Niinistöä äänestäneet tuttavat heittävät rumaa herjaa Haavistosta FB:ssä :(
Tulee tosi paha mieli. Ilmeisesti nyt ei enää ketään pitele mikään sensuuri.
Kommentit (32)
"Ei tullut lobotomiaa, 65% Suomineidon aivoista toimii vielä :D"
"Todellinen Suvaitsevaisuus voitti!" Tämä ihmiseltä joka haukkuu "vihervassarit" seuraavassa kommentissaan :(
Haaviston kannattajat kiittää reilusta kampanjasta ja onnittelee Niinistöä.
Mulla ei ollut toka kierroksellani selkeää kantaa, eikä ole.
Niinistön kannattajat ovat jo laitelleet kuvia kuoharijuhlistaan, missä ovat ykköset päällä.
Ovat myös kehuneet kuinka nyt saatiin arvojohtaja. Eli silloin kun presidentti on se, jota itse äänesti, presidentti on arvojohtaja. Silloin kun ei ole, niin se on vaan presidentti.
koko kampanjan ajan harvinaisen hyväkäytöksisiä. Haavistoa äänestäneet taas ovat koko kampanjan ajan leimanneet Niinistön kannattajat suvaitsemattomiksi, tyhmiksi ja kylmiksi ihmisiksi :(
Mulle oli alussa sama, kummasta tulee presidentti. Pidän kummastakin miehestä. Mutta Haavistolaisten fanaattisuus ja älytön hypetys sekä Niinistön kannattajien tylyttäminen kallisti minun vaa'an Niinistön puolelle. FB:ssä Niinistön kannattajat ovat olleet varsin hiljaa, kun taas samaa ei voi sanoa Haaviston kannattajista.
No, yksi työkaveri levitteli homovitsejä mutta sehän nyt kertoo vain kaverin itsensä idioottimaisuudesta.
Sen sijaan olen itse saanut kuulla olevani kylmä, kova, rasisti ja suvaitsematon, kun en ollut julistanut kantaani... Tämä siis Haaviston kannattajlta ja siksipä äänestin Niinistöä öykkärimäisestä työkaveristani huolimatta. Työkaveri tekee itsestään idiootin noilla homojutuillaan, mutta minun seinälläni minusta tehtiin idiootti, kun en julistanutkaan ehdokastani.
koko kampanjan ajan harvinaisen hyväkäytöksisiä. Haavistoa äänestäneet taas ovat koko kampanjan ajan leimanneet Niinistön kannattajat suvaitsemattomiksi, tyhmiksi ja kylmiksi ihmisiksi :(
Mulle oli alussa sama, kummasta tulee presidentti. Pidän kummastakin miehestä. Mutta Haavistolaisten fanaattisuus ja älytön hypetys sekä Niinistön kannattajien tylyttäminen kallisti minun vaa'an Niinistön puolelle. FB:ssä Niinistön kannattajat ovat olleet varsin hiljaa, kun taas samaa ei voi sanoa Haaviston kannattajista.
Aamulehdestä, Suomen Kuvalehdestä, Uusi Suomesta tai Iltalehdestä? Niinistön kannattajat olivat niissä erittäin äänekkäitä loanheittäjiä, samoin kuin tällä palstalla. Haaviston FB-sivu täyttyi päivittäin Niinistön kannattajien linkittämistä asiattomuuksista.
Myös minä olen huomioinut tuon, miten -anteeksi vain- törkeällä tavalla nuo ns.tuttavani ovat nimitelleet ja arvostelleet oikeastaan kaikkia ei Haavistoa äänestäneitä.
Ensimmäisellä kierroksella haukuttiin muita ehdokkaita ja nyt toisella puhetta hieman siistittiin, mutta hyökkävyys kommenteissa hurjaa.
Olen todella yllättynyt, että nämä arvostelijat huutavat kovaan ääneen suvaitsevaisuuden puolesta ja samalla haukkuvat avoimesti ja tosi rumasti muita.
Naurettavinta näissä vaaleissa oli tuo, että jos ilmoitit ettet äänestä Haavistoa - heti hyökättiin suvaitsevattomuus tms. syytöksillä.
Tämän vaalikamppanjan aikana, Haaviston kannattajien ansiosta - kantani siitä - etten ikinä äänestäisi häntä vain vahvistui!
Fiksu ja mukava mies, mutta tämä kannattajien loan heitto oli ala.arvoista.
Itse jouduin laittamaan muutamia FB: kavereitani "pimentoon" juuri tämän takia, en jaksanut lukea jokapäiväistä muiden haukkumista. Näin meillä......
Onneksi nämä vaalit takana!
ja kuunnelleet vaaleja koskevia keskusteluja ja mielipiteitä hyvin puolueellisesti! Ja luonnollisesti ne joiden mielestä Saulin valinta oli ainoa oikea valinta, ovat sitä mieltä tänäänkin. Hullua vääntää kättä tästä asiasta.
pahinta on ollut fundamentalistiuskovaisten ja homofoobikkojen kiihko. Oon joutunut poistamaan osan tällaisista kaverilistalta koska jutut on olleet niin härskejä. Samoin duunarien halveksiminen on tuntunut oudolta, sitäkin on ollut Niinistön kannattajien puolella. Haavistolaisia on haukuttu "resupekoiksi" ja luusereiksi jne. Tosi inhottavaa käytöstä.
Aika turha miettiä, missä vaatteissa Niinistöläiset juovat kuohariaam - hän on koko kansan presidentti.
Itseäni oksetti lukea tänään lehdestä, kuinka Haavisto laittoi yhteen tv-mainokseen - joka siis tuli ulos eilen yli 40 000€ !!!!!!!!
Vaalit olivat jo loppusuoralla ja herra Haavisto syytää rahaa tälläiseen soopaan.
Koko vaalikamppanjansa hän puhui kiusaamisen ja syrjäytmisen vastustamisesta , miksei hän voinut antaa tuota valtavaa summaa hyväntekeväisyyteen esim. tälläistä työtä tekevälle järjestölle ?
Haavisto varmasti tiesi ettei tällä yhdellä mainoksella muuta mitään, silti rahaa tuhlataan noin. Ei kovin järkevää.
... Ja tämä kyllä vaikuttaa oudolta, koska jossain niitä selvästikin on...
Ylipäätään hieman harmittaa, että vaalisalaisuutta ei enää tunnu olevan... Normaalisti ihan mukavat kaverit ovat alkaneet raskaasti ottaa päähän, kun on noita päivityksiä "ei tullut homopressaa, ei tarvi muuttaa pois Suomesta"...
on mullakin etusivu täynnä. IL:n ja S24:n keskustelupalstat on ihan kauheita tällä hetkellä. Niissä heitettiin koko vaalien ajan tuhatkertaisesti lokaa Haaviston niskaan Niinistöön verrattuna. Olisi hienoa jos tämä loppuisi nyt.
"Haistakaa paska te mukasuvaitsevaiset"-kommentteja ja samanhenkiset kaverit kommentoivat että "Niimpä! Me sentään ollaan oikeasti hyviä ihmisiä". Oi tekopyhyys.
Niinistön kannattajat ovat koko ajan keskittyneet loanheittoon ja herjaamiseen. Aika surullista.