Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaimmat häät ikinä? Kuvaile kokemuksiasi

Vierailija
06.02.2012 |

Millaiset ovat olleet parhaimmat häät joissa olet ollut? Mitä niissä on ollut ja mitä niissä EI ole ollut?

Millä tavalla järjestetyt? Mitä ohjelmaa? Millainen tarjoilu?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä liikaa mitään leikkejä,muutama toki että kaikki pääsee mukaan. Tanssia ja musiikkia tietysti kans!

Vierailija
2/30 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(toiset omat) ja molemmat oli niin kamalat että vieläkin kauhulla muistele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pienissä häissä kartanohotellissa. Vihkiminen paikan päällä puutarhassa, ruokailu ilman ohjelmaa pitkän kaavan mukaan, välillä valokuvausta puutarhassa. Vieraita oli viisi, morsiamen ja sulhasen läheisiä perheenjäseniä kaikki. Jäimme hääpaikalle yöksi.

Vierailija
4/30 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennosti vedetty häät läpi, vaikka tietysti juhlapukeutuminen kuului asiaan. Ruokaa ja juotavaa oli tarpeeksi ja jokaiseen makuun jotain. Ruoka ei ollut ihan arkipöperöä, mutta ei ollut mitään supermuodikasta erikosuuttakaan.

Ei mitään typeriä leikkejä, hyvää musiikkia ja ihmisten kanssa hauskanpitoa.

Vierailija
5/30 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat häät: 40 vierasta. Vihkiminen 30 asteen pakkasessa luonnossa. Nopea toimitus. :) Juhlallisuudet ravintolassa, jossa tunnelma oli hyvä ja joka oli koristeltu kauniisti metsän talvisilla antimilla, kuten kävyillä ja sammaleella. Ruokia en muista, hyvää se oli, muttei mitää mahdottoman erikoista. Joku yksi leikki taisi olla. Tanssia. Iloista meininkiä. 40 vieraasta vanhempaa väkeä oli vain parin vanhemmat ja kummit (3 kpl), muuten sisaruksia lapsineen ja kavereita lapsineen.

Oikeasti parhaat häät ei tarvitse paljoa. tunnelma ja yhdessäolo ratkaisee.

Vierailija
6/30 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat ne joissa oli tarjoilu kohdillaan! Eli hyvää seisovan pöydän monipuolista ruokaa ja lisäksi ilmaiset juomat vieraille! Jo tuo asia auttaa viihtymään.

Muutoin ohjelma oli melko vapaamuotoista: tanssit, puheet, parit hääparin leikkiä.

MAHTAVA plussa oli myös upea sää! Eli kyllä kelpasi nätissä miljöössä oleilla muutenkin.

Vierailija
7/30 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei typeriä leikkejä!!! Tarjolla hyvää ruokaa, paljon juomaa. Ei istumajärjestystä, sai istua mukavien ihmisten seurassa. Hyvää musiikkia, nimenomaan elävää musiikkia. Lapsia ei häissä ollut ja se oli hyvä juttu. Harvemmin saa juhlia huolettomana :)

Vierailija
8/30 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tunteikas ja lämmin vihkiminen.

- Lyhyt ja kivuton siirtyminen juhlapaikalle.

- Kaunis ja tunnelmallinen juhlatila, tyylikästä koristelua eikä mitään rimsramssua.

- Ennakkoon tehty HYVÄ istumajärjestys (eli mietitty, ketkä tuntevat toisensa ja tulevat juttuun keskenään, ja kun oli joku joka ei tuntenut ketään, oli plaseerattu sellaiseen porukkaan joka otti juttuun mukaan). Näin pöytiin menosta ei tullut häsläystä ja kaikille löytyi paikka seurassa jossa viihtyi.

- Hyvä ruoka!!! Maukas hääkakku.

- Hyvä juoma. Viinit ja oluet mietitty ruokaan sopiviksi (ei haettu vain halvinta Tallinnasta), raikasta vettä ja muuta alkoholitonta tarjolla myös.

- Hyvää ohjelmaa sopiva määrä, myös tarpeeksi vapaata oleskelua. Puheet lyhyitä, ei pakkoleikkejä.

- Hyvää musiikkia joka ei kuitenkaan dominoinut, vaan ne jotka eivät innostuneet tanssista voivat jatkaa jutustelua pöydissä.

- Hyvä baari, vaihtoehtoja ei tarvinnut olla paljon kun tarjolla olevat juomat olivat hyviä. Ne olivat kylmiä ja kauniisti esillä.

- Illalla iltapala koska ilta oli pitkä.

Vierailija
9/30 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan mahtavat , itse loin siskolleni ja hänen miehelleen vieraskirjan sydämmistä jota sitten vieraat täyttelivät, tunnelma koko ajan katossa . Paikka aivan täydellinen käsin vuolluista hirsistä valmistettu huvila . Ja ilta täynnä naurua ...:)

Vierailija
10/30 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulle parhaimmat olivat mun siskon häät. Kävivät kaksin maistraatissa (todistajat talon puolesta) ja sitten kahvittelivat kahden kesken. Seuraavana päivänä ilmoittiviat suvulle ja ystäville, että ovat nyt naimisissa.

Tämä oli mulle kivointa siksi, että en yhtään viihdy missään seremoniallisissa juhlatilaisuuksissa. Eikä taida itse asiassa viihtyä siskokaan :D.

Vierailija
11/30 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tunnelma: istuimme samassa pöydässä tuttujen kanssa, oli hauskaa.

Hyvä ruoka, saimme myös iltapalaa.

Kaunis miljöö, ja sattui vielä sopiva sääkin, joten ulkonakin pystyi olemaan.

Vierailija
12/30 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 11:49"]

No, mulle parhaimmat olivat mun siskon häät. Kävivät kaksin maistraatissa (todistajat talon puolesta) ja sitten kahvittelivat kahden kesken. Seuraavana päivänä ilmoittiviat suvulle ja ystäville, että ovat nyt naimisissa.

Tämä oli mulle kivointa siksi, että en yhtään viihdy missään seremoniallisissa juhlatilaisuuksissa. Eikä taida itse asiassa viihtyä siskokaan :D.

[/quote]

Minä olisin vastannut samoin. Parhaat häät olivat ystäväni, kun olimme mieheni kanssa todistamassa heidän vihkimistään. Kävimme kahvilla sen jälkeen ja se oli siinä.

En myöskään viihdy ns. hääjuhlissa, enkä polttareissa ja nykyään yritän välttää niitä, jos vain kohteliaasti pystyn

Vierailija
13/30 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ruoka. Mutta ennen kaikkea hyvä musiikki ja hyvä seura, se että on hauskaa.

Vierailija
14/30 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat, tunnelmallisimmat ja mieleenpainuvimmat häät joissa olen ollut olivat muutama vuosi sitten.

Kaverini & silloinen poikaystävänsä nyk. aviomiehensä kutsui ystäviään viettämään viikonloppua kanssaan mökille.  Ensin tutustuttiin mökkikunnan luonnonnähtävyyksiin, upeaan koskeen  ja vanhaan uhrilehtoon. Välillä käytiin vanhassa kartanossa lounaalla.Lopuksi kiivettiin korkealle kalliolle, josta oli mahtavat maisemat. Siellä opas joka kertoi meille paikoista olikin pappi, joka pyysi meitä lopuksi hiljentymään isäntäpariskunnan vihkimistä varten.

Sitten vietettiin viikonloppu hääparin mökillä grillaten, saunoen, uiden Ilmapiiri oli tosi rento ja kaikilla oli hauskaa. Vieraita oli noin 30 ja kaikki jäivät yöksi mökille.

Kukaan vieraista ei tiennyt etukäteen, että kyseessä olikin häät. Aivan mahtava tunnelma ilman turhaa tärkeilevää pönötystä. Asian kruunasi tietysti upea ilma.

