Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksistä.

Vierailija
19.12.2011 |

mulla ystävä, maaliskuusta asti, vain kavereita oltiin ei koskaan mitään, viime lauantaina hän yllättäen alkoi vikitellä mua ja ajattelin että miksi ei, hän on ollut aina hyvä, kohtelias mies, tavattiin usein ja oltu usein kahdestaan, kavereina, hän ei alannut mitään enkä todellakaan minä ikinä tehnyt mitään aloitetta, sanoin että jos nyt aletaan, niin täytyy yrittää olla yhdessä, en tarvitse seksisuhdetta ilman että voisi uskaltaa myös tuntea ja toivoa että tästä alkaisi jotain, hän sanoi että on samaa mieltä, ja kun mentiin peiton alle, se kohtelias mies muuttui, en ajatellut että voisi olla tälläinen, ja kun oltiin vielä ystäviä niin pitkään, sanoi että täytyy aktiivisemmin kosketella ja suudella "tähän tarvitaan kahta, tiedätkös", ja sitten, ei halunnut kondomia, sanoi että on puhdas ja "meidän täytyy nyt sinusta olla huollissaan", ja kysyi että vaadinko kondomia koska en ole varma "puhtaudestani", kun hän on varma että on terve ja sen takia ei halua kondomia, kysyin luuleeko että voisin olla sairas ja miksi puhuu näin naiselle, sanoi että no anteeksi, olin ihan sokissa kun se puhui mulle näin, "susta meidän täytyy olla huollissaan", olen 5v häntä nuorempi, en koskaan yrittänyt vikitellä sitä, mulla on ylipainoa en käytä kuin sporttivaatteita ja tennareita, mistä se on saanut idean että olisin kevytkenkäinen? vai ehkä sen takia kun en koskaan ollut hänen perään tai yrittänyt saada sitä niin se luulee että mulla on ollut seksimiehiä? Olin statukseltani sinkku koko vuoden, ei usko että olin? Mutta minä en siis tosiaan kaipa mitään kyrpää ilman että jotain tunnesidettä olisi ja tietäisin miehestä kuka ja millainen se on. Olikin näin, että tällä mun ystävällä ollut joku toinen käsitys minusta. Ei tiennyt kuka minä olen. Olin äimänä, en oikein heti pystynyt käsittämään miten hän pystyi sanomaan mulle näin ilkeästi. Sillä välin kun ajattelin ja yritin tajuta miksi sain tälläistä (varmaan edes kukaan jotka antaa ekoilla treffeillä ei joudu kuulemaan kumppaniltaan jotain näin halventavaa "susta nyt meidän täytyy olla huollissaan") mies kiipesi mun päälle ja yritti laittaa sisään, sanoin että odota, hän vain jatkoi etsiä kädellään aukkoa, ja yritti tunkea. Ei osunut, meni jonnekkin klitoriksen alueelle, ja sanoi että laita se sisään. Olin taas yllättyneenä jopa yli sen en tiedä miten kuvailisin sitä että joku yrittää tunkea vaikka sanoin että ei, odota. Miksi mies sanoo että laita sisään, eikö miehen kuulu osata sen itse? Ei mitään seksiä tietysti tapahtunut, itkin kun en pystynyt pidättämään kyyneleet että sellaista sain pitkän yksinolon jälkeen ja lähdin kotiin klo 2.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sortin persoonallisuushäiriöistä tyyppiä on liikkeellä. alkuun vaikuttavat mukavilta, koska tietävät miten tässä ihmisten maailmassa kuuluu toimia, jotta saa mitä tahtoo. sitten onkin kohta toinen ääni kellossa.

Ole onnellinen että pääsit noin vähällä. jotain p-n jauhantaa ja juoruja voi nyt sinusta lähtettää liikkeelle, mutta pidä mielessä että paljon pahemminkin olisi voinut käydä.

vinkki: ennenkuin lähdet yhdenkään, tutun tai tuntemattoman miehen kanssa jatkoille, kritisoi häntä jostakin, vaikka puolisksi leikkimielellä. esim. auton hintaluokasta tai ulkonäöstä. Jos toinen suuttuu, eikä pysty ottamaan kritiikkiä vastaan, on turha lähteä sen pidemmälle. Tällaiset tyypit provosoituu jokaisen kerran. Siis _jokaisen kerran_ itseensä kohdistuvasta kritiikistä koska kokevat sen hyökkäyksenä omaa itseään kohtaan, eivätkä pysty käsittelemään sitä.'

Tässä ei ole kyse seksistä vaan ihmisluonnon ymmärtämisestä.

Ja ei, en ole miestenvihaaja. Ihania miehiä löytyy kotoa kolme.

Vierailija
2/8 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksestasi:-) minulla ollut tosi huono mieli tästä, oli jotenkin outoa, miten se oli niin halventava, oltiin kavereita pitkään. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että juuri ennen joulua sait tällaisen kokemuksen. totuus kuitenkin on, että tämä ihminen ei kuitenkaan missään vaiheessa ole ollut todelliseen ystävyyteen kykenevä. Älä ajattele, että menetit ystävän, ajattele että sait arvokkaan oppitunnin elämästä aika vähällä vaivalla.

Ensi kerralla ehkä paremmin.

Vierailija
4/8 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut mitään loogisuutta yhtään, jos sanoi "olen puhdas, susta meidän täytyy olla huollisaan" niin miksi yritti seksiä ilman kondomia jos mua "täytyy varoa"? en ole mikään hoikka kaunotar, tavallisen näköinen opiskelija, liian laiska meikatakseni meikkivoidetta enempää, ja ylipainoakin:-( ja on myös yhteisiä ystävän ystäviä ja tuttuja mieskavereita, ei tosiaan musta löydy mitään juoruja että käyttäytyisin jotenkin... ja en voinut olla ilman kondomia, kun en käytä mitään ehkäisyä, senkin kerroin, ja hän sanoi että ei se raskaus niin helposti tule.... kaiken puolin outo kokemus. kun kyse vielä miehestä jota ajattelin tuntevani ja luulin että hän ymmärsi minut ja kunnioittaa naisia.

Vierailija
5/8 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on jotenkin käytetty, halvennettu olo tästä. ei ole muutenkaan luottamus itseensä kovin korkealla. nyt taaksepäin ajateltuna, itseään normaalisti arvostava nainen olisi heti noussut pois, kun kuulisi että ilman kondomia mennään ja sua tässä vain Varoa täytyy jos ketään, ei varmaan olisi jäänyt miettimään että mitä onkohan tämä loukkaavaa vai, eikä antaisi miehen vielä kiivetä päälle. vaikkei hän saanut mitään, no, sai kosketella ja voi kertoa tästä nyt eteenpäin. suostuin petiin, kuuntelin halventavia mieheltä jolla ei ollut yhtään syytä näin tehdä. eipä tietysti ajatellut mitään suhdetta kanssani tai arvostanut. se on kummaa kuinka joskus pidemmänkin ajan myötä ei tiedä millainen toinen ihminen on kunnes lähemmin joutuu. No, mulla on helpompi kun kerroin, en varmaan ajo kertoa tästä kenellekkään. en jatka ketjua enää, kun tekee mieli vaan valittaa samasta yhä uudestaan. Kiitos kun vastasitte mulle. Hyvää Joulua Teille ja kaikille:-) ap.

Vierailija
6/8 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi kun et enää tapaa tota äijää! Voimia, on niitä parempiakin miehiä.

Vierailija
7/8 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 99% varma että ko. mies on neitsyt tai ainakin todella kokematon. Hän yritti peittää epävarmuutensa tuolla surkealla käytöksellä. Todennäköisesti kumin kanssa hänelle ei edes seiso. Tuollainen käytös on anteeksiantamatonta, joten älä anna uutta yritystä.

Vierailija
8/8 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua pientä... :( Ikävää, että jouduit kokemaan jotain noin inhottavaa. Mun mielestä tuo mies yritti selkeästi painostaa sua seksiin ilman kortsua. Todennäköisesti hän etsii huonoitsetuntoisia nuoria tyttöjä, joille sanoo tuon saman, ja jotka mahdollisesti sitten antaa paljaalla kun pelkää että muuten hän kuvittelee että heillä on joku tauti. (Luoja tietää kuinka monen kanssa on onnistunutkin, ja mitä tauteja mahdollisesti kantaa.) Kenties koska sulla on ylipainoa, hän kuvitteli että on myös huono itsetunto.

Sä ansaitset nyt onnittelut siitä, että pääsit pois siitä tilanteesta. Sulla on oma tahto ja sä et anna kenenkään käyttää sua hyväkseen! Ihan vilpittömästi ihailen sitä miten toimit vaikeassa tilanteessa, ja olen huojentunut että mies ei onnistunut raiskaamaan sua.

Mulla on omia kokemuksia samanlaisista tilanteista, ja nuorempana varsinkin olin itse hyvin arka, viaton ja huonoitsetuntoinen, joten mä alistuin enkä osannut pitää puoliani. Älä ajattele, että teit jotain väärin. Sä opit tästä miten annat itseäsi kohdella jatkossa. Olet vahvempi kuin kuvitteletkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi