Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Kutsuin netissä 4 päivää sitten tapaamani miehen yöksi

Vierailija
05.02.2012 |

Voi ei, jännittää ihan helvetisti! Mä oon yllytyshullu, siis ite yllytän iteeni!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitäkin on jotka feikkaa sukupuolen netissä.

Vierailija
22/54 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru, ap, koko tapaaminen. Sano, että voit huonosti tms. Parempi olla varovainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taikka transu, ladyboy. Anything goes online! :D

Vierailija
24/54 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mammojen mielestä miestä ei siis voi ikinä kutsua kotiinsa?

Vierailija
25/54 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru, ap, koko tapaaminen. Sano, että voit huonosti tms. Parempi olla varovainen.

ehdit kutsua milloin tahansa miehen myöhemminkin kotiisi, kunhan tapaatte ensin muualla.

Mä koin nuorena eriiiitäin järkyttävät sokkotreffit, onneksi olimme kaupungilla. huh

ei ikän tiedä mitä sattuu.

Vierailija
26/54 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimessa. Se on firman numero ja firma on ytj:ssä, toimiala minkä se sanoikin ammatikseen.

Mitä muuta voin tsekata?

ap

Vierailija
27/54 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on hulluja raiskaajia ja murhaavat naisia ja lapsia. En ymmärrä miten uskallat!!

Vierailija
28/54 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
29/54 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimessa. Se on firman numero ja firma on ytj:ssä, toimiala minkä se sanoikin ammatikseen.

Mitä muuta voin tsekata?

ap

kaverilta vaikuttaa,miksi lietsoa kauhukuvia?

Vierailija
30/54 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstareina, soitteli, yritti useampaan otteeseen mun fb-kaveriksi ja kiersi kävellen mun taloa kaksi vuotta ennenkuin kyllästyi. Olin jossain vaiheessa todella peloissani, koska kosi minua kymmeniä kertoja ja oli aina jossain kun menin jonnekin tai tulin jostain... Se on ihan älyttömän pelottavaa ja ahdistavaa, vaikka kyseessä olikin semi-normaali keski-ikäinen eronnut mies. Lapsen kanssa piiloteltiin, hämättiin ja juostiin välillä jopa karkuun.

Poliisi ei tehnyt mitään, koska mies ei ollut vaarallinen.

Vierailija
31/54 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovainen kannattaa siis olla. Pidempi aikainen tutustuminenkaan ennen ensimmäistä tapaamista ei kerro ihmisestä juuri mitään. Ihmiset pystyvät valehtelemaan tosi paljon ja kauan asioita näyttääksensä paremmilta kuin, mitä ovatkaan.

Ja vaikka ei valehtelisikaan, niin livekohtaaminen kertoo kuitenkin ihmisestä totuuden, koska suurinosa viestinnästähän tapahtuu ihmisellä muun kuin puheen ja kuulon välityksellä. Eleet ja ilmeet kertovat enemmän kuin tuhat sanaa.

Eli alkuperäisen kysyjän kannattaa ottaa huomioon myös tämä, että välttämättä livenä tuo miehenalku ei tunnukaan enää yhtä hyvältä kuin netissä ollessa.

Ja, kun ei tunnu hyvältä, niin voi olla, että haluat silloin päästä hänestä kenties nopeasti eroon ja se ei onnistu, jos kutsut miehen luoksesi ensimmäisillä treffeillä.

Tiedän mistä puhun, koska edustan nettideittailun surullista puolta: Minut on raiskattu nettideitin toimesta kotonani.

Vierailija
32/54 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli siis saman kerroksen naapuri :S Aika kiva tuuri.

Se alko niin että kun muutti taloon se heti äkkäs mut alaovella ja leperteli että tuu sitten sanomaan jos mun kotiteatteri on liian lujalla.

Jossain vaiheessa se alko ilmestymään aina samaan aikaan mun kanssa rappuun tai oli odottamassa pihalla kun tulen ulos. Se korjas autoaan pihalla mun ikkunoiden alla. Avasi alaoven aika usein kun tulin kotiin.

Kerran hississä pyysi sitten mua treffeille. Kieltäydyin tietty.

Sitten mulla oli saunavuoro. Meidän taloyhtiön sauna oli kellarikerroksessa. Istuin saunassa ja ihmettelin kuka ovella oikein huhuilee. En silloin kiinnittänyt asiaan huomiota kun lähti pois. Mutta lähdettyäni pois yläkertaan...tämä mies on mun rapussa vastassa. Ja kysyy: Jäikö multa joku sampoopullo saunan pukuhuoneeseen (!)Menen nopeasti kotiin. Ovikello soi. En vastaa. Sitten soi kännykkä! En vastaa mutta tarkistan ja numero on juuri mun naapurilta. No se menee omaan kotiinsa.

Tämän jälkeen olen huomattavasti varovaisempi enkä puhu sille enää mitään. Se tietty aina moikkaa ja kyylää entiseen malliin.

Onneksi muutin pois. Muuttopäivänä vielä katsoin aamulla ikkunasta miten se menee kylpytakissa (talvella) tupakalle etupihalle. Mutta mun muutto kävi niin nopeasti ettei se nähnyt mua :) Pääsin eroon!

Vierailija
33/54 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideitti hermostui suhteen päättämisestä

Keskiviikko 31.3.2010 klo 20.34

Itäuusimaalainen nainen tutustui internetin välityksellä itäsuomalaiseen mieheen.

Jonkin ajan kuluttua nainen kuitenkin havaitsi, että suhde ei toiminut ja päätti suhteen.

Mies alkoi tämän jälkeen uhkailla naista ja häiriköi tämän kotirauhaa pääosin puhelimitse. Mies myös kirjoitteli naisesta internetissä eri sivustoilla tekstejä, jotka nainen koki loukkaaviksi.

Itä-Uudenmaan poliisi tutkii tapausta laittomana uhkauksena, kotirauhan rikkomisena ja kunnianloukkauksena.

IL

Vierailija
34/54 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alko niin että kun muutti taloon se heti äkkäs mut alaovella ja leperteli että tuu sitten sanomaan jos mun kotiteatteri on liian lujalla.

Jossain vaiheessa se alko ilmestymään aina samaan aikaan mun kanssa rappuun tai oli odottamassa pihalla kun tulen ulos. Se korjas autoaan pihalla mun ikkunoiden alla. Avasi alaoven aika usein kun tulin kotiin.

Sitten mulla oli saunavuoro. Meidän taloyhtiön sauna oli kellarikerroksessa. Istuin saunassa ja ihmettelin kuka ovella oikein huhuilee. En silloin kiinnittänyt asiaan huomiota kun lähti pois. Mutta lähdettyäni pois yläkertaan...tämä mies on mun rapussa vastassa. Ja kysyy: Jäikö multa joku sampoopullo saunan pukuhuoneeseen (!)Menen nopeasti kotiin. Ovikello soi. En vastaa. Sitten soi kännykkä! En vastaa mutta tarkistan ja numero on juuri mun naapurilta. No se menee omaan kotiinsa.

Tämän jälkeen olen huomattavasti varovaisempi enkä puhu sille enää mitään. Se tietty aina moikkaa ja kyylää entiseen malliin.

Onneksi muutin pois. Muuttopäivänä vielä katsoin aamulla ikkunasta miten se menee kylpytakissa (talvella) tupakalle etupihalle. Mutta mun muutto kävi niin nopeasti ettei se nähnyt mua :) Pääsin eroon!

ja se oli se joka huhuili siellä saunan ovien takana. Ugh.

Vierailija
35/54 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mistä puhun, koska edustan nettideittailun surullista puolta: Minut on raiskattu nettideitin toimesta kotonani.

Vierailija
36/54 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen, joka vaikutti täydelliseltä. Kun tapasin hänet, tajusin välittömästi, että ei todellakaan mua varten. Olisin voinut oksentaa, kun hän koski minuun. Piti soittaa ainakin kymmenen raivoisaa puhelua, ennen kuin hän lopetti tekstauksen...

Silkan hulluuden näkee usein päällepäin, mutta älykästä hulluutta ei. Naiset sortuvat usein älykkäisiin hulluihin.

Todennäköisesti raiskaaja kuuluu niihin ihmisiin, jotka jo tunnette. Häntä on vaikea ennalta nimetä.

Vierailija
37/54 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähdit pois, kun se kysyi shampoopullosta?

Vierailija
38/54 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiersi kävellen mun taloa kaksi vuotta ennenkuin kyllästyi

Sori kun naurattaa, tuli mielikuva että kiersi tauotta :D

Ei sillä, paska homma noin muuten..

Vierailija
39/54 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se olettaa saavansa, ja jos se ei olekaan kiva, etkä halua antaa, millä todennäköisyydellä se ehkä ottaa omansa, koska sen mielestä yökyläkutsu on varma pano.

Nooh, toisaalta, et sinäkään vaikuta kauhean tasapainoiselta tai aikuiselta, joten ehkä vakka ja kansi löytävät toisensa?

Vierailija
40/54 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiersi kävellen mun taloa kaksi vuotta ennenkuin kyllästyi

Sori kun naurattaa, tuli mielikuva että kiersi tauotta :D Ei sillä, paska homma noin muuten..

Mä oikeasti joskus mietin sitä erityisesti kauniina kesäpäivinä, että se todella tauotta vetää meidän taloa, lasten leikkipuistoa ja ruokakauppaa ympäri kaikki valveillaoloajat, koska usein näin sen neljältä ikkunasta kävelemässä talon ohi, matkalla leikkipuistoon kuuden aikaan kun mentiin itsekin sinne ja vielä seitsemältä ruokakaupoilla. Vaikka järki sanoi, että se on vaaraton kaheli, kyllä välillä ahdisti ihan tosissaan. Pakkomielle, joka kohdistuu sinuun ei ole hauska.