Kuppikokosi ennen raskauksia ja sen jälkeen?
Mikä on ollut kuppikokosi ennen lapsia/raskauksia ja mikä se on nyt raskauden ja imetyksen jälkeen?
Mulla kuppikoko oli ennen lapsia C ja nyt kahden lapsen imetyksen jälkeen B. Tähän näyttää jäävän, eihän nuo kovin pahasti roikukaan.
Kommentit (21)
Ja ovat nyt myös paremman malliset kuin nuorena.
kahden lapsen jälkeen onkin ikävä kyllä nyt D.
kahden lapsen jälkeen onkin ikävä kyllä nyt D.
Mutta olen kyllä jotain 3 kg hoikempikin, kun ennen raskautta. Synnytyksestä nyt 1,5 v.
b -> d tai e
tosin älysin myös vasta nyt nelikymppisenä että mun ympäryskoko ei olekaan 75 vaan 70
eli ennen 75 b ja nyt 70 d tai 70 e
ennen raskautta B ja raskauden ja imetyksen jälkeen entistä paremman näköinen C. Nyt taas raskaana, joten saa nähdä, miten tässä käy.
Olin hämmästynyt siitä, että imetys paransi rintojen ulkonäköä, kun olin kuvitellut sen aina vaikuttavan negatiivisesti.
Lapsen syntymän jälkeen 85C
Imetyksen loputtua 65E
Ennen raskautta 75C,imetyksen aikaan 80J, puoli vuotta imetyksen lopettamisesta 75H.
Ja joo, isot on mutta ei kauniit.. :(
Minulla oli ennen raskauksia 75 b-c, nyt 75 c-d. Imetysaikana oli kuppi oli E.
oli ennen raskautta B.raskaana ja imettäessä D. nyt imetys loppunut kokonaan niin A.. ei mukavat..
ennen raskauksia ja imetyksiä 80B
jälkeen 80C
2 lasta.
Ennen raskautta E 80. Hetkellisesti isompi kun maito nousi synnytyksen jälkeen. Nyt poika nelikuinen ja ollut taas jonkin aikaa E 80. Osittaisimetys, noin puolet omalla maidolla.
Mitä veikkaatte, katoavatko tissit? Pieneneminen ois ihan kiva, mutta riipahtaminen ei. Ja ikää on 35.
Mä taas ihmettelen, miten joillain voi kuppikoko suurentua imetyksen päätyttyä, ELLEI osta erimallisia liivejä tai pienemmällä ympärysmitalla tai ole lihonut.
Mulla ennen lapsia D, 3 imetyksen jälkeen A tai B, mutta olen myös 5kg laihempi, itseasiassa alipainoinen. Mutta rinnoista on kadonnut lähes kaikki rasvakudos ja ne roikkuvat! =D
joista kahden imetyksen jälkeen on jäljellä 75 AA (pelkkää nahkaa rinnoissa). Muuten lapset eivät ole mittoihin juuri vaikuttaneet ja imetyskin onnistui hyvin. Vuoden olen imettänyt x3, yhden vauvan kanssa luovuttanutkin maitoa puoli vuotta.
Siltä joka kysyi miten rinnat imetysten jälkeen pienenee niin esittäisin vastakysymyksen että miten ne nyt suurenisivatkaan? Monella tietysti kiloja jää ja sitä kautta myös rasvakudosta rintoihin enemmän, mutta mikä muu niitä kasvattaisi?
Mä taas ihmettelen, miten joillain voi kuppikoko suurentua imetyksen päätyttyä, ELLEI osta erimallisia liivejä tai pienemmällä ympärysmitalla tai ole lihonut.
Mulla ennen lapsia D, 3 imetyksen jälkeen A tai B, mutta olen myös 5kg laihempi, itseasiassa alipainoinen. Mutta rinnoista on kadonnut lähes kaikki rasvakudos ja ne roikkuvat! =D
Ehkä joillekin tulee rauhaskudosta lisää? Vaikkei rasvaa tulis. Siis rintojen koostumus muuttuu. Näin yksi ystäväni epäilee itelleen käyneen. Sai lapset tosi nuorena ja hoikkana, varsin hoikka kyllä edelleen. Tissit "kasvoivat vähän noin puoltoista vuotta jälkimmäisen lapsen syntymän jälkeen.
Mulla rinnat kasvoi ja jäi kuppikokoa isommiksi synnytysten ja imetysten jälkeen. Olen samoissa mitoissa kuin ennen lapsia. Joten nuo vaan jäi isommiksi.
Ennen raskautta A-kuppi.Raskauksien aikana kuppikoko ei muuttunut, samat liivit menivät aina.Nyt 3 raskautta takana ja viimeisimmän jälkeen pitkä imetys, pari laihdutusta lihomisten jälkeen ja roikkuva tyhjä AA-kuppi. Imetyksen aikana B tai C-kuppi. Minä myös luovutin maitoa viimeisimmän aikana puoli vuotta.
kysyi, miten lapsen saaminen voi kasvattaa rintoja. Olen siis kommentoija 9, eli rinnat kasvoivat 75B koosta 75C raskauden ja imetyksen myötä (toki aluksi imetyksessä oli koko jopa 75D).
En käytännössä tiedä, miksi näin kävi, mutta painan kyllä kaksi kiloa enemmän kuin ennen ensimmäistä raskautta, joten ehkä se rasvakudos on tullut rintoihin. Rintani näyttävät täydemmiltä kuin ennen raskautta, jolloin olivat jotenkin veltot. Rauhaskudoksen kasvu voisi olla tietysti myös mahdollista, mutta sen olisi voinut luulla katoavan imetyksen loputtua.
Imetysaikana oli DD (auts!), jonka loputtua ehdin uuusia liivini A-kokoon. Mutta jälleen B (tai C pienemmällä ympärysmitalla).