Lue keskustelun säännöt.
Tilillä 80teur, huomenna aika pankkiin.
05.02.2012 |
Mitä luulet mitä ne sieltä kauppaavat jotain rahastosijoituksia ja eläkevakuutuksia?
Kommentit (22)
Osakkeet halpoja suhteessa tuotto-odotuksiin. Kukapa tietää, onko nyt halvin hetki, mutta ei ainakaan kallein.
Itse olen ostanut tammi-joulukuussa suoria osakkeita erissä, indeksirahasto-osuuksia, vähän pääomaturvattua indeksilainaa vakavaraisuutta pankilta ja pannut eläkesäästöön rahojani. Fiksumpaa nyt on sijoittaa kun huuman huipulla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eihän tässä tuon monimutkaisemmasta lyhenteestä ole kyse.
Ap