Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoatko mekkoja?

Vierailija
20.08.2012 |

Minä inhoan. Pidän aina pitkiksiä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa nähdä vaivaa inhotakseni, en vaan käytä, ei miellytä.

Vierailija
22/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iän myötä olen löytänyt naisellisuuteni ja nykyään rakastan mekkoja ja käytän niitä usein. 

Nuorena olin farkut ja toppi -tyttönen. 

N44

Eli 4xl-tunikat enää mahtuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekko on kylmä, epäkäytännöllinen, hankala,vaatii esim sukkahousut.. Nuoret ovat järkeviä, kun käyttävät farkkuja ja parempaa vaatetta ei ole. Muistan ne minihame ajat taivipakkasilla. Pointit nuorille. 

Itse käytän mekkoja kesäisin. En käytä koskaan sukkahousuja. Mekot ovat nättejä ja mukavia päällä.

Vierailija
24/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö 15: En yhtään! Nainen 30: Joo. Lukioikäisenä oli parempi.

No teini-ikäiset tytöt nyt varsinkaan eivät käytä hameita tai mekkoja. Kolmekymppiset naiset käyttävät todennäköisemmin.

Vastaus kysymykseen: en inhoa mekkoja enkä hameita. En kuitenkaan juuri käytä niitä enää. Mä käytin enimmäkseen hameita ja mekkoja parikymppisenä, sitten into jotenkin lopahti. Nykyään palelen sen verran helposti, ettei senkään takia huvita.

Vierailija
25/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä ja siis myös pitkäselkäinen, joten lähes aina mekon vyötärö asettuu minulla empiretyylisesti/äitiysmekkomaisesti. Siispä hyvin harvoin käytän mekkoja, kun ei istuvia löydy. Nyt ovat kyllä muutenkin näyttäneet taas olevan muodissa mekot, joissa ei ole vyötäröä lainkaan, ja minusta taas koko mekkoon pukeutumisen idea olisi näyttää naiselliselta eikä leikkauspöydältä karanneelta.

Vierailija
26/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttö 15: En yhtään! Nainen 30: Joo. Lukioikäisenä oli parempi.

No teini-ikäiset tytöt nyt varsinkaan eivät käytä hameita tai mekkoja. Kolmekymppiset naiset käyttävät todennäköisemmin.

Vastaus kysymykseen: en inhoa mekkoja enkä hameita. En kuitenkaan juuri käytä niitä enää. Mä käytin enimmäkseen hameita ja mekkoja parikymppisenä, sitten into jotenkin lopahti. Nykyään palelen sen verran helposti, ettei senkään takia huvita.

Tuo tyttö on nyt kolmekymppinen..

Vierailija
27/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan niitä. Valitettavasti harvoin tarkenee. Pitäisi löytää villamekko.

Vierailija
28/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekko on kylmä, epäkäytännöllinen, hankala,vaatii esim sukkahousut.. Nuoret ovat järkeviä, kun käyttävät farkkuja ja parempaa vaatetta ei ole. Muistan ne minihame ajat taivipakkasilla. Pointit nuorille. 

Ei ole kylmä ja epäkäytännöllinen ollenkaan, kun pukee paksut sukkahousut, lyhyet villahousut ja saappaat. Tiukkojen farkkujen alle ei taas saa mitään välihousuja ängettyä.

Mulla on sen verran joustavia farkkuja, että osaan saa paritkin lämpöleggingsit alle ja perse vaan komistuu.

Vierailija
29/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko on mukava, lähes aina sopivan fiini ja sopivan rento (kengät ratkaisee tässä paljon) ja naisellinen. Nykyään vaan tulee pidettyä useammin joogatrikoita päivisin, kun ne on etätyössä vielä mukavammat ja on helppo nousta suoraan liikkumaan päivän päätteeksi. Ja koska muutin kantakaupunkiin jossa tuulee usein kovaa, on farkut näppärämmät iltamenoissa kuin liehuhelmat, aika kapea ja painava mekko pitää olla jottei tarvitse pelätä vilauttavansa. 

Vierailija
30/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kylmä ja epäkäytännöllinen ollenkaan, kun pukee paksut sukkahousut, lyhyet villahousut ja saappaat. Tiukkojen farkkujen alle ei taas saa mitään välihousuja ängettyä.

Mulla on sen verran joustavia farkkuja, että osaan saa paritkin lämpöleggingsit alle ja perse vaan komistuu.

Kuulostaa epämukavan kankealta. Hyi. 

Vierailija
31/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä hameita enkä mekkoja kotioveni ulkopuolella.

Vierailija
32/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa. Töissä ja muuten ihmisten ilmoilla käytän pelkästään hameita ja mekkoja. Pitkiä, lyhyitä, ihonmyötäisiä, löysiä - kaikenlaisia löytyy kaapista. Housut laitan ylleni ainoastaan ulkoillessa ja urheillessa. Sää ei ole tuottanut tähän mennessä ongelmia, kylmempinä aikoina paksuilla sukkahousuilla tai legginseillä ja säärystimillä saa kerrostettua jalkoihin lämpöä.

Vierailija
33/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkuthan ne vasta kylmät ovatkin. Itse käytän nykyään vain maksimekkoja, alle saa mitä vaan ja ei purista ja kiristä mistään. Kesällä ei hiosta yhtään. 

Vierailija
34/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuollainen ole ihan älyttömän epämukavaa? Itse laitan lämpölegginsit ja täyspitkän villamekon tai -hameen. Todella lämmin eikä purista yhtään.

Vierailija
35/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelin lämpimästä kankaasta hameen jota nyt talvella käytän alimmaisena hameena, alla on vielä legginsit ja tarvittaessa säärystimet, on todella lämmin myös pakkasilla.

Vierailija
36/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuollainen ole ihan älyttömän epämukavaa? Itse laitan lämpölegginsit ja täyspitkän villamekon tai -hameen. Todella lämmin eikä purista yhtään.

Ei purista sen enempää kuin farkut yksinäänkään. Tosin en käytä pillifarkkuja, vaan bootcut-lahkeisia.

Vierailija
37/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin ennen paljon mekkoja ja hameita, mutta sitten löysin miehen joka asuu kauempana kuin kävelymatkan päässä, ja tykkää muutenkin kulkea pyöräilemällä joka paikkaan. Mekko päällä pyöräileminen ei innosta ja tuntuu vaaralliseltakin (pelkään helman takertuvan penkkiin kun yritän laskeutua pyörän selästä), joten siihenpä se mekkoilu jäi. Kaikkea sitä rakkauden tähden...

Vierailija
38/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan yli kaiken mutta skottiruutuhame on ihan kiva . T Niko 15v

Onko totta, että sen alle ei laiteta kalsareita?

Vierailija
39/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan mekkoja. Olen nytkin ostanut jo kesäksi pari pellavamekkoa lisää.

N46

Vierailija
40/41 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iän myötä olen löytänyt naisellisuuteni ja nykyään rakastan mekkoja ja käytän niitä usein. 

Nuorena olin farkut ja toppi -tyttönen. 

N44

Eli 4xl-tunikat enää mahtuu. 

Joo ja mielellään Tokmannilta niitä halpoja polyesteritunikoita ostan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä