Apua! Kutsuin netissä 4 päivää sitten tapaamani miehen yöksi
Voi ei, jännittää ihan helvetisti! Mä oon yllytyshullu, siis ite yllytän iteeni!
Kommentit (54)
se siis raiskas sut. nyt kipinkapin poliisille!
että saat parhaassa tapauksessa hyvän panon.. ;)
asian varmistamiseks huomenna uudestaan , sen kämpillä :D
ap *hymyilee vienosti posket punottaen*
kirjoittelin nettideittini kanssa 1,5 kk, läheteltiin kuvia toisillemme. Mies tuli mua tapaamaan toiselta mantereelta pitkäksi viikonlopuksi...
En ollut edes kertonut kenellekään deitistäni, sillä siihen aikaan nettideittailu oli vielä säälitävää. Tosin ihka eka livetapaaminen oli julkisella paikalla, en sentään ihan suoraan kutsunut miestä kotiini :)
Meillä natsasi heti, ollaan oltu yhdessä siitä saakka, avioliitossa, lapsia, asuin miehen kotimaassa...
Mies kertoi tapaamisviikonloppuna, että oli varautunut hotelliin.
hyvin on mullakin aina mennyt netti deitin kanssa. Tosin oon aina eka treffannu yleisillä paikoilla. Mutta siirtynyt pian kotiini. Ja ei oo tullut vuosisadan rakkaustarinaa. Enkä sitä ole etsinytkään. Hyvät panot saanut ja joka kerta on tavattu uudestaankin.
Toivottelen antoisia aikoja ap:lle!
Terveellä kypärällä varustettu ihminen osaa lähestyä ja tarvittaessa torjua, jopa netin kautta.
Kipeäkypäräiset osaavat myös lukea ihmistä, ikävä kyllä eli marginaali yrittää pilaa kaiken.
Tosin näin miesnäkökulmasta, sen osaavat tehdä myös naiset jotka sanovat julkisen paikan treffeiltä lähtiessä " joo, soitellaan / nähään.."
Vaatisko pikkasen isompaa klittaria sanoa siinä paikan päällä että oot varmaan ihan hees jannu muttet mulle.
Tommosilla "joo jne.." kommenteilla luodaan vaan lisäpotkua mahollisille stalkkereille.
Kyllä, mulla kotona maailman ihanin nainen ja yhteinen tytär, tosin mut pyydettiinkiin ekoille treffeille naisen kotiin netin kautta ja käskettiin tuoda pizzaa :)
toivottavasti olet täällä huomenna kirjoittamassa ...
Olisi kai noita ollut kuppiloitakin tänään auki.
Laita poliisin numero kännykkään soittoa vaille valmiiksi.
Mitäs luulet, pääsetkö iltapäivähtiin otsikolla: "Mies surmasi netissä tapaamansa naisen"
Voi ei, jännittää ihan helvetisti! Mä oon yllytyshullu, siis ite yllytän iteeni!
Alkaa viina loppumaan, laittaa kirjottamaan mitä sattuu
Päästät tuntemattoman miehen kotiisi?
Ei passaa tulla parkumaan jos tulee hakatuksi ja raiskatuksi.
ihan yhtä hulluja?
ap
Tapaat miehen missä vain se voi olla minkälainen vain. Olisit tutustunut ensin kunnolla!
Toisaalta voit joko pettyä tai saada elämäsi panon, sitä ei ikinä tiedä.
Tulethan kuitenkin ilmoittelemaan huomenna itsestäsi, että tiedämme sinun olevan kunnossa? Kerro muutenkin miten meni. ;)
Otathan edes parikymppiä vaivan palkaksi. Jos nimittäin hengissä selviät.
vaikkei sua välttämättä tappais/raiskais.
Kurjaahan sekin olis. Se tietäis missä sä asut ja kyylää sua mihin menet, mistä tuut.
Se voi myös tsekata, onko sun asunto tyhjentämisen arvoinen ja ottaa selville millon sä oot poissa kotoa.
Tapaa se julkisella paikalla, jossa muita ihmisiä, just noitten ylläolevien asioiden takia. Oikeesti älä tee nyt tyhmiä.
vaikkei sua välttämättä tappais/raiskais. Kurjaahan sekin olis. Se tietäis missä sä asut ja kyylää sua mihin menet, mistä tuut. Se voi myös tsekata, onko sun asunto tyhjentämisen arvoinen ja ottaa selville millon sä oot poissa kotoa. Tapaa se julkisella paikalla, jossa muita ihmisiä, just noitten ylläolevien asioiden takia. Oikeesti älä tee nyt tyhmiä.
ihan kuin suurin osa miehistä olis jotain petoja.
Kyllä suurin osa on ihan normaaleja. Miten se mies uskaltaa mennnä sinne yöksi? Samalla lailla sekin voidaan ampua/puukottaa/myrkyttää/kuristaa..
vähän vähemmän vainoharhaa ja pelottelua olis paikallaan.
vaikkei sua välttämättä tappais/raiskais. Kurjaahan sekin olis. Se tietäis missä sä asut ja kyylää sua mihin menet, mistä tuut. Se voi myös tsekata, onko sun asunto tyhjentämisen arvoinen ja ottaa selville millon sä oot poissa kotoa. Tapaa se julkisella paikalla, jossa muita ihmisiä, just noitten ylläolevien asioiden takia. Oikeesti älä tee nyt tyhmiä.
ihan kuin suurin osa miehistä olis jotain petoja.
Kyllä suurin osa on ihan normaaleja. Miten se mies uskaltaa mennnä sinne yöksi? Samalla lailla sekin voidaan ampua/puukottaa/myrkyttää/kuristaa..
vähän vähemmän vainoharhaa ja pelottelua olis paikallaan.
Noita tapahtuu harva se päivä Suomessa
Olin jutellut tuon miehen kanssa puhelimessa ja netissä kuitenkin päiväkausia, käyty myös ne skenaariot läpi että mitä jos livenä ei natsaakaan ja sovittu että molemmilla on tietty oikeus puhaltaa peli poikki.
Lapsia mulla on, eivät todellakaan olleet kotona, ei tulis mieleenkään!
Mies oli semmoinen kuin ajattelinkin, huomioonottava ja kiltti, siitä huolimatta sain hyvät kyydit, muutakin kuin se oma nautinto