Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaisit Yhdysvalloista?

Vierailija
05.02.2012 |

Ihan sellasia pieniä arkipäivän juttuja, mitä Suomesta ei saa? Jotkut on kuulemma tuoneet jotain liuskoja hampaiden valkaisuun, karkkeja ym.. Vaatteita varmaan tulee ostettua, mutta mitä muuta?

Mitä teidän matkalaukussa kulkisi tai kulkee?

Olen siis kohtapuoliin lähdössä, ja tuliaisiksikin on tullut tavaksi ostaa jotain "tavallista". Ne ovat saavuttaneet suuremman suosion lähipiirissä kuin turistikrääsä.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tietääkö, millä eri nimille jotain tuotetta eri amerikkalaisissa kaupoissa myydään? Mun nähdäkseni se on kiinni paikallistuntemuksesta, ei kielitaidosta. PS: harmittaako, kun et tullut itse suositelleeksi sikäläisiä ruoka-erikoisuuksia? ;-))

Suosittelen Bertollia.

Jelly = hyytelo merkista riippumatta niinkuin milk = maito.

Mita tyontekoon tulee niin saan jo elaketta amerikkalaisesta firmasta mika on aika harvinaista. Life is good.

Vierailija
82/84 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkään meille tutut merkit. Olen matkustanut idässä, etelässä ja lännessä, aitojen tuotteiden hinnat samat suunilleen kuin meillä. Piraatit halpoja missä vaan. Jenkeistä toisin lenkkareita, siis katu- ja käyttötossuja, valikoima huima ja kenkäkauppoja paljon. Kosmetiikkaa myös, useita merkkejä mitä meiltä ei saa kaupoista. Apteekkitavara halpaa! Elintarvikkeista tuon aina kahvia, tykkään miedosta jenkkikahvista. Pannukakkujauheita ja maissileipäjauhoseosta tuon myös! Ihania! Lelukaupat valtavia ja lelujen uutuudet tulee meille puol vuotta myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en paljonkaan shoppaile Suomessa.

Mistaan ei todellakaan kannata maksaa alkuperaista hintaa. Aina on joku alennusmyynti tai kuponki jolla saa halvemmalla. Jos ei niin seuraavasta kaupasta loytyy. Valikoimat ovat aivan valtavat ja tietenkin aivan eri luokkaa kuin Suomessa.

Vierailija
84/84 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tietääkö, millä eri nimille jotain tuotetta eri amerikkalaisissa kaupoissa myydään? Mun nähdäkseni se on kiinni paikallistuntemuksesta, ei kielitaidosta. PS: harmittaako, kun et tullut itse suositelleeksi sikäläisiä ruoka-erikoisuuksia? ;-))

Suosittelen Bertollia. Jelly = hyytelo merkista riippumatta niinkuin milk = maito. Mita tyontekoon tulee niin saan jo elaketta amerikkalaisesta firmasta mika on aika harvinaista. Life is good.

sieltä kaupan hyllyltä. Joten siksi mainitsin ko. sanan. Jell-O kauppanimikkeellä löytyy ainakin.

PS: mitä höpiset työnteosta? Minua ei voisi vähempää kiinnostaa sinun persoonasi tai se, mistä elantosi saat. Aika kälyistä brassailla tuontasoisella kielitaidolla kumminkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme