Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuppikokosi ennen raskauksia ja sen jälkeen?

Vierailija
06.02.2012 |

Mikä on ollut kuppikokosi ennen lapsia/raskauksia ja mikä se on nyt raskauden ja imetyksen jälkeen?

Mulla kuppikoko oli ennen lapsia C ja nyt kahden lapsen imetyksen jälkeen B. Tähän näyttää jäävän, eihän nuo kovin pahasti roikukaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetysaikana oli DD (auts!), jonka loputtua ehdin uuusia liivini A-kokoon. Mutta jälleen B (tai C pienemmällä ympärysmitalla).

Vierailija
2/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ovat nyt myös paremman malliset kuin nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden lapsen jälkeen onkin ikävä kyllä nyt D.

Vierailija
4/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden lapsen jälkeen onkin ikävä kyllä nyt D.

Vierailija
5/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei kerrassaan mikään.

Vierailija
6/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen kyllä jotain 3 kg hoikempikin, kun ennen raskautta. Synnytyksestä nyt 1,5 v.

Vierailija
7/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

b -> d tai e

tosin älysin myös vasta nyt nelikymppisenä että mun ympäryskoko ei olekaan 75 vaan 70

eli ennen 75 b ja nyt 70 d tai 70 e

Vierailija
8/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen raskautta B ja raskauden ja imetyksen jälkeen entistä paremman näköinen C. Nyt taas raskaana, joten saa nähdä, miten tässä käy.

Olin hämmästynyt siitä, että imetys paransi rintojen ulkonäköä, kun olin kuvitellut sen aina vaikuttavan negatiivisesti.

Vierailija
9/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen syntymän jälkeen 85C

Imetyksen loputtua 65E

Vierailija
10/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta 75C,imetyksen aikaan 80J, puoli vuotta imetyksen lopettamisesta 75H.

Ja joo, isot on mutta ei kauniit.. :(

Vierailija
11/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ennen raskauksia 75 b-c, nyt 75 c-d. Imetysaikana oli kuppi oli E.

Vierailija
12/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ennen raskautta B.raskaana ja imettäessä D. nyt imetys loppunut kokonaan niin A.. ei mukavat..

Vierailija
13/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen raskauksia ja imetyksiä 80B

jälkeen 80C

2 lasta.

Vierailija
14/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta E 80. Hetkellisesti isompi kun maito nousi synnytyksen jälkeen. Nyt poika nelikuinen ja ollut taas jonkin aikaa E 80. Osittaisimetys, noin puolet omalla maidolla.

Mitä veikkaatte, katoavatko tissit? Pieneneminen ois ihan kiva, mutta riipahtaminen ei. Ja ikää on 35.

Vierailija
15/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihmettelen, miten joillain voi kuppikoko suurentua imetyksen päätyttyä, ELLEI osta erimallisia liivejä tai pienemmällä ympärysmitalla tai ole lihonut.

Mulla ennen lapsia D, 3 imetyksen jälkeen A tai B, mutta olen myös 5kg laihempi, itseasiassa alipainoinen. Mutta rinnoista on kadonnut lähes kaikki rasvakudos ja ne roikkuvat! =D

Vierailija
16/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista kahden imetyksen jälkeen on jäljellä 75 AA (pelkkää nahkaa rinnoissa). Muuten lapset eivät ole mittoihin juuri vaikuttaneet ja imetyskin onnistui hyvin. Vuoden olen imettänyt x3, yhden vauvan kanssa luovuttanutkin maitoa puoli vuotta.

Siltä joka kysyi miten rinnat imetysten jälkeen pienenee niin esittäisin vastakysymyksen että miten ne nyt suurenisivatkaan? Monella tietysti kiloja jää ja sitä kautta myös rasvakudosta rintoihin enemmän, mutta mikä muu niitä kasvattaisi?

Vierailija
17/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihmettelen, miten joillain voi kuppikoko suurentua imetyksen päätyttyä, ELLEI osta erimallisia liivejä tai pienemmällä ympärysmitalla tai ole lihonut.

Mulla ennen lapsia D, 3 imetyksen jälkeen A tai B, mutta olen myös 5kg laihempi, itseasiassa alipainoinen. Mutta rinnoista on kadonnut lähes kaikki rasvakudos ja ne roikkuvat! =D

Ehkä joillekin tulee rauhaskudosta lisää? Vaikkei rasvaa tulis. Siis rintojen koostumus muuttuu. Näin yksi ystäväni epäilee itelleen käyneen. Sai lapset tosi nuorena ja hoikkana, varsin hoikka kyllä edelleen. Tissit "kasvoivat vähän noin puoltoista vuotta jälkimmäisen lapsen syntymän jälkeen.

Vierailija
18/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rinnat kasvoi ja jäi kuppikokoa isommiksi synnytysten ja imetysten jälkeen. Olen samoissa mitoissa kuin ennen lapsia. Joten nuo vaan jäi isommiksi.

Vierailija
19/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta A-kuppi.Raskauksien aikana kuppikoko ei muuttunut, samat liivit menivät aina.Nyt 3 raskautta takana ja viimeisimmän jälkeen pitkä imetys, pari laihdutusta lihomisten jälkeen ja roikkuva tyhjä AA-kuppi. Imetyksen aikana B tai C-kuppi. Minä myös luovutin maitoa viimeisimmän aikana puoli vuotta.

Vierailija
20/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyi, miten lapsen saaminen voi kasvattaa rintoja. Olen siis kommentoija 9, eli rinnat kasvoivat 75B koosta 75C raskauden ja imetyksen myötä (toki aluksi imetyksessä oli koko jopa 75D).

En käytännössä tiedä, miksi näin kävi, mutta painan kyllä kaksi kiloa enemmän kuin ennen ensimmäistä raskautta, joten ehkä se rasvakudos on tullut rintoihin. Rintani näyttävät täydemmiltä kuin ennen raskautta, jolloin olivat jotenkin veltot. Rauhaskudoksen kasvu voisi olla tietysti myös mahdollista, mutta sen olisi voinut luulla katoavan imetyksen loputtua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän