Apua! Kutsuin netissä 4 päivää sitten tapaamani miehen yöksi
Voi ei, jännittää ihan helvetisti! Mä oon yllytyshullu, siis ite yllytän iteeni!
Kommentit (54)
saat valehtelevan runkkarin käyttämään itseäsi hyväksi kun olet noin typerä! miksi annat hänen heti tietää missä asut ja kuka olet???!!!
Pidä huolta, että niillä on jatkossakin äiti.
Voi ei, jännittää ihan helvetisti! Mä oon yllytyshullu, siis ite yllytän iteeni!
se mies oli iljettävä, sekä PELOTTAVA, SE EI SUOSTUNUT POISTUMAAN MINUN KOTOANI, MINUN PITI HIIPIÄ VESSAAN SOITTAMAAN POLIISIT PAIKALLE POISTAMAAN SE. pieni lapseni oli myös silloin kotona. pelotti ihan tosissaan. opin kerrasta.
älä ap tee virhettä, että päästät TUNTEMATTOMAN miehen kotiisi.
Mä en ymmärtänyt, mitä kamalaa tuossa tapahtui? Miksi lähdit pois, kun se kysyi shampoopullosta?
oli siis saman kerroksen naapuri :S Aika kiva tuuri.
Se alko niin että kun muutti taloon se heti äkkäs mut alaovella ja leperteli että tuu sitten sanomaan jos mun kotiteatteri on liian lujalla.
Jossain vaiheessa se alko ilmestymään aina samaan aikaan mun kanssa rappuun tai oli odottamassa pihalla kun tulen ulos. Se korjas autoaan pihalla mun ikkunoiden alla. Avasi alaoven aika usein kun tulin kotiin.
Kerran hississä pyysi sitten mua treffeille. Kieltäydyin tietty.
Sitten mulla oli saunavuoro. Meidän taloyhtiön sauna oli kellarikerroksessa. Istuin saunassa ja ihmettelin kuka ovella oikein huhuilee. En silloin kiinnittänyt asiaan huomiota kun lähti pois. Mutta lähdettyäni pois yläkertaan...tämä mies on mun rapussa vastassa. Ja kysyy: Jäikö multa joku sampoopullo saunan pukuhuoneeseen (!)Menen nopeasti kotiin. Ovikello soi. En vastaa. Sitten soi kännykkä! En vastaa mutta tarkistan ja numero on juuri mun naapurilta. No se menee omaan kotiinsa.
Tämän jälkeen olen huomattavasti varovaisempi enkä puhu sille enää mitään. Se tietty aina moikkaa ja kyylää entiseen malliin.
Onneksi muutin pois. Muuttopäivänä vielä katsoin aamulla ikkunasta miten se menee kylpytakissa (talvella) tupakalle etupihalle. Mutta mun muutto kävi niin nopeasti ettei se nähnyt mua :) Pääsin eroon!
kun mä olin saunassa! Ja huuteli siellä en kuullut silloin kuka on. Mutta ei siinä kaikki. Se huusi ja kirosi asunnossaan tosi usein ja sillä oli sekakäyttäjän silmät. Siis vaarallisen oloinen.
Sen takia en kutsuisi kotiini ketään tuntematonta yökylään, että siinä tulee helposti vaivautunut olo. Siis jos en oikeasti olekaan kiinnostunut miehestä eikä livenä oikein kolahdakaan, niin sitten hän oliskin luonani....äääh! Toki se voi olla vaarallistakin, mutta ennenkaikkea kiusallista. Jos ei muuta, niin voi tulla paineita että nyt pitäis sitten kolahtaa ja harrastaa seksiä...
Ja mäkin nyt vielä kysyn: ei kai sulla lapsia ole?
puhelimessa. Se on firman numero ja firma on ytj:ssä, toimiala minkä se sanoikin ammatikseen. Mitä muuta voin tsekata? ap
Cheap slut.
Mä olen kerran lähtenyt junalla Tampereelta Joensuuhun viikoksi nettitreffimiestä tapaamaan. Ei siis ollut omaa autoa, en tiennyt ketään kaupungista, en ollut koskaan tavannut miestä, ja menin sinne viikoksi asumaan ja tutustumaan. Seurusteltiin 4 vuotta, ja suhde kaatui ihan muihin asioihin kun siihen että mies olisi ollut hullu stalkkeri tai raiskaaja.
Tästä vuosi-pari eteenpäin tutustuin netissä toiseen mieheen, ehdittiin pari päivää jutella, kunnes mies tuli viikonlopuksi mun luokse Oulusta Helsinkiin. Vietettiin ihan mukava viikonloppu, käytiin parilla keikalla kun tykättiin samantyylisestä musiikista, ja tutustuttiin muutama päivä. Todettiin kuitenkin, ettei jutusta tuu mitään, kun kumpikaan ei voi vaihtaa kaupunkia eikä ole oikein mahdollisuutta viikottain ajella kaupunkejen väliäkään.
Toki nettituttavien kanssa voi käydä huonostikin, mutta niin voi muutenkin. Mut on raiskattu autossa, johon en itse mennyt, mies jota en tuntenut, vaikka olin kuinka varovainen etten kulje pimeessä yksin ja en puhu tuntemattomille ja en pukeudu provosoivasti. Olen myös saanut perääni sen hullun "stalkkerin" miehestä, johon tutustuin vuosia ennenkun edes alettiin seurustelemaan, ja joka oli ihana, mutta mustasukkainen avopuoliso, kunnes eron jälkeen kilahti täysin eikä jättänyt hetken rauhaa, hakkasi miespuolisen koulukaverinikin, kun oli stalkkausreissullaan nähnyt että käveltiin samaa matkaa bussipysäkille ja juteltiin. Tällaisten jälkeen olen oppinut ettei kannata etukäteen stressata ja pelätä kaikkea, olis jääny moni hieno asia kokematta ja moni ihana ihminen tapaamatta jos olisin jäänyt pelkäämään kaikkia ihmisiä.
Mä en kutsunut yhtä miestä luokseni vaikka ollaan jo kerran julkisella paikallakin pikaisesti tavattu. Ei suostunut mihinkään muuhun niin sanoin heipat sitten. En niinkään siksi että pelkäisin hänen raiskaavan tai tappavan vaan siksi että haluan tutustua ennen seksiä ja toisaalta, en halua että mun luona on ihminen josta en ehkä tykkää ollenkaan.
ei varmaankaan edes pelkää tässä tapauksessa...
Päästät tuntemattoman miehen kotiisi?
Ei passaa tulla parkumaan jos tulee hakatuksi ja raiskatuksi.
Ihmiset oli ennen jotenkin niin viattomia :)
Sovi nyt ihmeessä että näette jossain julkisella paikalla, ehdota vaikka että käytte syömässä jossain ennen ku meette sun kämpille. Sit jos se on hirvee voit ottaa hatkat...