Lue keskustelun säännöt.
Olenko outo- nautin mennä gynekologille?
05.02.2012 |
Saan tästä varmasti hirveän haukkuryöpyn päälleni mutta minua on jo pidemmän aikaa omalla tavallaan kiihottanut mennä gynekologille. Se tutkimus, tutkimuspöytä ja muu on jonkinlainen ärsyke minulle. Yhtäältä jännitän sitä ja toisaalta nautin siitä. Hölmöä...
Kommentit (26)
Voitko nauttia sekä mies että naispuolisesta lääkäristä vai pitääkö sen olla mies jotta nautit?
Ja kuinka yleistä gynellä käynti mahtaa olla?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ne välineet on kylmiä! Ei mitenkään mahdollista että kukaan siinä voisi kiihottua.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 12:08"]todellakin kiihottaa, se emättimen venyttäminen spekulalla tuntuu aivan mahtavalle...viime kerralla lääkäri joutui vaihtamaan välineitä kun ei meinannut kohdunsuuta löytää ja tutkimuksen lopuksi olin aivan märkä ;) [/quote] Mua semmonen venyttely ainakin sattuu. [/quote] mukavalta tuntuu Tuo venyttely, kerran synnytys tapa arvioon mennessä olin ensin paniikissa synnytystapa arviossa lääkäri työnsi muutaman sormen peräaukoon ja toisen käden kokonaan emättimeneen ja sitten heilutteli ronskisti lantiotani. Totesi että sopii syntymään, ei kuulemma ongelmaa. Olin tyytyväinen., että sanottiin normaalin synnytyksen olevan mahdollinen. Kysyin vielä. Uudestaan, että lantioko on tarpeeksi iso, että sopii... lääkäri sanoi että koittaa vielä uudestaan nyt laittoi vaan koko käden.. sanoi että pidä jalat paikoilla. hoitaja otti jaloista kiinni. Lääkäri heilutteli voimakkaasti kättään. Sanoi, ettei ole mitään ongelmaa synnyttää alakautta. Sopii hyvin tulemaan. Jälkeenpäin olen miettinyt, että kuuluuko synnytys tapa arvio oikeesti tehdä koko käden voimalla? Myöskin mietin jälkikäteen, venyttely lääkäri paikkani kädellä tahallaan, vai olinko valmiiksi niin väljä että piti koko käsi työntää sinne?
[/quote]
Juu tottakai lääkäri fistaa potilasta ihan tosta vaan. Ihan normaalia. Porvoossa.