Vierailija
15/30 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 11:49"]

[/quote]

Minä olisin vastannut samoin. Parhaat häät olivat ystäväni, kun olimme mieheni kanssa todistamassa heidän vihkimistään. Kävimme kahvilla sen jälkeen ja se oli siinä.

En myöskään viihdy ns. hääjuhlissa, enkä polttareissa ja nykyään yritän välttää niitä, jos vain kohteliaasti pystyn

[/quote]

Huh, onpa helpottava kuulla, että meitä on muitakin juhlissa viihtymättömiä. Huomasin, että tuohon kirjoitukseeni on heti lävähtänyt alapeukkuja, vaikka kyseessä on vain mun henkilökohtainen mielipiteeni. Mutta tällä palstalla ei ilmeisesti saa olla tykkäämättä häistä. :D

Vierailija
16/30 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne oli mun vanhempien häät. Otin tosi rennosti omassa rauhassa omassa yksiössäni, synnyin noin 7 kuukautta häiden jälkeen. Tämä sopi mulle häävieraana parhaiten, mutta kuulemma oli ollut ihan hauskaa niillä vähän varttuneemmillakin vierailla. Perinteiset 1960-luvun pienet häät, maalaistalossa äidin lapsuudenkodissa sekä vihkiminen että kakkukahvit molempien vanhemmille ja sisaruksille perheineen.

Vierailija
17/30 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni häät.

Ruoka oli ihan mielettömän hyvää, hain eturuokaa 2 kertaa ja pääruokaa ei enää mahtunut, joten piti pitää tauko ja sitten lisää ruokaa. Jälkiruokakin oli niin hyvää, onneksi se oli pari h esillä.

Bändi oli loistava, soitti ekan setin vanhempaa musiikkia, tokan nuorempaan makuun ja kolmas oli sekä että.

Kivasti ohjelmaa, pari kilpailua. Pyydettiin vapaaehtoisia, joita löytyi ja oli morsiamen ryöstö, jossa suhlanen osallistui täysiä sekä anopin ryöstö, jossa kerättiin lunnaita. Tätä ennen oli toimitettu hirveesti leikkiseteleitä ja niitä sitten kerättiin. Kuulostaa tyhmältä, mutta oli hauskasti toteutettu.

Sitten oli videonurkkaus, johon sai jättää viestin hääparille. Hääpari oli häämatkan jälkeen kyyneleet valuen lukenut viestejä, oli niin liikuttuneita.

Hyvin tärkeää oli loistavasti tehty istumapaikkakartta. Ympärillä oli tuttuja.

Aikuisia ja lapsia kivasti sekaisin.

Vierailija
18/30 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 15:05"]Kyllä ne oli mun vanhempien häät. Otin tosi rennosti omassa rauhassa omassa yksiössäni, synnyin noin 7 kuukautta häiden jälkeen. Tämä sopi mulle häävieraana parhaiten, mutta kuulemma oli ollut ihan hauskaa niillä vähän varttuneemmillakin vierailla. Perinteiset 1960-luvun pienet häät, maalaistalossa äidin lapsuudenkodissa sekä vihkiminen että kakkukahvit molempien vanhemmille ja sisaruksille perheineen.

[/quote]

Mulla sama, tosin häät järjestettiin 90 -luvun taitteessa ja minä synnyin viitisen kuukautta häiden jälkeen. Talokaan ei ollut maalaistalo, mutta lapsuudenkoti kumminkin. Itsekin olen ajatellut omiksi häikseni jotain samankaltaista, joskin kenties ilman ketään tyyppiä yksiössään.

Vierailija
19/30 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat hääni on olleet parhaat.kaikkien muiden häät ovat olleet jotenkin puutteellisia esim. ruuan suhteen tai musikki on ollut huono DJ tai koko päivä vain vapaata oleskelua eikä ohjelmaa.

Vierailija
20/30 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkiminen ulkona, hyvää ruokaa, musiikkiesityksiä, puheita, pihapelejä, hyvä dj. Ei kiusallisia leikkejä, rento tunnelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi