Mitä mieltä miehestä joka 184 cm ja 68 kg, onko liian laiha?
Itse on ulkomuotoonsa tyytyväinen, vaikka vaimonsa mielestä näyttää ihan kauhealta luukasalta :(
Kommentit (52)
Ei vaikuta mitenkään ylipainoiselta, vaikka vatsanseutu voisikin olla timmimpi..:)
Tykkään lihaksikkaista miehistä eikä noilla mitoilla miehessä voi olla lihasta yhtään. YÖK. Mieheni on 185cm ja painaa reilu 80kg. Hoikka,mutta lihaksikas.
Tykkään lihaksikkaista miehistä eikä noilla mitoilla miehessä voi olla lihasta yhtään. YÖK. Mieheni on 185cm ja painaa reilu 80kg. Hoikka,mutta lihaksikas.
Jos on niin hyi. Inhottavaa haukkua puolison ulkonäköä täällä törkypalstalla!!
Ruumiinrakenteet ovat ihmisillä hyvin erilaisia. Hoikka ja pitkäraajainen ei välttämättä kärsi olla edes noin pitkänä kovin painava.
Minun mieheni 185 ja paino huitelee 85-90 kilon välillä. Lihasta enemmän kuin "läskiä". Itse olen hoikka nuori nainen ja mieheni on oma ihana roteva nallekarhuni :) RAKASTAN HÄNTÄ YLIKAIKEN (yhteisen ihanan kultapupulais-vauvamme lisäksi)! Aaaawww.
Jos on niin hyi. Inhottavaa haukkua puolison ulkonäköä täällä törkypalstalla!!
Ruumiinrakenteet ovat ihmisillä hyvin erilaisia. Hoikka ja pitkäraajainen ei välttämättä kärsi olla edes noin pitkänä kovin painava.
Oma mieheni on tuon kokoinen tarkalleen ja kyllä löytyy lihasta. Rasvaa ei yhtään. Onhan tuo hieman hoikka ja itse tunnen itseni välillä vähän paksuksi rinnalla. (Ja hoikka olen minäkin mutta kun meikäläisellä on tuota rasvaa kuitenkin ahterissa niin ehkä siksi)
Vastaus ap:n kysymykseen, ei ole. Mut oonkin vähän puolueellinen :D
185/80 ei ole lihaksikas millään mittapuulla.
Tolla pituudella tarvisi ainakin 10kg lisää lihasta.
T: 80kg mies
, eikä edes ihan siellä alareunassa. Tarkista vaikka tuosta http://www.bmi.fi/
Meillä Suomessakin vaan alkaa olla niin paljon ylipainoisia ja lihavia että normaalipainoiset näyttävät kauhean laihoilta. Tämä voi tosin olla hiukan puolueellista, koska itselläni bmi on tuon laskurin mukaan 22,2 ja saan jatkuvasti kuulla "hirvee ku sä oot laiha, syötkö sä tarpeeksi?" -kommentteja. Tutut, jotka on joskus nähnyt mun annoskokoja, ymmätävät pitää suunsa kiinni.
Fyysisen terveyden ja kunnon näkee tietysti parhaiten kun laitetaan tekemään jotain monipuolisesti rasittavaa fyysistä työtä tai liikuntaa, pelkkä lihavuus/laihuus ei kerro siitä likikään kaikkea. BMI-rajat on kuitenkin määritelty siksi, että niiden on huomattu korreloivan terveystilan kanssa.
186 cm ja painoi about 65 kun tavattiin, sitten diagnosoitiin keliakia ja nykyään painaa n. 20 kiloa enemmän
vaikka kui mamma (äitinsä siis) sanoisi, kun on niin kevyet luut ;-D
Tosin minun silmääni viehättää enemmän laihat kuin esim. lihaksikkaat miehet.
mut riippuu paljon siitä miltä näyttää olemuksineen. Tykkään enemmän hoikista miehistä, pullukat tai varsinkaan lihavat ei oikein sytytä..
hyvin hoikka mies ja suorastaan ihailen hänen kapeaa kylkeään ja pitkiä, hoikkia jalkojaan. Itse en syty ollenkaan lihaksikkaista, enkä varsinkaan mahakkaista miehistä. Makunsa kullakin.
mieheni on 184 cm pitkä. Hän on juuri sitä ihmistyyppiä, että näyttää ihanalta ja sopusuhtaiselta pitkine raajoineen (ei mikään persjalkainen) eikä painoa ole kuin max 75 kg.
Jumaloin oman kultani vartaloa enkä tosiaan ihannoi mitään lihaskimppuja.
Rakkaalle terveisiä, jos satut lukemaan tämän
Jari Litmanen. Pituus 180 + ja paino 80+
En muista enää tarkasti.
Mies on aika keppi.
Jari Litmanen. Pituus 180 + ja paino 80+ En muista enää tarkasti. Mies on aika keppi.
Piiiitkät hoikat sääret ja jalat. Mutta futaajan voima reisissä ja pakaroissa ( : mmmmm.
Yöks!!! Mun mies on pari senttiä lyhyempi ja painaa 78 kg ja sekin on hoikka!