pitäs tukee ihmisiä jotka tyhmyyttään sössii elämänsä...? voi olla joku yh joka on syytömänä joutunut tilanteeseen mutta ainakin lähipiirissä on akka joka on tehnyt 4 lasta 4:lle eri miehelle ja lentäny jokaisen luota siksi että pettänyt aina jonku uuden hoidon kanssa.. miksi yhteiskunnan pitää nyt hänelle maksaa helvestisti elareita ja YH -lisiä ja asumistukia? Saunan taakse tollaset.

töissä palo päreet tänään lopullisesti kun joku YH valitti että asumistuen tarkastuksen jälkeen asumistuki nousi VAIN 30 euroo kuussa. Ei helvetti onko YH joku saatanan itseisarvo että kaikki pitää saada kupattua yhteiskunnalta. YH on ITSE itsensä YH:ksi hommannut ja on täysin oma moka, kattoisvat peiliin ja häpeäisvät jos edes sen osaavat.

Vierailija
39/43 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrää että miks yhteiskunnan pitäs tukee ihmisiä jotka tyhmyyttään sössii elämänsä...? voi olla joku yh joka on syytömänä joutunut tilanteeseen mutta ainakin lähipiirissä on akka joka on tehnyt 4 lasta 4:lle eri miehelle ja lentäny jokaisen luota siksi että pettänyt aina jonku uuden hoidon kanssa.. miksi yhteiskunnan pitää nyt hänelle maksaa helvestisti elareita ja YH -lisiä ja asumistukia? Saunan taakse tollaset.

No tämä yhteiskunta perustuu silleKIN, että tuetaan niitä, jotka eivät muuten pärjää. Ihan sama onko yh vai ei, jos tulot eivät riitä elämiseen, yhteiskunta tukee.

Vierailija
40/43 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimeentulotuessa yh:n perusosa on vajaa 100e isompi kuin yksinasuvan aikuisen :) muuttui tämän vuoden alussa.

t. yh joka nostaa tt-tukea tuon korotuksen vuoksi 70e kuussa vielä 3 kuukauden ajan ;)